Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimialueen karvojen poisto

Vierailija
12.09.2016 |

Tällaisia keskusteluja on täällä miljoona, muttamutta... Millä te poistatte karvat ja missä teillä niitä kasvaa? Mulla kasvaa inhottavasti laajalla alueella, ihan reisille asti, häpyhuulien sisäpuolella ja pepussa... Yleensä sheivaan, mutta karva on paksua ja tummaa ja kasvaa nopeasti takaisin. Ja jos ajelen häpyhuulten sisältä, niin se armoton kutina, kun karvat alkavat kasvaa... D: joskus oon aika epäonnistunein tuloksin kokeillut sokeroida bikinirajaa, mutta ilmeisesti käyttämäni sokeri oli vanhaa(?), sillä se vain venyi ja paukkui ja tahmasi :D arvon av-mammat, auttakaa epätoivoista (ja karvaista) opiskelijaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi"vahaa" voi valmistaa itse sokerista, vedestä ja sitruunamehusta. Silloin voi säädellä itse paksuutta, netistä löytyy ohjeet. Vauvantalkki voi auttaa prosessissa myös.

Tätä ajattelin itsekin kohta taas kokeilla, viime kerralla tyhmänä poltin itseni ja kokeilut olleet jäissä vuoden verran. :D

Vierailija
2/2 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijapojat tykkäävät karvaisista tytöistä, he ovat seksuaalisesti aktiivisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän