Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon miettiny joskus et miksi mun mies ei koskaan kysy miten mulla menee? Tai mitä mulle kuuluu?

Vierailija
12.09.2016 |

Ei se tärkeää ole, mutta mietin vain kun muiden kavereitten miehet joskus kysyy tuota niiltä. Olenko mä jotenkin niin huono sitten kaikessa. Vai missä vika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se näkee, miten sulla menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa tuollaista. Ei koskaan kysynyt mun elämästä mitään mun mielestä tärkeää (mitä teen työkseni esim.), tai tavatessa mitä kuuluu. Ei kai sitten kiinnostanut kuin ne omat höpinät. Ala kysyä mieheltäsi, ehkä sekin innostuu kyselemään sulta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mies kysy. Ja jos joskus yritän jotain kertoa, niin ei oikein tunnu kuuntelevan. En ole sitten enää jaksanut edes yrittää,eikä hyuvita hänenkään asioitaan kysellä sitten. Meillä on tämöinen pattitilanne. Ei sitten puhuta oikeastaan mitään.

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sen mielestä sulla menee hyvin. Tai se ei ole tyyppiä joka olisi kiinnostunut muiden tekemisistä ja kuulumisista. En minäkään koskaan kysele. Tainnut keltään eukolta kysellä vaikka suurinta osaa olen suhdevaiheessa rakastanutkin.

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina aloittaa esim puhelun Moi, mitäs sinne kuuluu?

Tulee himaan, niin pusujen jälkeen mitäs tänne?

Tajusin tuon muutamia viikkoja sitten, kun meinasin alkaa valittaa, ettei sitä kiinnosta mun jutut. Oli sellainen naishetki tulossa... On se ihana. :)

Vierailija
7/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sä kysyit viimeksi siltä?

Vierailija
8/8 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mies kysy. Ja jos joskus yritän jotain kertoa, niin ei oikein tunnu kuuntelevan. En ole sitten enää jaksanut edes yrittää,eikä hyuvita hänenkään asioitaan kysellä sitten. Meillä on tämöinen pattitilanne. Ei sitten puhuta oikeastaan mitään.

Meillä vähän sama. Siis mies kyllä saattaa kysyä että mitä kuuluu mutta ei kuuntele vastausta eikä ole selvästikään kiinnostunut vaan alkaa selittää omia juttujaan. Tämän takia en enää jaksa kertoa päivistäni oikeastaan mitään. Nykyään mies selittää mulle vaan omasta työpäivästä ja kaikesta omista asioista ja mä vaan hiljaa kuuntelen, olen tyytynyt rooliini. Onneksi kavereitani sentään kiinnostaa mitä mulle kuuluu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän