Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä silikoni rintojen ottaneille

Vierailija
12.09.2016 |

minulla olisi muutama kysymys silikoni rintojen ottaneille henkilöille.
Missä otitte silikonit/mitä klinikkaa suosittelet?
Paljonko oli hintaa?
Miten leikkaus ja toipuminen meni?
Oliko toipuminen kivuliasti ja kuinka kauan rinnat olivat arat?
Minkä malliset implantit otitte pisara vaiko pyöreä?
Minkä merkkiset implantit?
Olitteko tyytyväisiä loppu tulokseen?
Kysyn tätä siksi kun itse olen miettinyt asiaa jo pidemmän aikaa ja haluaisin kuulla muiden kokemuksista. Suunitelmissa hankkia itselleni silikoni rinnat, kun omat katosivat kovan painon pudotuksen myötä.
Kiitoksia jo etukäteen :)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ennen kuin otat silikoni rinnat opettele yhdys sanat!

Vierailija
22/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ennen kuin otat silikoni rinnat opettele yhdys sanat!

Älä huoli ap:n puolesta, ei siellä klinikalla mitään kielitestiä joudu tekemään ;D Riittää, että maksaa leikkauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en tajua minäkään. Kenen peppua se kutittaa, että joku toinen, varsinkin joku itselle täysin tuntematon ihminen, käy tekemässä jonkun kirurgisen toimenpiteen OMALLE keholleen?

En haluaisi heti lyödä pöytään kateuskorttia, mutta en oikein muutakaan syytä keksi?

Tulee mieleen, että nämä närkästyjät ja arvostelijat kokevat muiden naisten silikonirinnat/kiristetyt vatsanahkat/leikatut silmäluomet jotenkin uhkana omalle viehättävyydelleen?

Pelkäävätkö he, että esim. silikonirinnoista tulee uusi normaali, ja he jäävät yksin omien kehollisten "vikojensa" kanssa? Vai mitenkä?

Vierailija
24/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua satelee, mutta kukaan alapeukuttajista ei tarjoa muuta selitystä...?

Vierailija
25/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kateus, se vie kalatkin vedestä! Missään muualla ei nainen vihaa toista naista kuten Suomessa! Tai no, Venäjällä ehkä.

Vierailija
26/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku mammoista nyt selittää konkreettisesti, millä tavoin muiden naisten silikonirinnat häiritsevät hänen elämäänsä?

Mielenkiinnosta kysyn, koska minä en ymmärrä! Minusta on hienoa, jos jonkun elämänlaatu paranee esim. rintaleikkauksen johdosta.

Vastausta odotellen...

Vierailija
27/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että 50 vuoden päästä silikonitissityypit ja alapeukuttajat ovat asiasta samaa mieltä keskenään, siis silikonirintojen hankkimisesta. Silloin silikonitissityypit varmaan hiffaa miksi alapeukuttajat alapeukutti silloin aikoinaan, en keksi tähän paremmin kuvaavia ilmaisuja. Alapeukuttaisitko itse jos tekisin aloituksen miten haluan teetättää ylimääräisen korvan (korvan näköisen ulokkeen) otsaani ja uskoisin sitten kiven kovaan että kannatti koska kuulen kolmannen korvan kanssa paremmin kuin kahden? Vähän samaa tasoa.

Vierailija
28/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en vaan tajua, miksi lähes mitä vain kauneusleikkausta koskevat ketjut tulevat aina täyteen vihaisia kommentteja.

Kyllähän ihmisellä on oikeus rahansa kuluttaa mihin haluaa, vaikkapa sitten silikonirintoihin jos ne tekevät onnelliseksi. Se ei ole muilta pois.

Vierailija
29/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että 50 vuoden päästä silikonitissityypit ja alapeukuttajat ovat asiasta samaa mieltä keskenään, siis silikonirintojen hankkimisesta. Silloin silikonitissityypit varmaan hiffaa miksi alapeukuttajat alapeukutti silloin aikoinaan, en keksi tähän paremmin kuvaavia ilmaisuja. Alapeukuttaisitko itse jos tekisin aloituksen miten haluan teetättää ylimääräisen korvan (korvan näköisen ulokkeen) otsaani ja uskoisin sitten kiven kovaan että kannatti koska kuulen kolmannen korvan kanssa paremmin kuin kahden? Vähän samaa tasoa.

Ööö...ok.

Nyt oli kyllä paskuudessaan aplodien arvoinen selitys. Vetää ihan sanattomaksi.

Vierailija
30/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa silikonirintoja kirjoittaa yhteen, on varmasti sopiva edustaja silikonirinnoille.

Vierailija
31/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko pyöreistä ja pisaran mallisista eri muotoiset rinnat? Pyöreet tiiän mut miten päin ne pisarat sinne sitten tulisi :'D ?

Vierailija
32/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi selata vanhoja ketjuja, kun niitä tehdään säännöllisesti?

Silarit leimaa ja antaa bimbon vaikutelman, onnea siitä. Ystäväpiirissä puhutaan silarityypeistä aina viittauksella "se, jolla on ne silikonit".

Leimaa myöskin itsekkääksi ja epävarmaksi, joten kannattaisi panostaa itsetuntoon jollain muulla tavoin. Myöskin komplikaatiot yleisiä ja ei implantit loputtomiin kestä, tunto ei myöskään ole sama.

Siinä syyt miksi päätin itse olla ottamatta.

Kertoiskohan toi kuitenkan enemmän teidän ystäväpiiristä kuin itse "silikonibimbosta" Enemmän pinnalisia nämä ihmiset ovat, jotka määrittelevät toiset ulkonäön perusteella.

Vierailija
33/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole itsetunnossa kuule mitään vikaa. Mutta olisi kiva jos olisi rinnat, en hanki niitä kenenkään muun vuoksi. Arvasinkin että tänmöstä kommenttia tulee, mutta minulle aivan sama ei kiinnosta. Haluan vain kuulla muiden kokemuksista (EN siitä millä nimillä muita ihmisiä kutsutaan tai arvostellaan silikoni rintojen oton jälkeen). -ap

No itseasiassa kyllä silikonirinnat nimenomaan liittyvät itsetunto-ongelmiin (tietysti olemassa myös järkiperusteita, mm. rintasyöpäpotilaat, mutta heitä nyt on turha sotkea keskusteluun, jossa silikonit otetaan turhamaisuuden seurauksena), mutta jos se sitä parantaa, niin ota pois :)

Vierailija
34/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hemmettiä sä selität? Eihän tossa oo päätä eikä häntää! Rinnat ovat normaali osa naisen vartaloa, on normaalia haluta omistaa rinnat. Ylimääräinen korva taas...menee vähän yli nuo sun juttus.

Vierailija
35/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarit leimaa ja antaa bimbon vaikutelman, onnea siitä. Ystäväpiirissä puhutaan silarityypeistä aina viittauksella "se, jolla on ne silikonit".

Leimaa myöskin itsekkääksi ja epävarmaksi, joten kannattaisi panostaa itsetuntoon jollain muulla tavoin. Myöskin komplikaatiot yleisiä ja ei implantit loputtomiin kestä, tunto ei myöskään ole sama.

Kertoiskohan toi kuitenkan enemmän teidän ystäväpiiristä kuin itse "silikonibimbosta" Enemmän pinnalisia nämä ihmiset ovat, jotka määrittelevät toiset ulkonäön perusteella.

Tai sitten ne silikonien ottajat vain usein eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, jolloin syntyy yleistyksiä.

Vierailija
36/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan ystäväpiiri EI määrittele ihmisiä ulkonäön perusteella, vaan tekojen ja arvojen. Millaisista arvoista tissien isontaminen vain ulkonäöllisistä syistä sitten kertoo...

Että kuka olikaan pinnallinen?

Vierailija
37/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin KL klinikalla, muistaakseni 275-kokoiset ja anatominen malli. Leikkauspäivänä ja pari päivää sen jälkeen oli kipeänä, aika vähän aikaa. Maksoi noin 6000-6500e. Merkkiä en muista, mutta joku 'paras' merkki oli.

Itse en kyllä menisi Viroon, siellä on suuri riski esim. resistenttien bakteerien kolonisoitumiselle josta voi tulla ongelma myöhemmin. Lisäksi Suomessa lääkärin taustat on helpompi selvittää ja jos jatkohoidon tarve tulee, se on huomattavasti helpompaa Suomessa. Mun mielestä noinkin suuri asia ei voi olla euroista kiinni, ero ei kuitenkaan ole kuin korkeintaan pari tuhatta(?).

Vierailija
38/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne silikonien ottajat vain usein eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, jolloin syntyy yleistyksiä.

Oot tainnut lukea liikaa Seiskaa...

Tiedoksesi: jopa sillä sun naapurin Mirjalla saattaa olla silarit! Tai sun pomolla! Tai oikestaan ihan kellä vaan, fiksuillakin ihmisillä!

Vierailija
39/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivon että terve luonnollinen vartalo olisi se ihanne ja jokainen voisi olla toimivaan kroppaansa tyytyväinen. Se että naiskuva muuttuu yhä yksipuolisemmaksi antaa väärää viestiä lapsille ja nuorille; se että täytyy terveeseen kroppaan laittaa ylimääräistä ja hyväksyä ne riskit pelkästään ulkonäön takia tuntuu omasta mielestä turhalta. Ketä edes jaksaa kiinnostaa niin paljon ne omat tissit?

Vierailija
40/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan ystäväpiiri EI määrittele ihmisiä ulkonäön perusteella, vaan tekojen ja arvojen. Millaisista arvoista tissien isontaminen vain ulkonäöllisistä syistä sitten kertoo...

Että kuka olikaan pinnallinen?

Mistä tiedät, että henkilö on ottanut silikonit vain ulkonäöllisistä syistä. Tapana ei kai kuitenkaan ole kantaa kylttiä, jossa lukee että ne on otettu esim. sairauden takia. Toiseksi vaikka silikonit olisikin otettu ulkonäöllisistä syistä niin luultavasti henkilöllä on muutakin annettavaa kuin ulkonäkönsä. Mutta pinnalliset ihmiset näkevät vain sen ulkoisen (silikonit) ja tuomitsevat sen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi