Miten hyväksyä oma lesbouteni?
Tiedän ainakin sen, että jos kertoisin lähipiirilleni, he suhtautuisivat minuun kuin olisin joku friikki. Ovat tosi homofobisia.
Eikä kai minulla ole kiire kertoa kenellekään. Enhän ole itsekään vielä hyväksynyt asiaa, en osaa tai halua. En tosin ole ollut miehen enkä naisen kanssa, mies on vain pitänyt minua kädestä ja se tuntui äärettömän väärältä. Naisista pidän seksuaalisessa mielessä. Voinko tietää olevani lesbo, vaikken ole koskaan suudellut yhtään ketään? Olen 20v.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää mistään mitään. Tule koeajolle, niin katsotaan mitkä on fiilikset sen jälkeen.
T. Mies
En näe seksiä kokeilukertana, vaan rakkauden osoituksena. En edes sano mitään muuta, en halua sanoa mitään ilkeää tänään.
Gay kirjoitti:
Lesbot on ällöjä. Kaikki tuntemani lesbot ovat kovaäänisiä ja röyhkeitä, kai liittyy jotenkin oman matalan itsetunnon epätoivoiseen kohotusyritykseen. Ps. olen homo, mutta en voi sietää lesboja.
No mä oon kiltti ja ujo, että ei sen puoleen. Harmi, että kohdistat inhosi koko tiettyyn seksuaalivähemmistöön vain tuntemiesi ihmistesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Gay kirjoitti:
Lesbot on ällöjä. Kaikki tuntemani lesbot ovat kovaäänisiä ja röyhkeitä, kai liittyy jotenkin oman matalan itsetunnon epätoivoiseen kohotusyritykseen. Ps. olen homo, mutta en voi sietää lesboja.
No mä oon kiltti ja ujo, että ei sen puoleen. Harmi, että kohdistat inhosi koko tiettyyn seksuaalivähemmistöön vain tuntemiesi ihmistesi perusteella.
Yksittäistapauksia, vai? Jännä miten joka ikinen elämäni aikana tapaamani lesbo (50+ hlö) kuuluu samaan kastiin...
Gay kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gay kirjoitti:
Yksittäistapauksia, vai? Jännä miten joka ikinen elämäni aikana tapaamani lesbo (50+ hlö) kuuluu samaan kastiin...
No pakko olla. :D Eihän kaikki homotkaan oo samanlaisia, vai? Ja jotenkin vaikea uskoa, että olisit tavannut pelkästään yli 50-vuotiaita lesboja.
Omasta lesboudesta on vielä helppo kertoa ulkopuolisille, pedofiliasta on aika paljon vaikeampi. Eli sulla on asiat on ok lopulta.
Homous tuntuu olevan aikamme suurin muoti ilmiö ja se on tullut jäädäkseen. On coolia erottua valtaväestöstä ja esittää erilaista. Minä määrittelen homouden mielisairaudeksi mitä se myös on.
Mä voisin joskus kokeilla toisen tytön kanssa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Homous tuntuu olevan aikamme suurin muoti ilmiö ja se on tullut jäädäkseen. On coolia erottua valtaväestöstä ja esittää erilaista. Minä määrittelen homouden mielisairaudeksi mitä se myös on.
Juu, mähän esitän erilaista juuri sillä, etten kerro kenellekään. :)
Vierailija kirjoitti:
N23
Lesboilu vaikuttaa jotenkin tylsältä pelkkine reikineen. Kyllä homoilla vaan on kivempaa, ainakin näin heteromiehen logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Lesboilu vaikuttaa jotenkin tylsältä pelkkine reikineen. Kyllä homoilla vaan on kivempaa, ainakin näin heteromiehen logiikalla.
Naisilla tuntoherkempi alapää ja rinnat. Peppuun ei oo tarvetta mitään työntää...
Tiedän tunteen... itsellänikin meni vuosikausia asian tunnustamiseen ja hyväksymiseen itselleni, olin miehen kanssa suhteessakin. Sitten lopulta uskalsin kertoa lähipiirille, ja kaikki onneksi suhtautuivat hyvin. Ei siihen taida mitään taikakeinoja olla. Itselleen se asia pitää hyväksyä ensin, sitten voi kertoa asiasta muillekin, mutta muista ettei ole mikään pakko eikä mitään velvollisuutta, se on sinun yksityisasiasi. Kertominen kyllä helpottaa elämää valtavasti, mutta jos lähipiirissä on kamalan homofoobisia ihmisiä niin se voi olla kyllä vaikea vaihe käydä läpi. :/ Mutta kyllä se jossakin vaiheessa tulee vastaan, kunhan opettelet hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, ja muista että suurin osa ihmisistä on nykyään avaramielisempiä, ja myös semmoisetkin jotka ovat näyttäytyneet homofoobikoilta, saattavat kyllä hyvinkin asian lopulta hyväksyä kun kyse on jostain läheisestä, rakkaasta ihmisestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Heteromies, eikä tiedä naisen anatomiasta tuon vertaa! Et ole vissiin kauheasti seksiä harrastellut?
Niin ja sanon vielä, että kyllä voi tietää vaikkei olisi edes suudellut ketään. Kyllähän ihminen tietää olevansa heterokin, jos tunteet ja haaveet liittyvät pelkästään vastakkaiseen sukupuoleen. Ja kyllä ne voivat myös vaihdella tosi paljon, ei se ole välttämättä mikään pysyvä tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Naisilla tuntoherkempi alapää ja rinnat. Peppuun ei oo tarvetta mitään työntää...
Tottakai on. Miehillä on perseessä eturauhanen, jonka hieronta tuntuu todella hyvältä.
Voit ihan hyvin tietää olevasi lesbo. Ensinnäkin, ota tavoitteeksesi itsesi hyväksyminen ja se, että voit elää normaalia elämää avoimesti lesbona, seurustella ihanien naisten kanssa jne. Tutustu muihiin seksuaalivähemmistöjen edustajiin netissä tai Setan ryhmässä, mikäli paikkakunnallasi sellainen on. Jos asut pikkukylällä ja se ahdistaa, muuta isompaan kaupunkiin jos voit, niistä porukka on yleensä suvaitsevaisempaa. Kerro läheisille sitä mukaa kun haluat ja pystyt. Jos asian hyväksyminen tuntuu todella vaikealta, hakeudu terapiaan.
Aika hölmöä porukkaa täällä. Muista, että enemmistö suomalaisista hyväksyy nykyään seksuaalivähemmistöt ja että homous ei ole ollut mielisairaus Suomessa enää vuosikymmeniin. Onnea ja tsemppiä kaapista tulemiseen! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Joo mutta tarkoitin juuri penetraation puutetta lesboilussa. Leluja ei sitten lasketa, koska lelussa ei ole tuntoaistimusta sille, joka sitä työntää sisään. Käsitit tämän jotenkin niin, että väitin muka, että miehet nauttivat seksistä naisia enemmän.
Et voi tietää mistään mitään. Tule koeajolle, niin katsotaan mitkä on fiilikset sen jälkeen.
T. Mies