Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä silikoni rintojen ottaneille

Vierailija
12.09.2016 |

minulla olisi muutama kysymys silikoni rintojen ottaneille henkilöille.
Missä otitte silikonit/mitä klinikkaa suosittelet?
Paljonko oli hintaa?
Miten leikkaus ja toipuminen meni?
Oliko toipuminen kivuliasti ja kuinka kauan rinnat olivat arat?
Minkä malliset implantit otitte pisara vaiko pyöreä?
Minkä merkkiset implantit?
Olitteko tyytyväisiä loppu tulokseen?
Kysyn tätä siksi kun itse olen miettinyt asiaa jo pidemmän aikaa ja haluaisin kuulla muiden kokemuksista. Suunitelmissa hankkia itselleni silikoni rinnat, kun omat katosivat kovan painon pudotuksen myötä.
Kiitoksia jo etukäteen :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä otitte silikonit/mitä klinikkaa suosittelet?

-Finestillä, mutta viron puolella. Voin suositella. Mahtavat hoitajat ja lääkärit.

Paljonko oli hintaa?

Taisin maksaa silloin n. 6000e mutta hinnathan on halventuneet melkeen puolella tosta nykyään.

Miten leikkaus ja toipuminen meni?

Leikkaus meni tosi hyvin ja nopeasti, toipuminen oli ekan viikon tosi kivuliasta mutta sain hyvät kipulääkkeet. Kaikki liikkuminen oli hankalaa sen ekan viikon kivun takia mutta kyllä ne kuukaudessa oli jo huomattavasti paremmat.

Minkä malliset implantit otitte pisara vaiko pyöreä?

-Pyöreät, 2,5dl

Minkä merkkiset implantit?

-Nagor

Olitteko tyytyväisiä loppu tulokseen?

-Olin. Tosin olen nyt 6vuoden jälkeen alkanut harkitsemaan lisätäytettä, alkaa tuntumaan pieniltä vaikken kovin isoja halunnutkaan.

Vierailija
2/58 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitoksia sinulle kovasti :) itsellä ei olisi myöskään suunitelmissa mitään isoja ottaa kunhan saisi tissit edes takasin, olisi kiva jos olisi muuta kun pelkät kärpäslätkät :D

Mielelläni kuulen vielä lisää mielipiteitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/58 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia :)

Vierailija
5/58 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi selata vanhoja ketjuja, kun niitä tehdään säännöllisesti?

Silarit leimaa ja antaa bimbon vaikutelman, onnea siitä. Ystäväpiirissä puhutaan silarityypeistä aina viittauksella "se, jolla on ne silikonit".

Leimaa myöskin itsekkääksi ja epävarmaksi, joten kannattaisi panostaa itsetuntoon jollain muulla tavoin. Myöskin komplikaatiot yleisiä ja ei implantit loputtomiin kestä, tunto ei myöskään ole sama.

Siinä syyt miksi päätin itse olla ottamatta.

Vierailija
6/58 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarit leimaa ja antaa bimbon vaikutelman, onnea siitä. Ystäväpiirissä puhutaan silarityypeistä aina viittauksella "se, jolla on ne silikonit".

Leimaa myöskin itsekkääksi ja epävarmaksi, joten kannattaisi panostaa itsetuntoon jollain muulla tavoin. Myöskin komplikaatiot yleisiä ja ei implantit loputtomiin kestä, tunto ei myöskään ole sama.

Hah mitä yleistyksiä, yllättävän monilla jo imettäneillä naisilla, syövän läpikäyneillä ym. on tietämättäsi silikonit eikä ne ole mikään bimbouden merkki. :) olet vähän vanhanaikainen niin et ehkä ymmärrä mutta nykyaikaan kuuluu että ihminen on sen verran kiinnostunut ulkonäöstään että lähtee helpostikin korjaamaan sen mistä ei itsestään pidä. Itse olen tyytyväisenä lähdössä täyttämään omia nahkarukkasia, sillä ne ovat todella vaikuttaneet seksuaaliseen itsetuntooni ja rintaliivejä ei tällaisille tyhjille roikkuville pusseille kyllä löydy mistään. Tunto meni jo imetyksessä joten se ei haittaa ja komplikaatiot on tiedossa.

Vierailija
7/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole itsetunnossa kuule mitään vikaa. Mutta olisi kiva jos olisi rinnat, en hanki niitä kenenkään muun vuoksi. Arvasinkin että tänmöstä kommenttia tulee, mutta minulle aivan sama ei kiinnosta. Haluan vain kuulla muiden kokemuksista (EN siitä millä nimillä muita ihmisiä kutsutaan tai arvostellaan silikoni rintojen oton jälkeen). -ap

Vierailija
8/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Bulevardin klinikalla

- pisaran malliset 2,5 dl merkkiä en muista

- n.6000€

- kaksi viikkoa oli todella todella kipeät eli en voinut kunnolla kävellä enkä jaksanut tehdä mitään esim edes keksittyä katsomaan mitään tv-ohjelmia ym mutta kuukauden päästä oli jo parempi vointi

- lasten saannin jälkeen menen varmaan korjauttamaan rinnat jos jotain muutoksia on tullut

Vierailija
9/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah mitä yleistyksiä, yllättävän monilla jo imettäneillä naisilla, syövän läpikäyneillä ym. on tietämättäsi silikonit eikä ne ole mikään bimbouden merkki. :) olet vähän vanhanaikainen niin et ehkä ymmärrä mutta nykyaikaan kuuluu että ihminen on sen verran kiinnostunut ulkonäöstään että lähtee helpostikin korjaamaan sen mistä ei itsestään pidä. Itse olen tyytyväisenä lähdössä täyttämään omia nahkarukkasia, sillä ne ovat todella vaikuttaneet seksuaaliseen itsetuntooni ja rintaliivejä ei tällaisille tyhjille roikkuville pusseille kyllä löydy mistään. Tunto meni jo imetyksessä joten se ei haittaa ja komplikaatiot on tiedossa.

Just näin! Kyllä täytyy olla hieman yksinkertainen ihminen, jos leimaa kaikki silikoneilla rintojaan korjanneet bimboiksi ;'D Onneksi omaan tuttavapiiriini ei kuulu noin umpimielisiä henkilöitä. Todella monella imettäneellä tai reilusti laihduttaneella on silikonit, ihan vain siksi, että nykyään ei ole mikään pakko elää hautaan saakka nahkarukkaset lerpattaen, vaan on mahdollista hankkia rintojen näköiset rinnat takaisin.

Itse kävin Fin-Estin kautta elokuussa, tehtiin kohotus ja implantointi (imetyksien jäljiltä surkastuneisiin rintoihin.) 4500e. Pari päivää oli kipuja, mutta niistäkin selvisin oikein hyvin kipulääkkeiden avulla.

Pyöreät implantit, Nagor Impleo. 

Vierailija
10/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen lisäyksenä vielä, että EI TARVITSE omistaa nahkarukkasia tai ajokoirankorvia, jotta voisi hankkia silikonit. Syyksi riittää kyllä, että haluaa suuremmat/kauniimman muotoiset rinnat...tai rinnat ylipäätään.

Se ei tee kenestäkään bimboa! Toki bimboilla on silikonirintoja, mutta kaikki silikonirintaiset eivät ole bimboja ;)

Vierailija
11/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat alapeukuttaa niin, että sormista lähtee nahka! ;D Heh.

Vierailija
12/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen näköiset rinnat? Hmm. Mitkäköhän ne onkaan luoja meille luonut? Nimenomaan MUUTUVAT rinnat. Rintojen näköiset rinnat eivät tarkoita yhtä ja samaa muotoa tai kokoa. Huomaa kirjoituksestasi kuinka huonon itsetunnon omistat. Pahoitteluni.

Vierailija
13/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat btw

Vierailija
14/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokoirat silti kauneimmat kirjoitti:

Rintojen näköiset rinnat? Hmm. Mitkäköhän ne onkaan luoja meille luonut? Nimenomaan MUUTUVAT rinnat. Rintojen näköiset rinnat eivät tarkoita yhtä ja samaa muotoa tai kokoa. Huomaa kirjoituksestasi kuinka huonon itsetunnon omistat. Pahoitteluni.

Turhaan pahoittelet, itsetuntoni on ehkä jopa keskimääräistä korkeampi :)

Minä sensijaan pahoittelen sitä, että toisten naisten operoidut rinnat ovat sinulle noin kova paikka. Tottakai ajokoirankorvatkin ovat RINNAT, eli en tarkoittanut KIRJAIMELLISESTI "rintojen näköiset rinnat".

Omassa tapauksessani rinnat tosin muistuttivat muovipusseja enemmän kuin rintoja, sori siitä.

Vierailija
15/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera luojan luoma, voi sinua parkaa ;'(

Vierailija
16/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan voiko niitä implantteja ottaa johonkin muualle kuin tisseihin.

Mieheni haluaisi että otan 2 kertaa 7dl silikoni implantit.

Pidän rinnoistani tosi paljon enkä halua sinne tunkea mitään.

Voiko ne implantit asentaa vaikk selkään, olkapäihin tai kylkiin?

Suostuuko kirurgit tuollaiseen.

Joku kompromissihän tässä on tehtävä, että molemmat voivat olla tyytyväisiä.

Vierailija
17/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan pahoittelet, itsetuntoni on ehkä jopa keskimääräistä korkeampi :)

Minä sensijaan pahoittelen sitä, että toisten naisten operoidut rinnat ovat sinulle noin kova paikka. Tottakai ajokoirankorvatkin ovat RINNAT, eli en tarkoittanut KIRJAIMELLISESTI "rintojen näköiset rinnat".

Omassa tapauksessani rinnat tosin muistuttivat muovipusseja enemmän kuin rintoja, sori siitä.

Minulla juurikin nämä muovi pussi tissit, kärpäslätkät tai ajokoiran korvat :D eikä silikonien ottaminen liity itsetuntooni mitenkään, mutta olisi ihan kiva jos olisi tissit eikä saakeli rotan nahat kun kuitenkin ennen sellaiset omistin. Ja miksi ei hyödyntäisi tämmöstä palvelua jos sellainen on keksitty?

-ap

Vierailija
18/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WTF???

Vierailija
19/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WTF???

Et vissiin tajuu mikä on kompromissi. No ensinnäkään se ei ole sitä mitä sä luulet. Se ei ole mikään Missi.

Kompromissi on sellanen että sä teet sun miehen kanssa semmosen sopuratkasun jos tulee joku mist ette oo samaa mieltä.

Ei ihme ettei jengil kestä parisuhteet ku ei olla valmiita kompromisseihin. Siis ei mihinkään misseihin tajuuttexte!

Vierailija
20/58 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän offtopic mutta mitä siinä on että jos joku haluaa korjauttaa itseään kirurgilla niin se herättää niin suunnatonta närää joissain ihmisissä?

Itse olen korjauttanut lerpattavan, raskausarpisen vatsanahan 30 kilon laihdutuksen jälkeen. Myös alapää on korjattu joska tuhoutui ekassa synnytyksessä. Vielä on rintojen kohotus suunnitteilla. Kaikki leikkaukset on mennyt hyvin ja olen tyytyväinen lopputulokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän