Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
12.09.2016 |

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kolme kysymystä, mihin niistä pitää vastata?

Vierailija
2/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit tulosten kertovan, kun et yksilöinyt kummalle sukupuolelle kysely oli tarkoitettu?

Vierailija
4/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit tulosten kertovan, kun et yksilöinyt kummalle sukupuolelle kysely oli tarkoitettu?

Sen, että kuinka moni kysymykseen vastaaja saa orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
5/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että saattaa kuulostaa vähän oudolta, mutta miehenä en ole lauennut kertaakaan yhdynnässä, olen tosin vain harrastanut yhden naisen kanssa seksiä elämäni aikana, mutta nyt emme ole yhdessä enää. Hän sai minut kyllä laukeamaan suulla ja käsillä ja se riitti minulle.

Vierailija
6/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että saattaa kuulostaa vähän oudolta, mutta miehenä en ole lauennut kertaakaan yhdynnässä, olen tosin vain harrastanut yhden naisen kanssa seksiä elämäni aikana, mutta nyt emme ole yhdessä enää. Hän sai minut kyllä laukeamaan suulla ja käsillä ja se riitti minulle.

En tiedä miten yleistä tämä on, mutta minulla sama tilanne. Syynä on tosin lähes varmasti SSRI-lääkkeet. Joten parempia lääkkeitä odotellessa vetelen käteen. 

Vierailija
7/10 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennosta riippuen.

Vierailija
8/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saa orgasmin sekä naidessa että nuolemisessa. Moni nainen kertoo täällä että ei saa orgasmia yhdynnässä, jos teitä naisia nuollaan saadaksenne orgasmin, kuinka kauvan teitä pitä nuola että saatte orgasmin?. Entäpä kuinka kauvan kestätte kielihoitoa?, nuolen aina pillun helläksi vaimoltani. Ensireaktio vaimollani on orgasmin jälkeen, jatka rakas jatka, no minähän jatkan, ongelma tulee lähinnä siinä kun kieleni ei kestä nuolemista. Nain siinä välissä ja taas vaimoni saa orgasmin, vaimoni ottaa suuihin ja laukean hänen suuhun, välillä hän ottaa suihin ja kun olen tulossa ja runkkaa spermat rinnoilleen, taas jatkan nuolemista. Niin kauvan jatketaan kun pysytään, tämän jälkeen laitamme toisillemme pepanttiinia kipeisiin paikkoihin. Kävely on kieltämättä kivuliasta kummallekkin, moni täällä kehuskelee että kolme kertaa päivässä tai jokapäivä. Voihan se olla niinkin, mutta onko siinä laskettu suuseksit mukaan?. Empä usko että näin on mutta saako vaimonne tai salarakkaat orgasmin, pidän niitä juttuja pikapanoiksiM50+.

Vierailija
9/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saamisesta on tehty liian iso juttu. Minä kyllä nautin yhdynnöistä ja ylipäätään seksistä, vaikka orgasmeja en monsestikkaan saa. Läheisyys on tärkeää. N59

Vierailija
10/10 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkkuja saan miehen päällä yhdynnässä.

Saan määrätä tahdin, ja kiimaani lisää ajatus, että lypsän miehen kullia pilluuni ja pakotan sen purkautumaan.