Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vaikeaa olla komea mies

Vierailija
12.09.2016 |

On liian paljon valinnanvaraa naisissa kun saisi melkein kenet vaan, eikä viitsi sitten sitoutua yhteen kun on toinen mielenkiintoinen nainen heti nurkan takana. Nyt tiedän miltä afrikkalaisista tuntuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuit komeaksi yhdessä yössä?

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu!

Kun aina kun menee ulos saa puhelinnumeroita ja seuraa, niin ei oikein pysty kiinnostumaan riittävästi jostain normaalista ja mukavasta miehestä.

Nytkin käyttäydyin tökerösti yhtä tapailemaani miestä kohtaan, mutta oikeastaan asia ei liikuta minua lainkaan, eikä haittaa vaikken enää koskaan kuulisi hänestä, koska en ollut niin kovasti fyysisesti hänestä viehättynyt ja seuraavat detitit on jo ovella.. Hyvä mies, sinne meni. Menkööt.

Tämä on ihan liian helppoa! Olen kuin umpikujassa, koska kukaan ei ole "riittävän hyvä". Ja sitten jos satun ihastumaan itse johonkun, niin hänpä on samassa tilanteessa, eikä jaksa nähdä vaivaa saadakseen minua. Hohhoijjaa! Olen jumissa yhden tällaisen fuck buddyn kanssa ja elättelen toiveita että hän rakastuisi minuun. Mutta hänkin taitaa olla saassa kierteessä kuin minä.

Vaikka olen onnekas, niin kyllä välillä tuntuu että olisi helpompi jos osaisi olla kiitollinen jos edes joku kiinnostuisi ja sitten laittaa kaikkensa peliin yhden kanssa. Eikä pelata jatkuvasti monen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vaikeaa olla ruma mies. Jos onnistuu saamaan pitkän yrittämisen jälkeen seurusyelusuhteen, niin joutuu tekemään kaikkensa, jotta se e loppuisi. Joutuu järjestämään romanttisia iltoja, käymään teatterissa ja oopperassa ja kun pääsee sänkyyn, on tehtävä kaikkensa nnaisen nautintojen eteen. Aina tuntuu siltä, että jos kumppani ei saa vähintään kahta o:ta illassa, takaisin ei ole tulemista. Ja lahjoja ja kukkia on oltava aina kainalossa.

Mietipä tätä, sinä saat kaiken haluamasi sormia näpsäyttämällä. Minun pitää saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi, ainutlaatuiseksi. Ei se ole helppoa nyt kun olemme seurustelleet jo kolme vuotta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä pitää olla paljon muutakin hyvää, kuin pelkkä ulkomuoto. Kestääkö potenssi? Monilla komeilla lerppamulkuilla on tuo jaksaminen kortilla. Mielummin otan tavismiehen, jolla pysyy kovana ja jaksaa pitkään.

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian paljon valinnanvaraa naisissa kun saisi melkein kenet vaan, eikä viitsi sitten sitoutua yhteen kun on toinen mielenkiintoinen nainen heti nurkan takana. Nyt tiedän miltä afrikkalaisista tuntuu.

Olet aika tyhmä mies. Tai ainakin tunnekylmä.

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös vaikeaa olla ruma mies. Jos onnistuu saamaan pitkän yrittämisen jälkeen seurusyelusuhteen, niin joutuu tekemään kaikkensa, jotta se e loppuisi. Joutuu järjestämään romanttisia iltoja, käymään teatterissa ja oopperassa ja kun pääsee sänkyyn, on tehtävä kaikkensa nnaisen nautintojen eteen. Aina tuntuu siltä, että jos kumppani ei saa vähintään kahta o:ta illassa, takaisin ei ole tulemista. Ja lahjoja ja kukkia on oltava aina kainalossa.

Mietipä tätä, sinä saat kaiken haluamasi sormia näpsäyttämällä. Minun pitää saada nainen tuntemaan itsensä erityiseksi, ainutlaatuiseksi. Ei se ole helppoa nyt kun olemme seurustelleet jo kolme vuotta.

Koeta kestää. Heti kun naisella on pallo jalassa raskauden, talolainan tai vastaavan järjestelyn kautta, voit muuttua ilkeäksi pihtariksi, joka napottaa aivan kaikesta ja haukkuu puolison lyttyyn säännöllisesti. Itselläni on ruma mies ja olen vuosien jälkeen tajunnut, etten ollut koskaan mitenkään erityinen, vain joku ulkonäköobjekti, se kuherruskuukausipersoona oli alusta loppuun valetta.

Vierailija
7/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Dani YÖK mee pois tämä on vauva-lehti

Vierailija
8/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi afrikkalais-kommentti oli jotenkin :--Ddd

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä