Voisitko seurustella tosi lyhyen miehen kanssa?
Kommentit (14)
165 ei ole tosi lyhyt. 140 olisi tosi lyhyt. 140cm ei olis varmaan eka valinta mutta jos oltais esim kavereita ja tutustuttaisiin kunnolla ja kemiat kohtais niin miksipä ei :)
165 on normi pituinen ja voisin seurustella jos olisi kiva :D
En seurastelisi koska olisi minua lyhempi
Mun kulta on 163 ja itse olen 181.
varmaan voisin 165cm kanssa, kun olen seurustellut 157cm kanssa.
Näh, en halua lyhyitä lapsia. T: pätkä
Vierailija kirjoitti:
165 ei ole tosi lyhyt. 140 olisi tosi lyhyt. 140cm ei olis varmaan eka valinta mutta jos oltais esim kavereita ja tutustuttaisiin kunnolla ja kemiat kohtais niin miksipä ei :)
165 on normi pituinen ja voisin seurustella jos olisi kiva :D
Miesten keskipituus suomessa on n. 180cm..
165cm on ehkä latinomiesten keskipituus:D
Vierailija kirjoitti:
Äidin pituus vaikuttaa lapsen pituuteen yleensä itseasiassa enemmän kuin isän pituus.
seukkaamisesta en tiedä, riippuu tyypistä, mutta ei noin lyhyitä geenejä ainakaan kannata jatkaa. eli en tositarkoituksella.
Voisin kyllä jos lompakko takataskussaan huippuravintolassa istuessamme hän pystyisi katsomaan minua suoraan silmiini.
t 184 cm.
Tarkottaa siis seurustelua, lapset hankkisin jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin pituus vaikuttaa lapsen pituuteen yleensä itseasiassa enemmän kuin isän pituus.
Hevonkukkua. Naapurissa tosi pätkä mies ja hänellä varsinainen korsto vaimona. Perheellä neljä poikaa, jotka nyt aikuisinakin ovat äitiään päätään lyhyempiä kääpiöitä.
Pidempi kuin minä, tottakai voisin. Kunhan antaisi minun käyttää kuitenkin korkkareita halutessani, ei siis olisi omasta pituudesta kompleksia.