Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako peniksen koko siihen saatko emätinorgasmin?

Vierailija
12.09.2016 |

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa. Parisenkymmentä naista sen on minulle vaakuutellut. Oman miehen kanssa kaikki kikat oltava käytössä ja minu. Painaessa kärsivällisen rauhallisesti ja taidokkasti niin orgasmi sieltä vaan on tuölut lopulta kaikille. Oma osuus on kyllä kestävyydelläkin ja erityisesti sillä että nainen oppii luottamaan siihen ettei homma lopukaan kesken.

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa emätinorgasmia yhdynnässä, jos miehellä on erittäin pieni penis. Tällaisia miehiä on käytännössä osunut kohdalle vain pari, otanta muutama kymmen miestä.

Kaikkein vaikeinta on kuitenkin saada nautintoa, jos miehellä on erittäin suuri penis. Ensimmäiset, hitaat työnnöt tuntuvat tällöin todella hyvältä, mutta heti, kun lisää työntöjen nopeutta ja syvyyttä, alkaa enimmäkseen vain sattua. Ja mä siis tykkäisin itse eniten vähän rajummasta seksistä, tämä ei onnistu erittäin suuren peniksen kanssa.

Normaali, keskimittainen penis tuntuu mielestäni parhaalta, ja tuottaa minulle helpoiten orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kuuluisi kai ensin kysyä oletko koskaan saanut emätin orgasmia ja jos niin miten ja millä. Ja toisaalta oletko koskaan todella uskaltanut heittäytyä ja keskittyä sitä saamaan. Ja eihän se alkuun helppoa ole kun ei välttis edes oikein tiedä tavoittelee ja miten se tulisi tehdä. He joita iso penis kiihottaa visuaalisesti ja mielikuvissa voivat olla kiihottuneempia kuin pienemmän kanssa jolloin maalikin on tietysti jo hieman lähempänä. Tärkein elin tässäkin kohtaa on siis aivot ja kuinka saat heittäydyttyä ja kiihotuttua niin jotta stimulaatio riittää kynnyksen ylitykseen. Jos asia olisi näin simppeliä että isolla saa ja hevosella pääsee niin evoluutio olisi ehtinyt jo ratkaista tämänkin ongelman.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tosi vaikea saada emätinorkkua. Peniksen on oltava paksu ja mielellään siinä 16-18 senttiä pitkä, jotta voisin orkun saada. Siltikään se ei ole mikään itsestään selviö. Musta tuntuu, että paksuus on tärkeämpi tekijä silloin, kun siitin on pidempi kuin 15 senttiä. Näistä syistä johtuen emätinorkku on mulle tosi harvinaista herkkua.

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut yksi alle 10-senttinen ja ohut. Kuin etusormi. Se ei tuntunut. Missään. Mutta alle keskimittainenkin on riittänyt. Ja nyt se keskimitaa vähän suurempi ja sopivan paksu kalu.

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi näin simppeliä että isolla saa ja hevosella pääsee niin evoluutio olisi ehtinyt jo ratkaista tämänkin ongelman.

Evoluutiolla ei ole mitään syytä ratkaista tuota ongelmaa

Vierailija
7/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. N. 15-senttinen on paras

Vierailija
8/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehkä syytä mutta valinta on naisten ja ajan myötä miehet valikoituvat enemmän ja enemmän naisten haluamiksi. Ja paljon on siis kiinni siitä ominaisuuksia naiset arvostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi