Mieheni käy aina suihkussa kun tulee töistä kotiin. Onko merkki pettämisestä.
Olen täältä lukenut että voisi olla merkki siitä. Nyt vähän mietityttää...
Kommentit (32)
Jätä se sika! Että kehtaa käydä suihkussa. Voit tietty maistaa kyrpää ennen suihkua, josko maistuu vieraalle.
No hikoileeko helposti? Kuumassa toimistossa, jossa ilmastointia ei ole tai se ei toimi, niin voi olla aika tukalaa olla. Oma ukko kesäisin hikoilee bokserinsakin litimäriksi :D
Ei todellakaan ole merkki pettämisestä. Haluaa olla raikkaana ja puhtaana työpäivän jälkeen.
Jos ei ole provo on sulla raskas elämä, kun pitää tommosia miettiä
Vierailija kirjoitti:
No hikoileeko helposti? Kuumassa toimistossa, jossa ilmastointia ei ole tai se ei toimi, niin voi olla aika tukalaa olla. Oma ukko kesäisin hikoilee bokserinsakin litimäriksi :D
Olet kyllä sinisilmäinen jos uskoit tuon potaskan. kuuma toimistossa!!! Ei sitten ukkosi mitään parempaa keksinyt? Bokseritkin litimärät, tarkastitko miltä ne tuoksuu?
Käy sääliksi sinua.
Minäkin käyn aina töistä tultuani suihkussa tai saunassa. Se on jonkinlainen merkkipaalu työpäivän ja illan välillä. Olen sinkku ja asun ihan yksinäni.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista työtä mies tekee?
On toimistossa töissä. Ei siellä voi hiota. Ap.
Mä ainakin pyydän mun miestäni käymään pitkän työpäivän jälkeen suihkussa illalla (jos ei ole tajunnut sitä itse tehdä), ennen kuin haaveilee ainakaan mistään intiimipuuhista. Eli pidän tuota ihan vain ja ainoastaan positiivisenä piirteenä miehessä, että huolehtii puhtaudestaan.
Jos on sulle ylitsepääsemätön asia ja teillä ei näköjään sitten ole mitään luottamussuhdetta olemassakaan parisuhteessanne, niin miksi tuollaisessa suhteessa kökit? Tai päästä nyt edes mies vapaaksi.
Siisti ihminen käy suihkussa päivittäin, ei mitään erikoista.
Ai ei toimistossa voi hiota? Meillä ainakin on niin paskat toimitilat, että huoneessa on aina tunkkainen ja kuuma. Todellakin tekee mieli mennä suihkuun kotiin tultua.
Onko aina tehnyt näin vai onko suhkussa ramppaaminen alkanut vasta nyt?
Luulisin, että se on merkki hiestä. Itsekin tykkään ottaa pikaisen suihkun ja vaihtaa mukavampiin kotivaatteisiin.
Tuskin on kysymys pettämisestä, jos mies käy aina työpäivän jälkeen suihkussa. Ei kai se sentään ihan joka päivä jaksa vieraissakaan juosta.
No onko sillä ylitöitä joiden jälkeen painuu heti suihkuun..?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn aina töistä tultuani suihkussa tai saunassa. Se on jonkinlainen merkkipaalu työpäivän ja illan välillä. Olen sinkku ja asun ihan yksinäni.
Petturisika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista työtä mies tekee?
On toimistossa töissä. Ei siellä voi hiota. Ap.
Tiesitkö, että ihminen hikoilee nukkuessaankin? Todellakin voi hikoilla ja jos on vielä sellainen työ että joutuu takkia ja kauluspaitaa käyttämään, en ihmettele yhtään jos hikoilee.
Ei.