Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehenne saaneet seksiehdotuksia töissä?

Vierailija
12.09.2016 |

Järkytyin, kun kuulin mieheltä, että hän on saanut useita seksiehdotuksia firman naisilta. Ovatko miehenne kertoneet vastaavista tapauksista? Tai onko tämä ylipäätään tavallista? Kansainväliset bisnestapaamisetkin ovat miehen mukaan sellaisia, että vietetään iltoja yhdessä esim. baarissa tanssien. Suoraan sanottuna ärsyttää tällainen touhu. Onneksi mieheni ei ole vielä suostunut kyseisten hutsujen ehdotuksiin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo saanu, kun siellä ei ole naisia eikä hinttareita.

Vierailija
22/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajaa rekkaa, joten ei ole saanut ehdotuksia 😊 Kysyin siis äsken asiaa mieheltäni. Voihan tuo ehdottelu olla totta ja jos on, niin kuulostaa surulliselta. Tulee myös mieleen, että jos miehesi haluaa kehuskella sinulle tai tehdä sinut mustasukkaiseksi. Mutta kai tyrkkynaisiin voi törmätä myös työkuvioissa. Noloa niiltä naisilta.

Rekkamiehethän tunnetusti panevat toisiaan rekkaparkeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään mies ole tunnustanut vastaavaa? Taitavat sitten pitää tuollaiset asiat omana tietonaan? Ala jolla mies työskentelee on kyllä kieltämättä hieman kieroutunut ja pettämistapauksia on ollut lukuisia miehen kolleegoilla.. :/

-Ap

Vierailija
24/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenenkään mies ole tunnustanut vastaavaa? Taitavat sitten pitää tuollaiset asiat omana tietonaan? Ala jolla mies työskentelee on kyllä kieltämättä hieman kieroutunut ja pettämistapauksia on ollut lukuisia miehen kolleegoilla.. :/

-Ap

Sijoittaminen/rahastonhoito? Ainakin tuolla alalla olen tavannut isoimmat kusipäät, jos nyt jotain ammattikuntaa voin yleistäen luonnehtia...

Vierailija
25/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Tai tunnustaako kukaan nainen tarjonneensa seksiä varatulle kolleegalle?

-Ap

Vierailija
26/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Sijoittaminen/rahastonhoito? Ainakin tuolla alalla olen tavannut isoimmat kusipäät, jos nyt jotain ammattikuntaa voin yleistäen luonnehtia...

Vaikka lupasin, etten paljasta alaa, mutta kyllä rahoitusala on kyseessä.

-Ap

Vierailija
27/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että ei todellakaan. :D Tosin hän työskentelee tiedemiehenä eikä siellä paljon naisia pyöri, joten ehdottelijoitakaan ei ole kovin paljon.

Vierailija
28/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Arvasin. Porukkaa, jotka tietävät kaiken hinnan, mutta eivät minkään arvoa.

Voit toki lohduttautua sillä, että niitä pettämiseen taipuvaisia lieroja ja heitä vamppaavia moraalittomia naisia löytyy kyllä joka alalta. Keskeisintä on, millainen oma miehesi on, ts. onko sinulla aihetta pelätä hänen pettävän vai ei. Jos ei, niin jätä tuollaiset iskuyritykset omaan arvoonsa, turhaniistä on yöuniaan menettää. Jos kyllä, niin epävarmuus tulee tuhoamaan suhteenne.

T. edellinen kommentoija

Vierailija
29/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen ollutkin kahden työkaverin kanssa. Toinen esimies asemassa.

Vierailija
30/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Arvasin. Porukkaa, jotka tietävät kaiken hinnan, mutta eivät minkään arvoa.

Voit toki lohduttautua sillä, että niitä pettämiseen taipuvaisia lieroja ja heitä vamppaavia moraalittomia naisia löytyy kyllä joka alalta. Keskeisintä on, millainen oma miehesi on, ts. onko sinulla aihetta pelätä hänen pettävän vai ei. Jos ei, niin jätä tuollaiset iskuyritykset omaan arvoonsa, turhaniistä on yöuniaan menettää. Jos kyllä, niin epävarmuus tulee tuhoamaan suhteenne.

T. edellinen kommentoija

Luotan mieheeni 100 %:sti, mutta suoraan sanottuna oksettaa millaisia naisia miehellä on kollegoina. Moni miespuolinen kolleega pettänyt ja erohan siinä on tullut.

-Ap

Vierailija
31/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin sanoa, että ei oo provo eikä legendaa. Mieheni on komea ja johtavassa asema ja osa naisista kai yrittää edetä reittä pitkin? Mutta, anyway olen järkyttynyt miehen kertomuksista, enkä epäile hetkeäkään etteivät kertomukset pitäisi paikkaansa. Alan jätän kertomatta, mutta valkokaulushommista on kyse.

-Ap

Ihan normaalia että statusmiehen ympärillä pyörii näitä itseään tyrkyttäviä naisia, mutta turha kuvitella että tavisduunarilla on yhtään bändäriä.

Minun miehelläni oli. Eikä nainen halunnut pelkkää seksiä (jota ei saanut) vaan olisi halunnut parisuhteen. Mieheni on saanut myös suoria seksiehdotuksia.  Kertoi kaikki minulle ja naimisissa onnellisina ollaan edelleen. Ymmärrän kyllä niitä naisia:D

Vierailija
32/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin sanoa, että ei oo provo eikä legendaa. Mieheni on komea ja johtavassa asema ja osa naisista kai yrittää edetä reittä pitkin? Mutta, anyway olen järkyttynyt miehen kertomuksista, enkä epäile hetkeäkään etteivät kertomukset pitäisi paikkaansa. Alan jätän kertomatta, mutta valkokaulushommista on kyse.

-Ap

Alaksi veikkaan juridiikkaa...

Väärä ala, mutta läheltä liippasi, koska juristejakin on firmassa töissä.

-Ap

Konsultti? Jossain Bigfourssa?

Vierailija
33/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla ainakin joka toisella tuntuu olevan joku säätö firman sisällä tai yrityskumppanien kanssa. Yön yli kestävällä reissuilla moni kutee keskenään, mutta yleensä pettäjän ja petetyt pysyvät avioliitoissaan lastenhoidollisista ja taloudellisista syistä.

Harva työkaveri haluaa seksipartnerinsa liittoa rikkoa: useimmilla on omakin parisuhde hoidettavana ja kyse on yleensä ihan vain vaihtelusta ja seksistä.

Yksi entinen työkaveri häipyi aina kaikista firman juhlista aikaisin mennäkseen maksullisiin - ja meni aina ajoissa kotiin, ei edes kännissä.

- 20 vuotta it-alalla -

Vierailija
34/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä pysymme työpaikalla visusti erossa johtajista firman riennoissa ja seksisuhteita harrastetaan vain muiden saman tason kollegoiden kanssa. Kuka hullu hipaiseekaan firman johtajia?

Vierailija
35/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ihan normaalia että statusmiehen ympärillä pyörii näitä itseään tyrkyttäviä naisia, mutta turha kuvitella että tavisduunarilla on yhtään bändäriä.

Minun miehelläni oli. Eikä nainen halunnut pelkkää seksiä (jota ei saanut) vaan olisi halunnut parisuhteen. Mieheni on saanut myös suoria seksiehdotuksia.  Kertoi kaikki minulle ja naimisissa onnellisina ollaan edelleen. Ymmärrän kyllä niitä naisia:D

Näin varmastikin, moni nainen haluaisi myös sen suhteen seksin lisäksi...Mutta hyvä, että olette edelleen yhdessä! :)

-Ap