Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita nää ovuloinnit.. Voisin naida jokaista vastaantulevaa komeaa miestä

Vierailija
13.09.2016 |

Ja sitten kun en tietenkään oikeasti siihen hommaan rupea niin runkkaan kotona sata orgasmia heitä ajatellen.. Phuuh

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten varmaa joku superovulaatio, kun voisin panna melkein ketä tahansa naista

M32

Vierailija
22/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Tuollaista se on muuten terveellä nuorella miehellä ikävuosien 15-28 välillä, lähes JOKA päivä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä itsekkin erittää jotain feromonia enemmän silloin. Siis ihan suoraan sanottuna omat omat pikkaritkin tuoksuvat tosi hyvältä. Kun ei käytä hormonaalista ehkäisyä niin ovulaatio vielä toimii kuten pitää, eli haluaa niitä joihin tuntee seksuaalista vetovoimaa. Ihan kuin luonnonvalinta.

Vierailija
24/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että rumatkin kävis ja niiden isoisät ja vaikka niiden isoisien kävelykepitkin jos ne vaan haisee mieheltä.

Olen kyllä aika aktiivinen muinakin aikoina mutta silloin jätän isoisät rauhaan :P

Vierailija
25/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käydä salilla ovulaation aikaan, koska se testosteronin määrä huumaa täysin. Viimeksi oli pt-tapaaminen oviksen aikaan, ja meinasin istua sen syliin viettieni viemänä. :D Paheneekohan nää vielä tästä??:D

No mä olen jo 37, eikä hellitä. En tosin ole käyttänyt hormoniehkäisyä kuin hetken alle parikymppisenä. Tiettyyn aikaan kuusta mä haistan miehet, siis nekin jotka eivät haise hielle, paskalle tai partavedelle. Ihan järkyttävää yrittää keskittyä esim. töihin. Ja kyllä nöpöttää.

Sama täällä ja olen sua vuoden vanhempi. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kuin vain pari kuukautta 22 vuotiaana. Eli hormonit toimii kuten pitää ja hajuaisti haistaa kuka mies sopii minulle. Kamalaa olla tälläinen eläin. ;-)

Vierailija
26/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin, ei voi olla ajattelematta, miten ihanalta tuntuu saada kyrpää sisäänsä!

Vierailija
27/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on vaikeuksia saada seksiä, niin on pakko olla todella ruma tai helvetin nirso. Tai muuten vaan pelkuri.

Mites tämä liittyy ovulointiin ja siihen liittyvään panetukseen?

Ap

Se oli vastaus yllä olevaan kommenttiin "Sama vika. Olen sinkku enkä saa munaa. Tinderistäkään en löytänyt mitään, perhana!"

Vierailija
28/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun en tietenkään oikeasti siihen hommaan rupea niin runkkaan kotona sata orgasmia heitä ajatellen.. Phuuh

Etkö osaa hillitä itseäsi? Hanki selkäranka.

Ja mä kun luulin hillitseväni itseni kun en hyppää vastaantulijoiden kyrpien päälle :D

Vierailija
29/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUUh, kuulostaa kuumalta. Tuollaista se olo on teinipoikana ja vähän vanhempanakin jatkuvasti :D 

Vierailija
30/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että rumatkin kävis ja niiden isoisät ja vaikka niiden isoisien kävelykepitkin jos ne vaan haisee mieheltä.

Olen kyllä aika aktiivinen muinakin aikoina mutta silloin jätän isoisät rauhaan :P

:D Hienoa! 

Vierailija
31/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ilmeisesti vaimo kulta ei ole ovuloinut vuosiin..

Vierailija
32/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa nainen ja ovuloisin nyt :D T:mies 

Vierailija
33/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa  kun eukot marisee jostain ovulaatiopäivän panetuksesta. Miehellä jokainen päivä on "ovulaatiopäivä" ja silti tässä vain pitää pysyä nahoissaan.

M

Vierailija
34/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinaan taas siihen aikaan kuusta ajaa melkein ojaan jos vastaan tulee palo tai poliisiauto, kun hormoonihyrryköissä yrittää läähättää perään. 😂

Vierailija
35/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee. 😂😂

Vierailija
36/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa  kun eukot marisee jostain ovulaatiopäivän panetuksesta. Miehellä jokainen päivä on "ovulaatiopäivä" ja silti tässä vain pitää pysyä nahoissaan.

M

Kaksi aviomiestä myöhemmin: miehen liekki on ehkä kirkas, mutta se palaa lyhyen aikaa. 

Vierailija
37/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ovuloiva ja olo on kuin kiimaisella kissalla.. Tuntuu että nämä oireet vaan pahenee kun ikää tulee lisää. Luonto varmaan tekee kaikkensa että nämä viimeiset munasolut saadaan hedelmöitettyä ennen menopaussia :D

Vierailija
38/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatioajat ottaa tosiaan koville joskus. Pelkästään jos kävelee jonkun miehen läheltä ja haistaa sen tuoksun saa ihan nöpöttämään ja kuumottamaan. Ja ei, en silti ole ikinä pettänyt miestäni.

Ajatuksessasi olet jo pettänyt.

Joo, Jesse tietää ajatuksesi syntinen.

Vierailija
39/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, kaikki miehet menis kun on ovulaatio

Vierailija
40/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun joku avannut tämän aiheen!

Lopetettuani pillerit pari vuotta sitten mulle avautui sellainen seksuaalinen maailma jota ei aiemmin ollut olemassa. Jälkikäteen ajateltuna pillerit pilasi seksielämän. Halu ei ollut niin voimakas eikä orgasmit.

Kiertoni on tosi säännöllinen ja ovulaatiot on sellaisia että kerran sovituskopisss rintaliivejä sovittaessa ajattelin salaa, että jos tänne nyt tulisi mies mä niin panisin sitä. Onneksi kotona on mies! Saan myös tosi helposti silloin ja orgasmit on voimakkaita. Mulla tää panetusaika on pari päivää ennen varsinaista ovulaatiota. Tai kyllä sitä kestää ainakim reilun viikon. Mustakin tuntuu että oikein eritän jotain feromoneja ja jotenkin työpaikalla miehet kulkee enemmän perässä.. :D

No ovulaatiota seuraa sitten hankalat pms-päivät..mutta on se silti hienoa tietää että kroppa toimii.

Ja täällä siis lapseton 31v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän