Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsin laivojen buffetpöydät: Pärskintää, aivasteluja, niiskutusta ja limaa irroittavaa yskintää...!

Vierailija
12.09.2016 |

Ja kaikki tämä ruokia kohti tai kämmenelle, jolla seuraavaksi tartutaan ottimiin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa tehdä palstamammat ja syödä hytissä eväitä.

Vierailija
2/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina viitsi pingottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö, kun sen skumppa-aamiaisen laivalla tai sitten hytissä. Laivalla käyn enää tosi harvoin, vaikka 15 minuuttia Turun satamaan on matkaa. Mutta kerran mentiin Tallinnaan, porukkaa oli aamiaisella tosi paljon. Ajattelin ottaa sämpylän, mutta mun edellä oleva kaveri kuivas kätensä siihen sämpyläkorin liinaan. Juu, en sit ottanutkaan. Noi seisova pöytä -jutut on kyl vähän sellasia, meiän yx lekurikin aina koulutusreissuilla pitkin hampain suostuu tuleen syömään sinne, mut sit ollaankin illalla jo niin kunnon liiskat, et.

Vierailija
4/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä pitää sen verran vastustuskykyä olla, että seisovat pöydät pärjää sairastamatta.

Vierailija
5/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö noutopöydistä. On siellä laivallakin paremman väen ravintolat syö niissä niin pysyt terveenä-

Vierailija
6/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en käy laivalla. Kun olisi tavallinen ruokravintola jossa tilata ruuat, niin menisin.

Vierailija
7/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja immuniteetti kiittää... :)

Vierailija
8/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi en käy laivalla. Kun olisi tavallinen ruokravintola jossa tilata ruuat, niin menisin.

Siis onhan niissä sellaisiakin.

Vierailija
9/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö, kun sen skumppa-aamiaisen laivalla tai sitten hytissä. Laivalla käyn enää tosi harvoin, vaikka 15 minuuttia Turun satamaan on matkaa. Mutta kerran mentiin Tallinnaan, porukkaa oli aamiaisella tosi paljon. Ajattelin ottaa sämpylän, mutta mun edellä oleva kaveri kuivas kätensä siihen sämpyläkorin liinaan. Juu, en sit ottanutkaan. Noi seisova pöytä -jutut on kyl vähän sellasia, meiän yx lekurikin aina koulutusreissuilla pitkin hampain suostuu tuleen syömään sinne, mut sit ollaankin illalla jo niin kunnon liiskat, et.

Olin kaupassa aikeissa ostaa sämpylöitä paistopisteestä, kun edelläni sämpylöitä ottanut pappa aivasti oikein kunnon aivastuksen suoraan sämpylälaarin luukusta sisään. Heitin kädessäni valmiiksi olleen paperipussin papan ohi laarin päälle ja lähdin itsekseni kiroillen pois. Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt sanoa kaupan henkilökunnalle, että koko säiliöllinen sämpylöitä pitäisi hävittää.

Vierailija
10/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään myös aina skumppa-aamupalalla.  Laivojen tavallisissa buffeteissa ei käydä ikinä.

Vierailija
11/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä, ja itse syön aina siellä laivalla käydessäni.

Vierailija
12/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on krapulaiset tupakkaukot aamiaisella. Yööks!

Vierailija
13/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä pulloon. Kaikissa isoissa laivoissa on monta "ravintola"a.

Vierailija
14/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kerran kävelin sellaiseen kun olin tulossa Ruotsista kotiin yksinäni ja alkoi heti kyselemään varausta. Lisäksi ravintola oli tyhjä. Tavalliseen ravintolaan voi kävellä sisään ja tilata ruokaa, eikä se ole tyhjä, jossa on joku yksi varaus per pöytä koko illalle.

Muistaakseni hain sitten jotain ankeata patonkia jostakin. Lisäksi tunti pari syömässä olisi kivasti syönyt matkustusaikaa pois..

Vierailija
15/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä pulloon. Kaikissa isoissa laivoissa on monta "ravintola"a.

Monta ravintolaa, vaan tilausruokaa ei saa. Been there, done that.

Vierailija
16/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 100 kertaa ravintolassa ja 1 kerran tehnyt varauksen. Joten 99% on mielestäni normaalia marssia ravintolaan ja saada tilattua ruokaa. 

Vierailija
17/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kerran kävelin sellaiseen kun olin tulossa Ruotsista kotiin yksinäni ja alkoi heti kyselemään varausta. Lisäksi ravintola oli tyhjä. Tavalliseen ravintolaan voi kävellä sisään ja tilata ruokaa, eikä se ole tyhjä, jossa on joku yksi varaus per pöytä koko illalle.

Muistaakseni hain sitten jotain ankeata patonkia jostakin. Lisäksi tunti pari syömässä olisi kivasti syönyt matkustusaikaa pois..

Kerran kävit. :D

Vierailija
18/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä A la carte paikkojakin. Ainoastaan pöytävarausta voivat kysellä ovella. :D

Vierailija
19/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä, ja itse syön aina siellä laivalla käydessäni.

Jos on viimeisen parin vuoden aikana tullut. Edelliset 30 vuotta ei ole ollut. Faktaa, kun olen siellä kymmeniä kertoja käynyt, eikä ole ollut.

Vierailija
20/37 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä A la carte paikkojakin. Ainoastaan pöytävarausta voivat kysellä ovella. :D

Ehei.. mä marssin suoraan tyhjän ravintolan pöytään ja olin jo tilaamassa pulloa viiniä pöytään, kun alkoi kyselemään varausta. 

Tavallista ravintolaa ei siis ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme