Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies säilyttäisi alastonkuvat eksästä

Vierailija
12.09.2016 |

Miksi oi miksi? Miksi mies säilyttäisi alastonkuvat eksästä? Ei kai kukaan voi olla niin tollo? Mennyt on mennyttä jne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä kuvaa yleisemminkin suhtautumistapaa elettyyn elämään. 

Naiset vetävät exät vessanpytystä alas niin kuin aamupaskan, pääasia että pääsi  eroon ja olisi sitä tasinkoa saanut enemmänkin olla.

Miehet ottavat sen menneenä elämänvaiheena, josta voi korkeintaa ottaa oppia. Kalliiksi tuli, mutta milloinpa se pillu ilmaista olisi.

Vierailija
22/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatakseen ja muistellessaan miten hyvältä se pimpsa tuntuikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä kuvaa yleisemminkin suhtautumistapaa elettyyn elämään. 

Naiset vetävät exät vessanpytystä alas niin kuin aamupaskan, pääasia että pääsi  eroon ja olisi sitä tasinkoa saanut enemmänkin olla.

Miehet ottavat sen menneenä elämänvaiheena, josta voi korkeintaa ottaa oppia. Kalliiksi tuli, mutta milloinpa se pillu ilmaista olisi.

En minä ainakaan mitenkään ole "vetänyt vessasta alas" eksääni, rauhassa yhdessä tuumin erottiin, ei kanneta kaunaa. En silti koe tarpeelliseksi säilyttää mitään romanttista materiaalia.

Vierailija
24/24 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vähissä on toivo että kuva olisi hävitetty XD kun näitä lueskelee tulee aika selväksi.. mua pidetään lähinnä tollona tässä. :) No ei se mua liikuta suuntaan tahi toiseen, sainpa melko selkeen vastauksen kysymykseeni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä