Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko miehenne saaneet seksiehdotuksia töissä?

Vierailija
12.09.2016 |

Järkytyin, kun kuulin mieheltä, että hän on saanut useita seksiehdotuksia firman naisilta. Ovatko miehenne kertoneet vastaavista tapauksista? Tai onko tämä ylipäätään tavallista? Kansainväliset bisnestapaamisetkin ovat miehen mukaan sellaisia, että vietetään iltoja yhdessä esim. baarissa tanssien. Suoraan sanottuna ärsyttää tällainen touhu. Onneksi mieheni ei ole vielä suostunut kyseisten hutsujen ehdotuksiin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laittaa ukkeli legendaa☺

Vierailija
2/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poliisilaitoksella töissä, ja voin kuvitella minkälaisilta naisilta saa ehdotuksia .D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä 30v. - kolme kertaa on naiset ehdottaneet firman bileissä. Eli ei ihan jokapäiväistä😊

Vierailija
4/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä hämmästynyt, koska mies hoitaa kaikki työkontaktinsa sähköpostilla, joskus todella harvoin puhelimessa. Yhteistyökumppaneista ainoastaan yksi on tavannut mieheni livenä. Veikkaan myös, että osa ulkomaisten firmojen yhteyshenkilöistä saattaa nimen perusteella luulla, että mieheni on nainen.

Vierailija
5/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sanoa, että ei oo provo eikä legendaa. Mieheni on komea ja johtavassa asema ja osa naisista kai yrittää edetä reittä pitkin? Mutta, anyway olen järkyttynyt miehen kertomuksista, enkä epäile hetkeäkään etteivät kertomukset pitäisi paikkaansa. Alan jätän kertomatta, mutta valkokaulushommista on kyse.

-Ap

Vierailija
6/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip, kaikki työkaverit miehiä.

Vierailija
7/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, minä olen ainakin. Firman bileissä vaimot - ja miehet - unohtuvat aika äkkiä.

Vierailija
8/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin sanoa, että ei oo provo eikä legendaa. Mieheni on komea ja johtavassa asema ja osa naisista kai yrittää edetä reittä pitkin? Mutta, anyway olen järkyttynyt miehen kertomuksista, enkä epäile hetkeäkään etteivät kertomukset pitäisi paikkaansa. Alan jätän kertomatta, mutta valkokaulushommista on kyse.

-Ap

Ihan normaalia että statusmiehen ympärillä pyörii näitä itseään tyrkyttäviä naisia, mutta turha kuvitella että tavisduunarilla on yhtään bändäriä.

Vierailija
9/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten sensuuri iskee tällaisiin aloituksiin..

Vierailija
10/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, on meinaan toisetkin miehiä

Vierailija
11/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, muutenhan ne panisi "himassa".

Vierailija
12/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä mieheltäni ja naureskeltiin aiheelle molemmat. On meinaan tehny ikänsä sen verran paskasia hommia, että saisi aikamoiset fetissit leidillä olla, että tuolle alkaisi mitään ehdottelemaan. :'D

Vierailija
13/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ihan normaalia että statusmiehen ympärillä pyörii näitä itseään tyrkyttäviä naisia, mutta turha kuvitella että tavisduunarilla on yhtään bändäriä.

Jep, näinhän se tuntuu olevan. Mutta, ihmetyttää ne naiset, millainen ihminen haluaa tietoisesti yritää rikkoa toisen avioliiton? Erityisesti kiinnostaisi kuulla toisten "statusmiesten" vaimojen kokemuksia vastaavista tilanteista.

-Ap

Vierailija
15/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levisi työpaikalla tieto, että mulla on iso ja pikapanoja olisi tarjolla.

Ihan suoraan sanotaan, että saat takaapäin jyystää. Joku päivä tietenkin pitää kokeilla.

Vierailija
16/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajaa rekkaa, joten ei ole saanut ehdotuksia 😊 Kysyin siis äsken asiaa mieheltäni. Voihan tuo ehdottelu olla totta ja jos on, niin kuulostaa surulliselta. Tulee myös mieleen, että jos miehesi haluaa kehuskella sinulle tai tehdä sinut mustasukkaiseksi. Mutta kai tyrkkynaisiin voi törmätä myös työkuvioissa. Noloa niiltä naisilta.

Vierailija
17/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Alaksi veikkaan juridiikkaa...

Vierailija
18/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajaa rekkaa, joten ei ole saanut ehdotuksia 😊 Kysyin siis äsken asiaa mieheltäni. Voihan tuo ehdottelu olla totta ja jos on, niin kuulostaa surulliselta. Tulee myös mieleen, että jos miehesi haluaa kehuskella sinulle tai tehdä sinut mustasukkaiseksi. Mutta kai tyrkkynaisiin voi törmätä myös työkuvioissa. Noloa niiltä naisilta.

Juu, varmasti on myös alasidonnainen juttu. Myös naiset kyseisellä alalla ovat estottomampia, ainakin siltä vaikuttaa. Mieheni ei kertonut oma-aloitteisesti, jouduin lypsämään häneltä nämä tiedot..

-Ap

Vierailija
19/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Alaksi veikkaan juridiikkaa...

Väärä ala, mutta läheltä liippasi, koska juristejakin on firmassa töissä.

-Ap

Vierailija
20/35 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun valkokaulusmiehelläni olisi kysyntää. Ymmärtääkseni työkaverit eivät ole lähennelleet - tanssimista on kylläkin ollut mutta se kuuluu kuvaan. Sen sijaan kuulemma kavereiden kanssa baarissa on joskus joutunut karistelemaan enemmänkin.