Pahimmat kännipanotarinat
Itse sammuin kerran. Ja suuseksiä antaessani juoksin oksentamaan vessaan. Kumppani pähkäili josko hänen alapäänsä oli niin etova, mutta selitin kaiken liiallisella alkoholin nauttimisella.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
"Ravintola"ukolla ei seissyt. Puski päälle ja ponnisti. Paska tuli!
Sulla vai sillä ukolla siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla vai sillä ukolla siis?
Ukolla, meni kallis sänky vaihtoon.
Peniksen murtuma ei ollut mukava kokemus
Eihän nyt koko sänkyä tarvitse uusia pienen paskavahingon takia...
Lähdin parikymppisenä puolitutun kundin matkaan. Olin aika hutikassa ja oli vähän sellainen vaihe elämässä, että olin aika helppo. Nooh, hommiltiin mutta se ei kolahtanut kyllä yhtään. Olisin luikkinut kotiini, jos olisin yhtään tiennyt, missä olen.
Aamulla jätkä oli jotenkin onnensa kukkuloilla, laittoi soimaan REM:n Shiny happy people. Mä vaan toivoin pääseväni pois. Kaiken kruununa hetken päästä jätkän äiti huusi meitä aamupalalle ja heitti mut vähän myöhemmin bussipysäkille. Olin kuolla häpeään. Ei tullut mieleenkään, että jätkällä on porukat kotona...
Muistan tämän aina, kun radiosta soi REM. Häpeäntunne on jo hävinnyt. Tästä on aikaa n. 20 vuotta.
varmaan kun menin erään jätkän luokse kenen luona olin kerran muinoin ollut aikasemminkin, joskus neljän aikaa yöllä sen tyttöystävä (josta en tiennyt) paukahti paikalle. En tiedä kumpaa hävetti enemmän. Mua vai sitä miestä, tyttöystävä oli niin raivoissaan ettei häntä ainakaan hävettänyt.
En ymmärrä vieläkään, miksi mun kommentti häviää täältä. Mitä asiattomuutta siinä on, että aamulla herätessäni huomasin, että miehen yöpöydällä oli kuva hänen kihlatustaan. En tiennyt miehen olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
varmaan kun menin erään jätkän luokse kenen luona olin kerran muinoin ollut aikasemminkin, joskus neljän aikaa yöllä sen tyttöystävä (josta en tiennyt) paukahti paikalle. En tiedä kumpaa hävetti enemmän. Mua vai sitä miestä, tyttöystävä oli niin raivoissaan ettei häntä ainakaan hävettänyt.
Käsittääkseni tämäkin pitäisi poistaa. jos munkin vastaava kommentti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ollut pieni vahinko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tämäkin pitäisi poistaa. jos munkin vastaava kommentti poistetaan.
get over it.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on niin halpoja sänkyjä, että sama se on vaihtaa kokonaan uusi.
Tapasin miehen joka oli alkanut viestittelemään somessa. Tavattiin ostarilla ja vedettiin kännit. Mentiin hänen kotiinsa panemaan ja jossain vaiheessa huomasin hänen kämppiksensä runkkaamassa ovenraossa. No pyydettiin sitten tämä ovirunkkari mukaan mutta eihän sillä sitten tositoimissa edes seisonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on niin halpoja sänkyjä, että sama se on vaihtaa kokonaan uusi.
Haha, nää Porvoo-jutu, I get it.. Kuka lie alunperin keksiny koko Porvoon. No, joskus naurattaa, harvemmin ei.
No, ainahan ne kännissä tapahtu ne panot sillon aktiiviaikaan. Oli kyl hienoja reissuja, mm. kasoisnakkisämpylää veljesten kans, vaikutusvaltaisia henkilöitä, ravintolanvessapanoja... Ei kyl mitään kamalaa koskaan käyny. Yks oli vähän outo, semmonen iso vanha rauhanturvaaja, halus vaan kevyesti ruoskia mun pimperoa eikä panna, kun rakasti vaimoaan... Friikki...
Pokasin baarista kundin ja mentiin sen luo panemaan, kun tyyppi otti farkut pois lähti samalla myös toinen jalka polvesta alaspäin....
Seksi oli kuitenkin tosi hyvää ilman sitä toista jalkaakin ja päädyttiin tapailemaan jonkin aikaa. Mutta muistan vieläkin hölmistyneen olon kun tyyppi ilman ennakkovaroitusta ottaa tekojalkansa pois.
Olin antamassa suuseksiä, mutta sammuin kesken kaiken kun väsymys iski päälle. Kellahdin sentään sängylle seksikumppanin viereen enkä nukahtanut naama genitaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin parikymppisenä puolitutun kundin matkaan. Olin aika hutikassa ja oli vähän sellainen vaihe elämässä, että olin aika helppo. Nooh, hommiltiin mutta se ei kolahtanut kyllä yhtään. Olisin luikkinut kotiini, jos olisin yhtään tiennyt, missä olen.
Aamulla jätkä oli jotenkin onnensa kukkuloilla, laittoi soimaan REM:n Shiny happy people. Mä vaan toivoin pääseväni pois. Kaiken kruununa hetken päästä jätkän äiti huusi meitä aamupalalle ja heitti mut vähän myöhemmin bussipysäkille. Olin kuolla häpeään. Ei tullut mieleenkään, että jätkällä on porukat kotona...
Muistan tämän aina, kun radiosta soi REM. Häpeäntunne on jo hävinnyt. Tästä on aikaa n. 20 vuotta.
Minä harrastin vaihtarivuonna kolmen kimppaa host-serkun ja hänen tyttöystävänsä kanssa tuhannen tuubassa, ja taustalla soi Shiny Happy People. Kyseinen biisi saa kuvotuksen tunteen edelleenkin.
Pahimpia mokia en muista, onneksi.