Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naisetkin ajattelee miehiä masturboidessaan. Mua kiihottaa varsinkin miehen kuiskimat sanat

Vierailija
12.09.2016 |

voi sitten miettiä niitä myöhemmin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin masturboidessani tuttuja miehiä ja miten he työntävät penistä sisääni. Usein haaveeseen kuuluu kaksi miestä, jotka panevat minua pilluun vuorotellen. Mietin myös, millaista nautintoa kireä pilluni tuottaa heille ja kuinka he kutsuisivat minua huorakseen ja pyytäisivät puristamaan ilolihaksillani kullia vielä lisää.

Vierailija
22/28 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta, mitä se ulkopuolisille kuuluu ?

Laki on laadittu teinien suojelemiseksi vanhemmilta miehiltä ja naisilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä on vain numero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi muuten vanhempi mies ei saa rakastella teinitytön kanssa mutta teinipoika saa. En todellakaan ymmärrä tuota eroa. Onko se vain meidän kulttuurin sanelema ikivanha juttu ? Tiedän kyllä että pitäisi olla samalla henkisellä tasolla jne...Mutta miksi se asiaa muuttaa, oli se penis sitten miehen tai pojan...

Jos molemmat haluaa, iällä ei saisi olla merkitystä. Ei se vanhemman miehen penis satu sen enempää kuin teinipojankaan. Korostan nyt tässä sitä että MOLEMMAT haluaa, ei siihen saa lait ja yhteiskunta tulla väliin.

Sama homma ok vanhemman naisen ja teinipojan välillä.

Täysi hyväksyttävää toimintaa jos halu on molemminpuoleista

Vierailija
24/28 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin masturboidessani tuttuja miehiä ja miten he työntävät penistä sisääni. Usein haaveeseen kuuluu kaksi miestä, jotka panevat minua pilluun vuorotellen. Mietin myös, millaista nautintoa kireä pilluni tuottaa heille ja kuinka he kutsuisivat minua huorakseen ja pyytäisivät puristamaan ilolihaksillani kullia vielä lisää.

Entä penikset yhtä aikaa eri aukkoihin ?

Vierailija
25/28 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sattuukin aika lailla ?

Vierailija
26/28 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 40v. kirjoitti:

Ei oppi ojaan kaada :) Itse pääsin  opettamaan 14v teinityttöä. Voin vakuuttaa, että täysi nainen oli jo varustukseltaan. Näytin miten yhdynnässä nainen saa parhaiten orgasmin. Muutaman harjottelukerran jälkeen hän oppi saamaan useita orgasmeja yhden yhdynnän aikana.

Olet onnepoika, voi kun pääsis itse joskus peuhaamaan viattoman teinitytön kanssa

Vierailija
27/28 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 40v. kirjoitti:

Ei oppi ojaan kaada :) Itse pääsin  opettamaan 14v teinityttöä. Voin vakuuttaa, että täysi nainen oli jo varustukseltaan. Näytin miten yhdynnässä nainen saa parhaiten orgasmin. Muutaman harjottelukerran jälkeen hän oppi saamaan useita orgasmeja yhden yhdynnän aikana.

Ilmoitin viestisi poliisille nettivinkinkillä.

Vierailija
28/28 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 40v. kirjoitti:

Ilmoitin viestisi poliisille nettivinkinkillä.

Ok, hyvä  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän