Tietokoneeni kerää tiedot ja sitten yöllä syöttää ne jonnekkin, mikä on kyseessä?
Kun olen ollut läppärillä ja laittanut sen kiinni, alkaa vähän ajan kulutta kuulumaan surinaa ja valot vilkkuu. Joskus akku on tyhjä aamulla. Mikä tämä ilmiö on? KOnettani ei käytä kukaan muu, joskus näytöllä lukee kuitenkin, ettö sinulla on sama osoite toisen koneen kanssa. Vakoileeko joku minua?
Kommentit (6)
Älä huoli, Microsoft siellä vain vakoilee.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen ollut läppärillä ja laittanut sen kiinni, alkaa vähän ajan kulutta kuulumaan surinaa ja valot vilkkuu. Joskus akku on tyhjä aamulla. Mikä tämä ilmiö on? KOnettani ei käytä kukaan muu, joskus näytöllä lukee kuitenkin, ettö sinulla on sama osoite toisen koneen kanssa. Vakoileeko joku minua?
Ei vittu mikä palikka t. Tietokoneasentaja hehhehhee
Miksi mua naurattaa näin paljon😂😂😂 Surisee ja valot vilkkuu. Akku aamulla tyhjänä. Ethän sekota läppäriä dildoon?
No ota akku irti niin jo loppuu surinat.
Osaatko laittaa koneesi "kiinni" niin, että virta sammuu? Saattaa olla, että se jää päälle yrityksistäsi huolimatta. Mutta jos epäilet jotaon, ota titoliikennejohto tai mokkula pois yöksi. Ilman tietoliikennettä se eivoi lähettää mitään.