Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitää olla erityisen komea, että naiset antavat edes mahdollisuuden?

Vierailija
13.09.2016 |

Mulla on todella komea tuttava, jota naiset iskee ja jättävät mut täysin huomiotta. Tämä kaveri kuitenkin pettää, kuristaa naisia, hakkaa haloilla sairaalakuntoon jne. Pelkästään käyttää hyväksi. Itse koitan huolehtia itsestäni parhaani mukaan käymällä salilla, lenkkeilyllä, siistillä olemuksella ja vaatetuksella mutta naaman luusto ei ole komea. Pitäisin myös naista kuin kukkaa kämmenellä, silti ei mitään mahdollisuutta, että kukaan nainen kiinnostuisi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan harhaa, että ulkonäkö olisi suurikin vetovoimatekijä. Karisma on suurin vetovoimatekijä.

Karisman keskeisin osatekijä on juurikin ulkonäkö. Ei toki ainoa, mutta erittäin merkittävä.

22/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella komea tuttava, jota naiset iskee ja jättävät mut täysin huomiotta. Tämä kaveri kuitenkin pettää, kuristaa naisia, hakkaa haloilla sairaalakuntoon jne. Pelkästään käyttää hyväksi. Itse koitan huolehtia itsestäni parhaani mukaan käymällä salilla, lenkkeilyllä, siistillä olemuksella ja vaatetuksella mutta naaman luusto ei ole komea. Pitäisin myös naista kuin kukkaa kämmenellä, silti ei mitään mahdollisuutta, että kukaan nainen kiinnostuisi.

Se sua kohaan tunnettu epäluulo johtuu varmaan tosta sun psykopaattikaverista. Ne varmaan ajattelee, että sä olet samanlainen väkivaltainen hullu. Etkä ole edes komea.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin pari kuukautta sitten ujon, hiukan tylsän oloisen, lyhyen ja ei-niin komean miehen. Kohtelias ja fiksu kuitenkin. Päätin kaverin pyynnöstä lähteä toisillekin treffeille, vaikka ensimmäisten perusteella odotukset eivät olleet korkealla.  Mikä helmi onkaan löytynyt. Älykäs, fiksu, kohtelias, ihana rakastaja. Arvostaa samoja asioita kuin minäkin. Itse en hyppele sängystä toiseen, enkä harrasta mitään yhden illan juttuja. Tässäkin asiassa hänellä on samat arvot. Moni mies voi olla ensimmäisillä ja ehkä toisillakin treffeillä aika ujo. Ei kannata yhden tapaamisen perusteella heti heivata. Taidan olla aika rakastunut. Edellinen poikaystäväni oli työskennellyt mallina, mutta oli järkyttävän mustasukkainen, mihin jutun sitten lopetinkin.

Minä kyllä heivaan yhden tapaamisen perusteella jos tuntuu että ei nappaa ja toivon että minullekin tehdään niin, sen sijaan että käytäisiin 2-3 kertaa turhilla treffeillä. Joskus kokeilin väkisin treffailua eikä siitä ikinä tullut mitään. Yhden ujon miehen kanssa kävi juuri niin. Ujous alkoi ärsyttää eikä sieltä mitään helmeä paljastunut. Eivät ujot ole pyhimyksiä joka sorkka, eivätkä naiset jotka antavat ujolle mahdollisuuden. Alapeukuttakaa.

Vierailija
24/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse olla komea. Miehen pitää olla jollakin tavalla karismaattinen ja se syntyy seuraavista:

-älykkyys, itsevarmuus, ei pyytele itseään ja olemassaoloaan anteeksi, ei ole liian nössö muttei ylimielinenkään, miehekkyys ulkonäössä ( löysä laihuus yhtä paha kuin huomattava ylipaino).

Niinpä niin

Vierailija
25/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tavoittelee vääränlaisia naisia.

Vierailija
26/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käypä lauantaina noin klo 11 Prismassa ja katsele, miten komeita ne perheelliset miehet lopulta ovat. Suurin osa on naamaltaan  ihan taviksia. 

Komikset ei tosiaan vaivaudu vaimon ja lasten kanssa lähesn aamuyöstä mihinkään Prismoihin.

Vierailija
27/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse olla komea. Miehen pitää olla jollakin tavalla karismaattinen ja se syntyy seuraavista:

-älykkyys, itsevarmuus, ei pyytele itseään ja olemassaoloaan anteeksi, ei ole liian nössö muttei ylimielinenkään, miehekkyys ulkonäössä ( löysä laihuus yhtä paha kuin huomattava ylipaino).

Olen kyllä eri mieltä tästä. Miehen pitää olla komea. En voi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa joka ei ole minun silmääni komea.

Vierailija
28/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet iskee silmänsä heti vain kauniisiin naisiin? Miksi miehet etsivät itseään puolta nuorempia naisia? Miksi miehet eivät edes näe tavallista epäviehättävämpiä kunnollisen luonteen omaavia naisia? MIKSI???

Vierailija
29/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kasvattaa karismaa ja itsevarmuutta, jos naiset eivät arvosta tai kiinnostu? 

Tämä on sitten kyllä ihan turha vinkki, mutta kerron kuitenkin. Luonnostani olen kiltti ja jollain tapaa nössökin mies.

Pituutta on sen verran että sadan miehen komppaniassa olin aina varusmiesaikana kolmen pisimmän joukossa. Naamakaan ei paha ole ja kroppa on ollut kunnossa. Ei minulla kyllä aikaisemminkaan ollut varsinaisia vaikeuksia naisten lähestymisessä, mutta sitten muuttui karkkibuffaksi, jossa kaikkea oli tarjolla enemmän kuin jaksoi.

Sairastuin kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön, niin kun mania pukkaa päälle on itsevarmuus jotain satakertaisella tasolla. Naisia tarttuu kiinni vähän tahtomattaankin, kerran vuoroa ajanut taksityttö jäi luokseni kesken vuoron. Näitä naisia siis tarttuu kiinni kaikkialta muualtakin, kuin baaritiskiltä.

Kerran sovin treffit stokkanmyyjän kanssa samaksi illaksi, mutta taisin jo silloin olla suljetulla.

Vierailija
30/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet iskee silmänsä heti vain kauniisiin naisiin? Miksi miehet etsivät itseään puolta nuorempia naisia? Miksi miehet eivät edes näe tavallista epäviehättävämpiä kunnollisen luonteen omaavia naisia? MIKSI???

Sen takia että ne miehet joita semmoiset naiset kiinnostais on näkymättömiä teille ja katselette vaan oman tasonne yläpuolella olevia miehiä, joilla toki onkin vara valita teitä parempia naisia.

Vierailija
31/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä lauantaina noin klo 11 Prismassa ja katsele, miten komeita ne perheelliset miehet lopulta ovat. Suurin osa on naamaltaan  ihan taviksia. 

Komikset ei tosiaan vaivaudu vaimon ja lasten kanssa lähesn aamuyöstä mihinkään Prismoihin.

Ei kai siitä ollutkaan kyse, etteikö MYÖS komeat miehet saisi parisuhdetta. Prismassa kuitenkin näkee, että ihan tavismiehetkin saavat. 

Vierailija
32/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kasvattaa karismaa ja itsevarmuutta, jos naiset eivät arvosta tai kiinnostu? 

Tämä on sitten kyllä ihan turha vinkki, mutta kerron kuitenkin. Luonnostani olen kiltti ja jollain tapaa nössökin mies.

Pituutta on sen verran että sadan miehen komppaniassa olin aina varusmiesaikana kolmen pisimmän joukossa. Naamakaan ei paha ole ja kroppa on ollut kunnossa. Ei minulla kyllä aikaisemminkaan ollut varsinaisia vaikeuksia naisten lähestymisessä, mutta sitten muuttui karkkibuffaksi, jossa kaikkea oli tarjolla enemmän kuin jaksoi.

Sairastuin kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön, niin kun mania pukkaa päälle on itsevarmuus jotain satakertaisella tasolla. Naisia tarttuu kiinni vähän tahtomattaankin, kerran vuoroa ajanut taksityttö jäi luokseni kesken vuoron. Näitä naisia siis tarttuu kiinni kaikkialta muualtakin, kuin baaritiskiltä.

Kerran sovin treffit stokkanmyyjän kanssa samaksi illaksi, mutta taisin jo silloin olla suljetulla.

Onko Porvooseen avattu Stockmann?

Vierailija
33/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia että ne miehet joita semmoiset naiset kiinnostais on näkymättömiä teille ja katselette vaan oman tasonne yläpuolella olevia miehiä, joilla toki onkin vara valita teitä parempia naisia.

Hhahhahaaaa.... tää on nähty niin monta kertaa esim. baareissa: kaikennäköiset ja -ikäiset miehet iskemässä sitä samaa nättiä nuorta naista. Siis ne ihan susirumat ja vanhatkin. :D Ja tunnetusti miehiä puolustellaan "se kuuluu vain miehen biologiaan jahdata kauniita naisia". No se kuuluu myös naisen biologiaan antaa rukkaset niille rumiluksille, koska HUONOT GEENIT!! Eli kyllä se menee niin päin, että miehille se naisen ulkonäkö merkkaa kaikki kaikessa. Miehet voi joissakin tapauksissa kompensoida huonoa ulkonäköään joillakin muilla avuilla, kuten karismalla tai rahalla. Mutta ruma nainen on ruma nainen ja sellaisena pysyy. Niitä ei näe edes rumat miehet.

Vierailija
34/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaani särähti tuo "pitäisin kuin kukkaa kämmenellä". Hälytyskellot soivat tuollaisesta heti.

En usko että olet KAVERIASI parempi.

Vierailija
35/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhahhahaaaa.... tää on nähty niin monta kertaa esim. baareissa: kaikennäköiset ja -ikäiset miehet iskemässä sitä samaa nättiä nuorta naista. Siis ne ihan susirumat ja vanhatkin. :D Ja tunnetusti miehiä puolustellaan "se kuuluu vain miehen biologiaan jahdata kauniita naisia". No se kuuluu myös naisen biologiaan antaa rukkaset niille rumiluksille, koska HUONOT GEENIT!! Eli kyllä se menee niin päin, että miehille se naisen ulkonäkö merkkaa kaikki kaikessa. Miehet voi joissakin tapauksissa kompensoida huonoa ulkonäköään joillakin muilla avuilla, kuten karismalla tai rahalla. Mutta ruma nainen on ruma nainen ja sellaisena pysyy. Niitä ei näe edes rumat miehet.

Ei ne miehet mene baareihin ketä semmoset naiset kiinnostais. Turhaan menevät, kun ei ne naiset heitä kuitenkaan noteerais.

Vierailija
37/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ei todellakaan ole kaikki kaikessa. Lisäksi, vaikka olisit täydellinen, ei kukaan voi valita keneen rakastuu.

Olen ollut kihloissa lentäjän kanssa. Kuten ammatista voi päätellä, ei mikään aivoton kaveri. Hyvännäköinen ja tietääkseni oli minulle uskollinen. Jätin, koska tajusin kahden vuoden jälkeen, että en rakasta häntä niin paljon kuin haluaisin. Seksi oli lisäksi äärimmäisen tylsää.

Rakastuin veljeni kaveriin, joka ei ole ennen kolmekymppisiään kertaakaan seurustellut. Masennustaustaa, juo hieman liikaa alkoholiakin. Kuitenkin sen verran terävä kynä, että voidaan ihan vapaasti puhua aiheesta kun aiheesta. Hyvä yleissivistys. Hän kohtelee minua hyvin, mutta antaa myös vastusta kun kinastelemme. Ei alistu, mikä sopii kaltaiselleni hyvin. Sängyssä täysi 10.

Lentäjästä kiinnostuin ensisilmäyksellä, veljeni kaverista 7 vuoden tuntemisen jälkeen. Jos olet komea ja kohtelias, pääset alussa helpommin tutustumaan naisiin. Se ei vie kuitenkaan pitkälle.

Vierailija
38/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan kauniista naisista. Heillä on mahdollisuus valita komeaa seuraa, kun sitä itsekin kauniina saavat. Ja toisin kuin luulet, komeatkin ovat ihan tavallisia ihmisiä. Voivat olla kumppaneina hyviä tai huonoja. Huonot dumpataan pienen tapailun jälkeen.

Me näkymättömät tavikset valitsemme taviksempia miehiäkin, mutta koska ulkonäkö on miehille niin tärkeää, he yrittävät kauniita naisia aina ensin. Ei huvita olla mikään aamuyön epätoivoinen jämäpalkinto.

Vierailija
39/39 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut varmaan kauniista naisista. Heillä on mahdollisuus valita komeaa seuraa, kun sitä itsekin kauniina saavat. Ja toisin kuin luulet, komeatkin ovat ihan tavallisia ihmisiä. Voivat olla kumppaneina hyviä tai huonoja. Huonot dumpataan pienen tapailun jälkeen.

Me näkymättömät tavikset valitsemme taviksempia miehiäkin, mutta koska ulkonäkö on miehille niin tärkeää, he yrittävät kauniita naisia aina ensin. Ei huvita olla mikään aamuyön epätoivoinen jämäpalkinto.

Huoh, näinpä. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä