Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas ohjaaja Temonen suivaantui...

Vierailija
12.09.2016 |

On elämä vaikeaa. Ensiksi kritiikki oli vääränlaista ja nyt on suivaannuttu "vääristä" katsojaluvuista... Hohhoi. Alkaa olla varsinainen farssi.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016091222300170_vi.shtml

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää ainakin itseltäni tuo elokuva kokonaan katsomatta, kiitos Temosen julkikiukuttelun. Käsittämätön urpo koko tyyppi.

Tulihan se ensimmäinen boikotoija sieltä! :D Ihan niin kuin olisit muutenkaan meinannut kyseistä elokuvaa katsoa ;D Ihan tiedoksi, että te boikotoijat olette ihan yhtälailla turhia mielensäpahoittajia kuin herra Temonen ;)

Ohis mutta hyvien elokuvien on tarkoituskin houkutella juuri tällaisia "niin kuin olisit muutenkaan meinannut ko. elokuvaa katsoa". Siksi olettaisi kyllä iso herra ohjaajalta vähän kunnioittavampaa suhtautumista yleisöön eikö mitään kiukuttelua että liian vähän katsojia.

Vierailija
42/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kiukuttelu on varmaankin osa leffan markkinointia. Pysyy elokuva otsikoissa. "Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta."

Apulantahan on käyttänyt samaa markkinointikeinoa, levyn julkaisemisen aikaan on ollut usein jotain negatiivista kohua bändin ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes on nähnyt ko. elokuvan?

Kaipaisin sellaista rehellistä, puhtaalta pöydältä tulevaa, mahd. objektiivista mielipidettä ilman fanien pakkomielteitä tai antifanien dissaamista. Sortuuko leffa Imagessa esitettyihin naiiviuksiin? Kannattaako sitä mennä katsomaan jos ei suurempaa empatiaa (tai edes antipatiaa) tunne itse Apulantaa kohtaan?

Vierailija
44/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulanta päätti iskeä markkinoille ryminällä ja teki ihan kardinaalimokan. Edes Cheek ei alentunut myymään itseään kaikenmaailman kylkiäisbisnekseen, vaikka kaveria onkin dissattu ties mistä. Cheek on sentään rehellisesti mitä on, eikä esitä olevansa mitään. Mutta Apulanta yrittää nyt mainostaa olevansa punkkipumppu Heinolasta vaikka eivät ole enää punk ja kusi on niin korkealla päänupissa kuin kohota saattaa.

Hesburgerin Apulanta-ateria, mitä hittoa? :D Ja Apulandia museo, missä esillä Apulannan tyyppien vanhoja romuja ja tarjolla Apulanta-munkkeja, anna mun kaikki kestää.. Olen ajatellut Apiksesta jo stadionkeikan jälkeen,että ne on kyllä myyneet sielunsa kokonaan, mutta tällä tavalla tehtynä kyllä suorastaan raivostuttaa.

Eikä tilannetta yhtään auta se, että näiden leffassa (mikä muutenkin tuntuu omalle peilikuvalle tumputtamiselta) esiintyvät artistien vaimokkeet ja artistit itse Tarantino-tyyliin cameoroolissa. Jannika B Apulanta-paidassa ja Olga T käsikirjoittamassa ja Sara Sieppi Roope Salmisen muusana. Piiri pieni pyörii.

Vierailija
45/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ohjaajaksi ylipäätään tullaan? Ohjataan pari musavideota ja aletaan sitten itse kutsumaan itseään ohjaajaksi? Tämähän se on tainnut olla Temosen väylä ohjaajuuteensa...?

Jotkut ohjaajat ovat jopa opiskelleet alaa, nämähän eivät siis kuulu tähän Temosen koulukuntaan.

No hui! Kuinka moni muusikko on itseoppinut? Otapa selvää ja kauhistele sitten lisää.

Aika moni ja laatukin on senmukaista. Toki muutama oikea lahjakkuuskin mahtuu joukkoon. Ihan kuten ohjaajissakin. Temonen ei vaan valitettavasti kuulu tuohon kerhoon. Kummassakaan ammattiryhmässä.

Vierailija
46/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää ainakin itseltäni tuo elokuva kokonaan katsomatta, kiitos Temosen julkikiukuttelun. Käsittämätön urpo koko tyyppi.

Tulihan se ensimmäinen boikotoija sieltä! :D Ihan niin kuin olisit muutenkaan meinannut kyseistä elokuvaa katsoa ;D Ihan tiedoksi, että te boikotoijat olette ihan yhtälailla turhia mielensäpahoittajia kuin herra Temonen ;)

Ohis mutta hyvien elokuvien on tarkoituskin houkutella juuri tällaisia "niin kuin olisit muutenkaan meinannut ko. elokuvaa katsoa". Siksi olettaisi kyllä iso herra ohjaajalta vähän kunnioittavampaa suhtautumista yleisöön eikö mitään kiukuttelua että liian vähän katsojia.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että Temosen käytös on lapsellista ja typerää. Mutta eihän hän kritiikkiään kohdistanut katsojiin ja potentiaalisiin sellaisiin vaan tahoon, joka nuo katsojamäärät laskee! Valoja päälle nyt! Sekä te boikotoijat, että herra Temonen, joka ei voi vaatia erityiskohtelua elokuvalleen!

Vierailija
47/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin sellaista rehellistä, puhtaalta pöydältä tulevaa, mahd. objektiivista mielipidettä ilman fanien pakkomielteitä tai antifanien dissaamista. Sortuuko leffa Imagessa esitettyihin naiiviuksiin? Kannattaako sitä mennä katsomaan jos ei suurempaa empatiaa (tai edes antipatiaa) tunne itse Apulantaa kohtaan?

Näin elokuvan ilmaisnäytöksessä, jossa tosin äänentoisto oli niin surkea ettei edes puheesta saanut kunnolla selvää. Olematon äänentoisto latisti tietysti myös musiikkikohtaukset. Minulla ei juurikaan ole Apulanta-yhtyeeseen suhdetta, enkä olisi leffaa mennyt varta vasten katsomaan. En voi sitä myöskään muille suositella. Nolo teinileffa se mielestäni oli, eikä kerronta svengannut millään tavalla. Amatöörimainen ja kliseinen pätkä, vähän kuin yläasteen videokerhon tuotos.

Vierailija
48/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, että Temosen käytös on lapsellista ja typerää. Mutta eihän hän kritiikkiään kohdistanut katsojiin ja potentiaalisiin sellaisiin vaan tahoon, joka nuo katsojamäärät laskee! Valoja päälle nyt! Sekä te boikotoijat, että herra Temonen, joka ei voi vaatia erityiskohtelua elokuvalleen!

Ammattimaiselle ohjaajalle on aivan päivän selvää että miten ne viralliset katsojaluvut. Mutta ymmärrän jos tällainen filmikameraharrastelija on vähän pihalla käytännöistä. Kannattaisi kuitenkin ensin ottaa selvää asioista ja tarkistaa faktat ennen kuin rupeaa meuhkaamaan. Ylipäänsä ärsyttää tuollaiset ihmiset joilla lasi on aina puoliksi tyhjä ja kaikkeen suhtaudutaan vain valittamalla.

Vierailija
49/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannattaa mennä katsomaan ihan siitä syystä, että miksi ihmeessä perustaisit oman mielikuvasi elokuvasta jonkun toisen mielipiteelle. Jos yhtään kiinnostaa, niin silloin otetaan asiasta itse selvää :)

Vierailija
50/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-v Apista nuoruudessani paljonkin kuunnellut. Ja siis lama-Suomessa nuoruuteni elänyt.

En ole itse elokuvaa nähnyt enkä tiedä/tunne omasta kaveriporukastani ketään muutakaan joka niin olisi tehnyt. Eli se elokuvan edustama ajankuva joka olisi oman ikäiselleni tuttua tai se nuoruuden bändi, jota on aikoinaan kuunneltu, ei tunnu juurikaan kiinnostavan tätä ikäluokkaamme. Elokuvan kohderyhmänä onkin ehkä vähän yli parikymppiset-alle kolmekymppiset? Siis se Salkkari-genaration?

Vierailija
51/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisivat pantata kaiken omaisuutensa Tuukan äidin asuntoa myöten leffan takia?

Siksipä ihmetyttää että miksi Temonen on jakanut tuhansia ilmaislippuja???

Vierailija
52/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä Temonen kuvittelee olevansa: maailman parhain ohjaajako, jota ei saa kritisoida? Ammattitaidon puutetta, jos ei kestä kritiikkiä.

Nyt meni miehen pisteet kyllä kokonaan.

Vierailija
53/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te jotka tällaisia kommentteja suollatte ja peukutatte olette olevinaan niin parempia ihmisiä?

No ihan itse se on hra Temonen noin sanonut, olikohan Soundin haastattelussa.

Vierailija
54/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli lause: "me laskemme kokemuksia, emme rahaa!" :D

Sitähän Temoset juuri laskee, rahaa siis. Paljon ovat saaneet sijoituksilleen tuottoa, että perhe pidetään leivän syrjässä kiinni. Hulluahan se olisi, ottaa lainaa ja kiinnittää äidin omaisuutta leffaan, eikä pidetä kirjanpitoa. :D

Nää Temosten jatkuvat julkiset ulostulot milloin mistä on tehnyt sen, etten edes tahdo nähdä koko leffaa. Olin ajatellut vilkasta sitten, kun tulee telkasta tms. En kato sittenkään.

Temoset ovat tehneet tästä kampanjoinnista nolon farssin.

Vierailija
55/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun laman eläneet nuoret eivät tajua eläneensä laman aikana. Itse olin teini 92-99 eli Apiksen alkuvuosina ja tajusin vasta aikuisena, että oli joku markan devalvaatio ja että moni asia johtui lamasta.Teininä elää niin hetkessä, että ei sitä oikeasti käsitä miksi yhtäkkiä kenelläkään muullakaan ei ole rahaa eikä kiinnosta tippaakaan, mitä kymppiuutisissa sanotaan. Tuota leffaa on kuvailtu nimenomaan jonain ihme lama-ajan kertomuksena ja miten lamasta nousi punk.  Wirtanen ei ole mitään punkia ikinä nähnytkään, hemmoteltu ollut aina ja käytös sen mukaista. Punkkariksi ei myöskään ihmistä tee Temosen teiniaikojen kiukuttelu ja haistattelu, punk on jotain ihan muuta,kuin television heittäminen ja räjäyttely.

Leffa on huti, koska siinä kerrotaan Suomen epäkiinnostavimman bändin epäkiinnostava tarina.

Jonne Aaroninkin tarina on parempi, koulukodista ja huonoista kotioloista noussut julkisuuteen. Mitä nää Apiksen jätkät on tehneet muuta kuin aiheuttaneet itse omat ongelmansa?

Vierailija
56/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Apulannasta teininä ja periaatteessa menisin katsomaan leffan, ellei siitä menis rahat tän noloakin nolomman Temos-pariskunnan taskuun.

Tuo pariskunta ilmentää kaikkea sitä mitä haveksun: Päällisin puolin ollaan niin "hyvää ihmistä": on sijaislapset, pullakirjat, kotieläinpihat ja muut, mutta hiukan kun pintaa raaputtaa/henkilöitä tuntee muutenkin kuin lehtien sivuilta (jonne koko ajan itseään tyrkyttävät milloin milläkin syyllä) paljastuu raadollinen totuus: toisia hyväksikäyttävät, laskelmoivat ja itsenä jalustalle nostavat, ilkeät, lähinnä vain taloudellisen hyödyn perässä juoksevat 2 tyhjää kuorta.

Vierailija
57/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta leffa oli huono. En suosittele. Amatöörimäistä teinidraamaa johon yritetty tunkea vähän liikaa kaikkea. Harmi, Apulannasta olen aina tykännyt.

Vierailija
58/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä ihmetyttää että miksi Temonen on jakanut tuhansia ilmaislippuja???

No jotta ne (epäviralliset) katsojamäärät ois mahdollisimmat korkeat 8)

Vierailija
59/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Apulannasta teininä ja periaatteessa menisin katsomaan leffan, ellei siitä menis rahat tän noloakin nolomman Temos-pariskunnan taskuun.

Tuo pariskunta ilmentää kaikkea sitä mitä haveksun: Päällisin puolin ollaan niin "hyvää ihmistä": on sijaislapset, pullakirjat, kotieläinpihat ja muut, mutta hiukan kun pintaa raaputtaa/henkilöitä tuntee muutenkin kuin lehtien sivuilta (jonne koko ajan itseään tyrkyttävät milloin milläkin syyllä) paljastuu raadollinen totuus: toisia hyväksikäyttävät, laskelmoivat ja itsenä jalustalle nostavat, ilkeät, lähinnä vain taloudellisen hyödyn perässä juoksevat 2 tyhjää kuorta.

Veit jalat suustani.

Tämän paremmin sitä ei voi kai sanoa.

Saa nähdä, kauanko pariskunta Temonen "hyvyydellään" vielä sumuttaa valtaväestöä. Kuori selkeästi rakoilee jo.

Vierailija
60/65 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olga on kamala päällepäsmäri akka ja tuukka herne patjan alla - prinsessa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi