Saako Tinderillä parisuhdetta?
Mietin onko kukaan löytänyt Tinderin avulla pysyvää suhdetta. Tuntuu että koko sovellus on sellaista kepeää treffailua varten ja kaikki suhtautuvatkin siihen sellaisena.
Kommentit (28)
Löysin mieheni tinderistä. Onnellisesti yhdessä 2 vuotta, ensimmäistä lastamme nyt odotan. En olisi ikinä uskonut että löydän tuollaisen miehen tinderistä.
Kyllä minä olen törmännyt tinderissä hyvin moniin miehiin, jotka ovat ihan vakavissaan liikenteessä. Harmi vaan, kun itse en ole. Mutta kyllä siellä paljon hyviä miehiä on joilla on parisuhde toiveissa :)
Tiedän itsekin monta paria, jotka ovat saaneet alkunsa Tinderistä. Toinen ex-aviomieheni (heille tulossa vauva), toinen ex-hoitoni (juuri saivat vauvan :) ). Itsellä ei ehkä niin hyvää tuuria ole käynyt, toisaalta en ole mikään erityisen ahkera Tinderöitsijä. Ehkä viisillä treffeillä olen saanut aikaiseksi käydä ja kaikki olleet kuitenkin ihan hyviä tyyppejä, vaikkei niistä mitään rakkaustarinaa syntynytkään. Yhden kanssa kuitenkin tapailtiin puolisen vuotta ja oikein hyvät muistot siitäkin ihmisestä.
Ei ainakaan miehenä saa, kun harva nainen haluaa edes jutella ja kukaan niistä ei haluu tavata.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt. Pelkkiä pelimiehiä sattunut mun kohdalle :/
Mikä tekee heistä pelimiehiä? Jos mies on komea ja saa paljon huomiota, eikä ole tällä hetkellä kiinnostunut sitoutumaan, niin tottakai hän tapailee monia naisia.
Minä löysin avomieheni tinderistä. Myös lähimmistä ystävistäni suurin osa on löytänyt poikaystävänsä tinderin kautta.
Ei kai siellä suurimmalla osalla ole mitään loppuun asti mietittyä agendaa, vaan ihmiset katsoo mitä tulee vastaan. Joku voi etsiä pelkkää seksiä ja löytääkin sopivan ihmisen (näin kävi poikaystävälleni), ja toinen taas saada hyvää seksiä odotellessaan, että jonkun kanssa natsaa kunnolla.
Kyllä Tinderistä rakkauden voi löytää siinä missä muualtakin. Näin tapahtui minunkin kohdallani ja muutama vuos ehditty yhdessä viettää, loppuelämä edessä :)
Sitä en olisi itsekkään ikinä uskonut, jotenkin olettaa että sovellus vaan nyt on niin pinnallinen, ettei sieltä voi löytää oikeata rakkautta. Toisin on todistettu. Tottakai siellä on hyvinkin paljon niitä pinnallisia ihmisiä ja niitä, jotka eivät mitään vakavaa ole hakemassa. Jos siis itse käytät Tinderiä sen oikean etsimiseen niin täytyy olla jonkinlainen "suodatin" tällaisille ihmisille. Sinisilmäinen ihminen voi helposti siinä itsensä satuttaa.
Mutta joo, Tinder on mun mielestä hyvä niille jotka tietää itse mitä on hakemassa ja osaa myös nähdä etsimistään ihmisistä heidän tarkoitusperänsä sovelluksen käytössä. Erityisesti ujoille ihmisille, jotka ei välttämättä pääse luonnettansa näyttämään ensimmäisillä treffeillä, tämä on mielestäni hyvä mahdollisuus. Pääsee rohkeasti näyttämään omaa luonnettaan ja tutustumaan hiljalleen toiseen, sitten ekoilla treffeillä toiseen on tehty jo jonkinlainen vaikutus niin ei ehkä ookkaan ihan tuppisuu. :)
En ole löytänyt. Pelkkiä pelimiehiä sattunut mun kohdalle :/