Miehelleni tulee outoja puheluja 044-alkuisesta numerosta.
Mies vastaa ja puhelu katkeaa heti. Kun mies soittaa siihen takaisin, niin kuuluu vain, että numeroon ei saada yhteyttä.
Kommentit (21)
Mitä sanoo Finder tms. numerotiedustelu?
Googlettamalla näet kuinka moni on katsonut numeron ja mitä kommentteja se on saanut.
Netin mukaan soittaja on Buusteri oy. Ap
Ei kannata soitella takaisin mihinkään numeroihin! Googlatkaa Kuka soitti, siellä se numero voi jo näkyä
Joku puhelinmyyjä. Niiden tietokone soittaa samaan aikaan useampaan numeroon ja kun joku vastaa, muut katkeavat.
Telemarkkinointifirma, en vastaisi
Vierailija kirjoitti:
Joku puhelinmyyjä. Niiden tietokone soittaa samaan aikaan useampaan numeroon ja kun joku vastaa, muut katkeavat.
Eikä niihin pysty soittamaan takas.
No älkää hyvänen aika soittako takaisin. Kuka soitti -sivustolta yleensä selviää numero. Joskus sama puhelinmyyjä soittaa useasti samasta numerosta. Laitan eston sen numeron kohdalle.
Mulla on puhelinmarkkinoinnin esto, ei tule mitään tuollaisia puheluita
Ei kannata tosiaan soittaa takaisin, voi olla maksullinen numero.
Vakipano morsettaa. Normimeininkiä.
Voi tulla vaikka millanen puhelinlasku kun soittelee takaisin, 9,95 min vai oliko se kertamaksu. Onhan näitä tapauksia ollut
Vierailija kirjoitti:
On muullakin, molemmat listat kaiken lisäksi, mutta silti soitetaan! En ole antanut numeroani mihinkään kilpailuun ja on salainen.
Vierailija kirjoitti:
Netin mukaan soittaja on Buusteri oy. Ap
Hyi helvetti, tuo Buusteri toimii lähes rikollisilla periaatteilla. Suomen törkein puhelinmarkkinointiyritys. Kiusankappaleista pahin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muullakin, molemmat listat kaiken lisäksi, mutta silti soitetaan! En ole antanut numeroani mihinkään kilpailuun ja on salainen.
Estot ei toimi, sillä puhelinoperaattorillasi on lupa jakaa yhteystietojasi eteenpäin, jotta liittymäsi hintaa on saatu halvemmaksi. Elisan myyjältä kuulin tuollaista, kun kerran päivitin liittymääni. Selittää muuten paljon.
Mulla oli joku aika sitten sama ongelma. Puheluita tuli joka päivä ja aina puhelu katkesi, kun siihen vastasi. Laitoin puhelimeeni eston kyseisestä numerosta. Siihen loppui. Mullakin on puhelinmarkkinointikielto.
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin liittymäni prepaidiin noiden puhelinmyyjien takia, ärsytti suunnattomasti ne puhelut. Nyt olen saanut olla rauhassa niiltä jo useita vuosia.
Rikosilmoitus, jos toistuvaa.