Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneeni kerää tiedot ja sitten yöllä syöttää ne jonnekkin, mikä on kyseessä?

Vierailija
12.09.2016 |

Kun olen ollut läppärillä ja laittanut sen kiinni, alkaa vähän ajan kulutta kuulumaan surinaa ja valot vilkkuu. Joskus akku on tyhjä aamulla. Mikä tämä ilmiö on? KOnettani ei käytä kukaan muu, joskus näytöllä lukee kuitenkin, ettö sinulla on sama osoite toisen koneen kanssa. Vakoileeko joku minua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko laittaa koneesi "kiinni" niin, että virta sammuu? Saattaa olla, että se jää päälle yrityksistäsi huolimatta. Mutta jos epäilet jotaon, ota titoliikennejohto tai mokkula pois yöksi. Ilman tietoliikennettä se eivoi lähettää mitään.

Vierailija
2/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, Microsoft siellä vain vakoilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ollut läppärillä ja laittanut sen kiinni, alkaa vähän ajan kulutta kuulumaan surinaa ja valot vilkkuu. Joskus akku on tyhjä aamulla. Mikä tämä ilmiö on? KOnettani ei käytä kukaan muu, joskus näytöllä lukee kuitenkin, ettö sinulla on sama osoite toisen koneen kanssa. Vakoileeko joku minua?

Ei vittu mikä palikka t. Tietokoneasentaja hehhehhee

Vierailija
4/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mua naurattaa näin paljon😂😂😂 Surisee ja valot vilkkuu. Akku aamulla tyhjänä. Ethän sekota läppäriä dildoon?

Vierailija
5/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota akku irti niin jo loppuu surinat.

Vierailija
6/6 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kubuntu.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi