Kyllä naisetkin ajattelee miehiä masturboidessaan. Mua kiihottaa varsinkin miehen kuiskimat sanat
Kommentit (28)
Antakaa parempia esimerkkejä. Ajatteletteko enemmän visuaalisesti vai juuri miehen kuiskimia sanoja/seksiin liittyviä tuntemuksia?
Mä mietin aina tuntemiani nuoria vähän päälle parikymppisiä komeita jäbiä. :D Hävettää, jos saisivat jotenkin tietää.
N34
Ajattelen miehen vartaloa, miltä hän näyttää seksin aikana ym. Ja mitä ollaan yhdessä tehty, sellaisia kohtia joista olen erityisesti tykännyt.
Miehen kuiskimat sanat: "Muista pyyhkiä ovenkarmien päältä", "Nää pitääsit pestä 40:ssä asteessa", "Taasko nakkikastiketta?"
Juuri näin. Minä mietin aina miehiä masturboidessani. Yleensä kahta kerralla tai joskus useampaakin. Jokin siinä homoseksissä saa vain kiihottumaan.
Vai sanoja, voi hah.
Kyllä aattelen ihan sitä itteensä miehen jalkojen välissä ja kùumaa nuorta vartaloa
Vierailija kirjoitti:
Antakaa parempia esimerkkejä. Ajatteletteko enemmän visuaalisesti vai juuri miehen kuiskimia sanoja/seksiin liittyviä tuntemuksia?
Minä ainakin tykkään tosi paljon jos mies puhuu vähän tuhmia, muistelen niitä aina pitkään ja hartaasti...samoin sitä, mitä hän teki minulle. En ole visuaalinen tyyppi, pidän yleensä silmiä kiinni koska silloin tunnen paljon voimakkaammin.
N35
No miehen seksikästä ääntä, käsiä mun vartalolla, kullia tietenkin... myös kauniita silmiä. Fantasioin siitä, miten meillä olisi orgastista seksiä.
Siis mistä muusta nainen kiihottuu jos on hetero ellei miehistä? Mitä muuta sitä ajattelisi? Kesäkurpitsaa? Pitkää paksua kurkkua?
Yllätin kerran exäni käpälöimästä itseään makkarissa, tulin duunista aikaisemmin ja hän ei vaan vaan huomannut saapumistani. Kun kysyin virnistellen Hänen Noloudeltaan mitä ajatteli kun käsi kävi noin vimmatusti majavan päällä, hän vastasi punastellen: "no sitä kun sä otat mut takaa....se on niin kiihottavaa ja eläimellistä, varsinkin ne viimeiset työnnöt ennen kuin sulta tulee...".
Pitihän sitä tarjota siihen päälle hetimmiten kun valmiinakin näytti olevan...
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minä mietin aina miehiä masturboidessani. Yleensä kahta kerralla tai joskus useampaakin. Jokin siinä homoseksissä saa vain kiihottumaan.
Haluat siis peniksen kumpaankin reikääsi yhtä aikaa ?
Hutsu ota moloa poskeen, hutsu nyt saat isän kädestä, käänny niin saat kyrpääni perseeseen, laukeaa vittuuni, työntää kätensä märkään vittuuni, saan orgasmin, ottaa vyön ja lyö sillä kovaa samalla naiden vittuuni. Juuri tästä pidän
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aina tuntemiani nuoria vähän päälle parikymppisiä komeita jäbiä. :D Hävettää, jos saisivat jotenkin tietää.
N34
No et sentään mieti panemista teinipoikien kanssa ? Eikö olisi kiva vähän opettaa kokemattomille pojille seksin saloja...
minä mietin masturboidessani nuoria teinityttöjä ja heidän tiukkoja pillujaan ja terhakoita rintoja. Laukean tosi nopeasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
No et sentään mieti panemista teinipoikien kanssa ? Eikö olisi kiva vähän opettaa kokemattomille pojille seksin saloja...
Samaa mieltä olen anna palaa jos kerta kiinnostaa. Ei se ole pahasta pojilla on jo nuorena kehittyneet vehkeet, sain eka kerran 32v naiselta, olin tuolloin 15v. Ekakerralla tulin melkein heti, mutta muutaman kerran saatuani nainen otti suuhun, opetti eriasentoja, nuoletti pillunsa kun vartuin mieheksi ja vakisuhde alkoi, niin tämä nykyinen puolisoni ihmetteli miten noin nuori mies tietää seksistä noin paljon. Joten anna niille parikymppisille tai nuormillekkin pilluasi.
Ei oppi ojaan kaada :) Itse pääsin opettamaan 14v teinityttöä. Voin vakuuttaa, että täysi nainen oli jo varustukseltaan. Näytin miten yhdynnässä nainen saa parhaiten orgasmin. Muutaman harjottelukerran jälkeen hän oppi saamaan useita orgasmeja yhden yhdynnän aikana.
No miksikäs ei..?😊 Oletko btw koskaan kokeillut olla "mehiläiskuningatar"?
miksi muuten vanhempi mies ei saa rakastella teinitytön kanssa mutta teinipoika saa. En todellakaan ymmärrä tuota eroa. Onko se vain meidän kulttuurin sanelema ikivanha juttu ? Tiedän kyllä että pitäisi olla samalla henkisellä tasolla jne...Mutta miksi se asiaa muuttaa, oli se penis sitten miehen tai pojan...
Vierailija kirjoitti:
miksi muuten vanhempi mies ei saa rakastella teinitytön kanssa mutta teinipoika saa. En todellakaan ymmärrä tuota eroa. Onko se vain meidän kulttuurin sanelema ikivanha juttu ? Tiedän kyllä että pitäisi olla samalla henkisellä tasolla jne...Mutta miksi se asiaa muuttaa, oli se penis sitten miehen tai pojan...
Jos molemmat haluaa, iällä ei saisi olla merkitystä. Ei se vanhemman miehen penis satu sen enempää kuin teinipojankaan. Korostan nyt tässä sitä että MOLEMMAT haluaa, ei siihen saa lait ja yhteiskunta tulla väliin.
Sama homma ok vanhemman naisen ja teinipojan välillä.
Tuo on niin totta, mitä se ulkopuolisille kuuluu ?
No todellakin!