Miksi mies säilyttäisi alastonkuvat eksästä
Miksi oi miksi? Miksi mies säilyttäisi alastonkuvat eksästä? Ei kai kukaan voi olla niin tollo? Mennyt on mennyttä jne?
Kommentit (24)
Runkatakseen ja muistellessaan miten hyvältä se pimpsa tuntuikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä kuvaa yleisemminkin suhtautumistapaa elettyyn elämään.
Naiset vetävät exät vessanpytystä alas niin kuin aamupaskan, pääasia että pääsi eroon ja olisi sitä tasinkoa saanut enemmänkin olla.
Miehet ottavat sen menneenä elämänvaiheena, josta voi korkeintaa ottaa oppia. Kalliiksi tuli, mutta milloinpa se pillu ilmaista olisi.
En minä ainakaan mitenkään ole "vetänyt vessasta alas" eksääni, rauhassa yhdessä tuumin erottiin, ei kanneta kaunaa. En silti koe tarpeelliseksi säilyttää mitään romanttista materiaalia.
Eli vähissä on toivo että kuva olisi hävitetty XD kun näitä lueskelee tulee aika selväksi.. mua pidetään lähinnä tollona tässä. :) No ei se mua liikuta suuntaan tahi toiseen, sainpa melko selkeen vastauksen kysymykseeni. :)
Ehkä tämä kuvaa yleisemminkin suhtautumistapaa elettyyn elämään.
Naiset vetävät exät vessanpytystä alas niin kuin aamupaskan, pääasia että pääsi eroon ja olisi sitä tasinkoa saanut enemmänkin olla.
Miehet ottavat sen menneenä elämänvaiheena, josta voi korkeintaa ottaa oppia. Kalliiksi tuli, mutta milloinpa se pillu ilmaista olisi.