Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako synnytystä käynnistymään oikeasti kotikonstein?

Vierailija
13.09.2016 |

En jaksa enää olla raskaana! Onko seksistä, kävelystä yms oikeasti mitään hyötyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kokeillut kyykkyhyppyjä?

Vierailija
2/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi ja laula. Liike auttaa lasta asettumaan lantioon ja laulaminen rentouttaa.

Ei ole kyllä mitään takuuta, mulla oli kaikki konstit käytetty ja vasta pullan leipominen käynnisti synnytyksen. Tai sitten se oli joku niistä konsteista, joita oli jo aiemmin kokeiltu. En anna takuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä akupainantapisteet, joiden pitäisi auttaa synnytyksen käynnistymistä.

Vierailija
4/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkapuikolla kalvot rikki. Toimii.

Vierailija
5/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä röhnötä sohvalla. Istu mielummin kunnollisella tuolilla selkä suorana, hieman etunojassa tai liikuskele. Auttaa vauvaa laskeutumaan. Koita olla rentona. Stressi ja "kiristely" estävät synnytyksen käynnistymistä!

Vierailija
6/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin seksiä (spermaa) toosaan ja sitten totaali relaksaatio ;P Mulla ainakin seksi aiheuttaa supistuksia ja aiemmissa raskauksissa synnytykset ovat alkaneet sillä sekunnilla kun olen kokenut oloni totaalisen rentoutuneeksi. Viimeeksi makoilin yksin sängyllä ja olo oli todella raukea ja ajattelin, ettei ainakaan tänään mitään tule tapahtumaan ja siinä siinä samassa alkoi synnytyssupistukset ja nyytti oli vieressä 4h:n päästä :) Sama juttu kaverillani, istui miehensä kanssa illalla tyynen järven rannalla, olo mitä raukein ja ajatteli ettei mitään tapahdu vielä vähään aikaan ja siinä samassa hänelläkin alkoi synnytyssupistukset ja tuli kiire :) Stressi pois siis!

Vierailija
7/7 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kaikki kolme synnytystä käynnistyneet levossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän