meni maku K-Supermarketista
Ostin yhden tuotteen joka näytti olevan vain 10 senttiä kalliimpi kuin S-marketissa.
No, kassalla näin että se oli 40 senttiä kalliimpi kuin mitä hyllynreunassa luki.
Sanoin kassalle tästä.
Olin oikeassa.
Seuraavana päivänä olin taas siellä.
Hintaa ei oltu vieläkään muutettu!
Kommentit (38)
Minullakin huonoja kokemuksia k kaupoista! Käyn yleensä muissa kaupoissa, mutta joskus laiskuuttani käyn k kaupassa, koska se on lähimpänä kotiani.
Virheitä:
myyjä veloitti kolme kertaa tililtäni maksun (piti pankin kanssa itse perua...)
hinnat kassalla kalliimpia, kuin hyllyn reunassa
tarjoustuote ei ollutkaan tarjouksessa
tarjoustuotteesta otettu normaali hinta
ja varsinkin monet myyjät töykeän oloisia, epäkohteliaita. Ei tietenkään kaikki, mutta moni!
Ja ne hinnat, kallista on...!!
Tämä Kuopion naapuri kunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkään ostat sieltä, kun lähes kaikki on vähän kalliimpaa kuin assmarketissa, ja paljon kalliimpaa kuin Lidlissä?
Mun kokemuksen mukaan tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on standardi kauppalista, jonka kanssa olen käynyt kaupassa sekä S-marketissa että K-Supermarketissa. Täysin samat kamat, S-market 150e ja K-Supermarket 100e. Kokeiltu on nyt muutama kerta, sama tulos aina. Lidlissä en käy, kun sitä ei ole tässä missään lähellä.
Järkikin sanoo että näin suuri hintaero ei ole mahdollinen hintakilpailun maassa.
No niin. Se sama hinta roikkui edelleen hyllyssä.
Miten arvasinkin?
Vierailija kirjoitti:
Miten arvasinkin?
Jos se on se oikea hinta? Ja koneella ollut väärä hinta on nyt korjattu?
Vierailija kirjoitti:
Jos sun elämäs on neljästä kymmenestä sentistä kiinni niin ehkä on parempi että lakkaat sitten elämästä.
Jollakin voi ollakin mutta kauppias tuossa kusettaa ihan tarkoituksellisesti kaikkia asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten arvasinkin?Jos se on se oikea hinta? Ja koneella ollut väärä hinta on nyt korjattu?
Jaa-a. Mun täytys taas olla koekaniinina ja ostaa se tuote että tietäisin.
Ja kuinka kauan väärää hintaa on otettu?
Olin aikoinani töissä K-Supermarketissa kassalla ja siellä noita tapahtui joka päivä. Aina oli väärä hinta hyllyssä tai joku ei ollut laittanut tarjousta järjestelmään. En tajua tehdäänkö tuota tarkoituksella koska sitä tapahtui jatkuvasti ja ongelma tuntui olevan myös muissa K-kaupoissa. Ei ollut kiva kuunnella asiakkaiden huutoa asiasta, ihan kuin minä olisin ne hinnat laittanut. Osastolle jos kävi asiassa sanomassa, tuli lähinnä niskojen nakkelua vastaukseksi.
Valittakaa suoraan kauppiaalle, kassat ovat alinta kastia kaupoissa eikä heille tulleita asiakaspalautteita kukaan kuuntele.
No niin. Siinäpä taas aineistoa lisää kun luin tuon edellisen viestin.
Minulla kans CM:ssa käynyt usein näin. Esimerkiksi ED-juomat 1,99 e/pullo, mutta hinta kassalla 2,45 e (normaalihinta). Näitä kun ostaa useamman, niin menetykset euroja. Niin kovan työn takana saada asia kauppiaan kanssa oikaistua, että aina ei jaksa.
K-kaupassa tosiaan on silloin tällöin näitä, että hyllynreunassa on eri hinta, tuossa paikallisessa se on usein hevi-osastolla, kilohinta saattaa olla muutaman kymmenen senttiä korkeampi vaa'alla kuin hyllynreunassa. Monesti k-kaupassa myös näkee, että hyllynreunaan on laitettu "tarjoushinta", ja siellä tarjouslapun alla on täsmälleen sama normaalihinta. No saahan sillä tietysti tavaran liikkumaan... Muuten tykkään enemmän k-kaupasta, on parempi valikoima, mukavampi henkilökunta, jos jotain tuotetta toivoo niin sitä yleensä tilataan.
Kävin juuri K-marketissa ja hyllyssä luki, että eräs tuote tarjouksessa hintaan x. Tarjouslapun vieressä oli tuotteen alkuperäinen hintalappu ja se oli halvempi kuin se tarjoushinta. heh.
Oon pitäny K-Superia laadukkaana kauppana valikoimien puolesta, mutta tästä tulee miinusta!
Mä ostin ässästä paljon -30% tuotteita ja kassa ei lyönyt yhdestäkään tuotteesta alennusta ilman huomauttamistani. Eräässä tuotteessa ei aletarraa edes ollut ja kassa väitti, että hinta on oikein ja ale tulee suoraan koneelta. Vaan eipäs ollutkaan, kun kassa kävi tarkastamassa asian.. Tässä tuotteessa ale% oli peräti 50, mutta niin vain olisi kassa velottanut täyden hinnan. Meni kunnon vääntämiseksi tuon kassakuitin kanssa ja lopulta meni vielä kerran pieleen, kassa oli veloittanut erään tuotteen yhden kerran liikaa.. Huoh. Tästä pienestä summasta en ole jaksanut lähteä reklamoimaan, koska huomasin asian vasta kotona.. Mut on se vaikeeta noiden alennusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkään ostat sieltä, kun lähes kaikki on vähän kalliimpaa kuin assmarketissa, ja paljon kalliimpaa kuin Lidlissä?
K-kaupat ovat parhaiten varusteltuja LÄHIkauppoja. Voittavat siis Siwat ja Valintatalot, eikä aina jaksa mennä Prismaan tai Lidliin jos ovat kauempana. Tosin itse käyn lähes aina isommissa kaupoissa juurikin hinnan takia. Joskus tulee kuitenkin käytyä Citymarketissa vaihtelun vuoksi. Niissä on rauhallisempaa ja niissä on muutenkin jotenkin kotoisempi tunnelma, joten niissä on kiva asioida. Hedelmät ja kasvikset ovat myös yleensä parempia, kuin Prismoissa. Heillä on myös toisinaan hyviä suoria alennuksia esimerkiksi naudan jauhelihasta 5e/kilo.
Edelleen Ap odotellaan kaupan nimeä ja tuotetta että asia voidaan tarkistaa
Mä tykkään K-ketjusta, täällä K-Supermarket ja S-market. Hintaeroja näissä ei juurikaan ole.
K-kauppa miljoona kertaa viihtyisämpi, on lihatiski ja päivittäin paistettua leipää. Valikoima ja heviosasto parempi. Lisäksi S-kauppa on kylmää kuin jääkaapissa.
Pohjois-Pohjanmaa
Vierailija kirjoitti:
Edelleen Ap odotellaan kaupan nimeä ja tuotetta että asia voidaan tarkistaa
Eikö se jo sanonut, että Hertta.
Hertta.