Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ikinä menkö Populukseen!

Vierailija
13.09.2016 |

Eli tämä on karaoke baari Helsingissä.

Kadotin kaksi kuukautta sitten lompakkoni sinne, jätin yhteystiedot, lompakon tuntomerkit sinne ja tein rikosilmoituksen. Viime lauantaina sain facebookin (??) kautta viestin joltain työntekijältä että lompakko on ollut siellä koko tämän kaksi kuukautta, ilmeisesti löytynyt seuraavana ammuna kun lompakko hävisi. Kukaan työntekijöistä ei ollut viitsinyt palauttaa lompakkoa löytötavaratoimistoon tai poliisille. Ja tämä työntekijä keneltä hain lompakon sanoi että niitä lompakkoja on siellä useampikin. Eikö tästä ole joku lakikin että ne pitää viipymättä palauttaa poliisille??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä parempi huoli tavaroistasi!

Vierailija
2/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse kyllä tuollaisessa tilanteessa soittelisin vielä perään ja kysyisin, onko lompsaa näkynyt. En todellakaan luottaisi siihen, että työntekijät ehtivät/muistavat/viitsivät ilmoitella. Itsehän olet lompakkosi hukannut. Omalla kontollasi on selvittää missä se luuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa aivan loistavaa palvelua pl. se ,että olisivat voineet nopeammin soitella. Ts. sinäkin olisit voinut käysä uudestaan kysymässä ja varmasti olisit saanut lompakon. Löytötavartoimistot on tehty nykyään todella hankaliksi ja poliisikin käytännössä kaivaa numeron ja soittaa omistajlle joten senkin voi tehdä itse. ainoastaan sellainen tapaus jossa omistajaa ei voida selvittää kannattaa lopulta vielä eteenpäin.

Vierailija
4/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin etsimään lompakkoa sieltä noin viiden minuutin päästä kun huomasin sen kadonneen ja kolusin koko ravintolan läpi eikä löytynyt joten oletin että joku on sen varastanut, ei tullut mieleen soitella jatkuvasti sinne joko nyt olisi löytynyt. Seuraavana aamuna soitin vielä eikä silloin ollut kukaan palauttanut. On myös epäselvää miksi tämä työntekijä sanoi nyt että aamulla varmasti siivoja löytänyt. Saa kyllä aika kusipää olla jos löytää jonkun lompakon jossa henkkarit ja kaikki eikä vain viitsi sitä mihinkään palauttaa.

Vierailija
5/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää ap, ja minusta myös ikävää, että paikka suostui sopimaan kanssasi, että he ottavat yhteyttä, kun kerran eivät ottaneet.

Mutta mennääs faktoihin. Ravintoloihin jää viikottain monia lompakkoja tai muita arvoesineitä. Ei ravintoloiden työntekijät niitä vapaa-ajallaan minnekään poliisille voi toimittaa, vai voisitko kuvitella, että itse ravintolan työntekijänä viikottain kävisit omalla ajallasi hyvää hyvyyttäsi poliisiasemalla tämmöisen asian takia? Niin siis joka vuosi ja joka ikinen viikko? Mietipä nyt vielä.

Mutta siis kyllä, edelleen tosi ikävää, että eivät olleet yhteydessä etkä itsekään tajunnut kysellä lompakkoa.

Vierailija
6/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä aloitus vastaa hyvin kuvaani Populuksesta, nyt en ole käynyt siellä moneen vuoteen, mutta silloin joskus porukka oli siellä pääsääntöisesti niin tukevassa humalassa, että varmasti lompakot sun muut unohtuneet paikan päälle.:)

Vierailija
7/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tämä aloitus vastaa hyvin kuvaani Populuksesta, nyt en ole käynyt siellä moneen vuoteen, mutta silloin joskus porukka oli siellä pääsääntöisesti niin tukevassa humalassa, että varmasti lompakot sun muut unohtuneet paikan päälle.:)

En ollut juomassa vaan laulamassa selvinpäin.

Vierailija
8/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin Populuksen karaokekisan naisten sarjassa, muistaakseni vuonna 2005. Olin kolmesta osanottajasta ainut joka pystyi olemaan seisaallaan huojumatta :D Palkinto oli yllättävän hyvä: kahden hengen ravintolaillallinen jossain päin Kruunuhakaa! Populuksessa oli tunnelmaa. :')

Vierailija
9/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis menit sinne 5min sen jälkeen kun ITSE HUKKASIT lompakkosi, joka löytyi työntekijöitten puolesta SEURAAVANA päivänä etkä sitten enään VIITSINYT ottaa yhteyttä myöhemmin kysyäksesi asiaa. Huoh.

Vierailija
10/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä työntekijä Jaskalla ei ole numeroasi mihin soittaa?

Vierailija
11/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä laulaen tulee, viheltäen menee.. 

Vierailija
12/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että sait lompakkosi takaisin, eikö? Ehkäpä työntekijät eivät omalla vapaa-ajallaan halua löytötavaratoimistoon lähteä, siitä ajasta kun ei makseta palkkaa. En lähtisi minäkään rivityöntekijän roolissa.

Vierailija
13/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että sait lompakkosi takaisin, eikö? Ehkäpä työntekijät eivät omalla vapaa-ajallaan halua löytötavaratoimistoon lähteä, siitä ajasta kun ei makseta palkkaa. En lähtisi minäkään rivityöntekijän roolissa.

Enpä minäkään ole palkkaa saanut, vaikka olen löytänyt lompakon kadulta.

Vierailija
14/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä työntekijä Jaskalla ei ole numeroasi mihin soittaa?

Kirjoitin jo että jätin yhteystiedot ja lupasivat soittaa jos lompakon joku palauttaa.

Vierailija
15/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pienessä baarissa töissä ja toki palautan lompakot ottamalla yhteyttä omistajaan joko pyytämällä numeropalvelusta numeron tms. Aina sitä numeroa ei kuitenkaan saa, tai samalla nimellä tulee useampi numero. Ala siinä sitten omalla puhelimellasi (meillä ei ole työpuhelinta) soittamaan kaikkiin numeroihin...

Populus on aika paljon isompi paikka ja siellä on monta työntekijää. Joku sekaannus siinä on varmaan yhteydenotoissa käynyt, ts. joku on luullut että joku toinen on jo ottanut yhteyttä ja sitten asia on vaan jäänyt, mut musta tosi hienoa et ovat viitsineet etsiä AP:n facebook-profiilin ja laittaneet viestiä sitä kautta. Vähän kummastuttaa, ettei AP näe omassa toiminnassaan saati tuohtumuksensa määrässä mitään outoa. Asiakas EI ole aina oikeassa, muut EIVÄT ole aina väärässä ja KYLLÄ, virheitä tapahtuu kaikille. Tässä tapauksessa molemmille osapuolille.

Vierailija
16/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pienessä baarissa töissä ja toki palautan lompakot ottamalla yhteyttä omistajaan joko pyytämällä numeropalvelusta numeron tms. Aina sitä numeroa ei kuitenkaan saa, tai samalla nimellä tulee useampi numero. Ala siinä sitten omalla puhelimellasi (meillä ei ole työpuhelinta) soittamaan kaikkiin numeroihin...

Populus on aika paljon isompi paikka ja siellä on monta työntekijää. Joku sekaannus siinä on varmaan yhteydenotoissa käynyt, ts. joku on luullut että joku toinen on jo ottanut yhteyttä ja sitten asia on vaan jäänyt, mut musta tosi hienoa et ovat viitsineet etsiä AP:n facebook-profiilin ja laittaneet viestiä sitä kautta. Vähän kummastuttaa, ettei AP näe omassa toiminnassaan saati tuohtumuksensa määrässä mitään outoa. Asiakas EI ole aina oikeassa, muut EIVÄT ole aina väärässä ja KYLLÄ, virheitä tapahtuu kaikille. Tässä tapauksessa molemmille osapuolille.

Niin, kyllä ne Populuksessa itsekin ymmärtää, että jos olet odottanut lompsaa kaksi viikkoa, niin tämä ei mennyt ihan putkeen heiltä. Olen palvelualalla ja totta kai tämäntyyppiset mokat, että asiakkaalle on vaivaa, on ikäviä ja noloja. Ja hyvä paikka ottaa opikseen. Mutta niin kuin edellinen sanoi, niin kun mukana on inhimillistä toimintaa niin virheitäkin tapahtuu, valitettavasti.

Ja niin ikään musta on typerää laittaa ilmoille tällainen someraivo, jonka tarkoituksena on leimata turhaan paikka tällaisen asian takia, joka ei ole edes heillä mitään ydinhommaa. Ymmärtäisin paremmin, jos kyse olisi siitä, että olut ei ollut tarpeeksi kylmää tai tiettyä karaokekappaletta ei heiltä löytynyt ja tämä koskettaisi useampiakin asiakkaita.

Peace.:)

Vierailija
17/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä ne Populuksessa itsekin ymmärtää, että jos olet odottanut lompsaa kaksi viikkoa, niin tämä ei mennyt ihan putkeen heiltä. Olen palvelualalla ja totta kai tämäntyyppiset mokat, että asiakkaalle on vaivaa, on ikäviä ja noloja. Ja hyvä paikka ottaa opikseen. Mutta niin kuin edellinen sanoi, niin kun mukana on inhimillistä toimintaa niin virheitäkin tapahtuu, valitettavasti.

Ja niin ikään musta on typerää laittaa ilmoille tällainen someraivo, jonka tarkoituksena on leimata turhaan paikka tällaisen asian takia, joka ei ole edes heillä mitään ydinhommaa. Ymmärtäisin paremmin, jos kyse olisi siitä, että olut ei ollut tarpeeksi kylmää tai tiettyä karaokekappaletta ei heiltä löytynyt ja tämä koskettaisi useampiakin asiakkaita.

Peace.:)

Juuri näin. Oikeasta palveluvirheestä toki kuuluisikin sanoa, mutta somemöyhöttäminen tässä tapauksessa on melko ylimitoitettua.

Nro. 15.

Vierailija
18/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolla muuta harjoiteta ku huumekauppaa karaoken varjolla että ei ihme että jää tuollaiset toissijaiset hommat hoitamatta ku on isompia bisneksiä 😃

Vierailija
19/19 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen kyllä todella iloinen että lompakko löytyi. Ei olisi tarvinnut mihinkään lähteä, soitto poliisille olisi riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi