Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä kaiken toivon saa heittää kun noita suomi24 miesten treffiprofiilikuvia selailee...EIIII!.......

Vierailija
11.09.2016 |

en tiijä mikä mulla on kun ei viisari värähä, niin ei. Ihan turhaa. Selailin taas pitkästä aikaa suomi24 treffi miesten profiilikuvia, ja muistin taas miksi häivyin sieltä jo aiemmin. No, hain siis n. 40-49 v miestä. No kuvat on niin kun jostain kakolasta karanneitten, sekojen! Lähikuva naamasta ( on se yleisin), siis kirjaimellsiesti LÄHIkuva, mieluiten alaviistosta otettu niin että se kaksoisleuka tulee hyvin esiin...kuva kaljusta, kaljatölkistä, ja mahdollisimman ruma kuva. MIeluiten 15-vuotiaitten teinien vaatetyyli, jne. Saan kaiken toivon heittää. Mikään ei herätä minkäänlaista alkeellisintakaan kiinnostusta, pinvastoin...ja EN ole lesbo. Väkisin en ala säätämään yhtään mitään. EN ole prinsessaharahainen itsensä liian korkealle arvioija, mutta jotain on vialla kun niitäkin miehiä alkaa pitää jonain poikeavan fiksuina, jos on ymmärtänyt ottaa suunnilleen normaalin kuvan itsestään tuonne. AI niin, ja vielä kaupanpäälle täysin tyhjä profiili! YES.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffi miesten. Sulla pitäisi olla aika hyvä kuva itselläsikin, jotta se menisi tuon oikeinkirjoituksen edelle.

Vierailija
2/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua enä teitä naisia jotka olette päätyneet naimisiin, mitä ihmeen kompromisseja te olettekaan joutunet tekemän mielessänne kun tarjonta on tämä. Tai kai nää oon niitä ylijäämiä sitten, tosin eronneita isoin osa. Kai ne parhaat on edelleen naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tajua enä teitä naisia jotka olette päätyneet naimisiin, mitä ihmeen kompromisseja te olettekaan joutunet tekemän mielessänne kun tarjonta on tämä. Tai kai nää oon niitä ylijäämiä sitten, tosin eronneita isoin osa. Kai ne parhaat on edelleen naimisissa.

Hyvin sanottu. "Kai ne parhaat on edelleen naimisissa" ja sinä et ole eli et kuulu tuohon "parhaat" -ryhmään. Onhan se tietysti kova paikka kun tajuaa tasonsa, tsemppiä!

Vierailija
4/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. "Kai ne parhaat on edelleen naimisissa" ja sinä et ole eli et kuulu tuohon "parhaat" -ryhmään. Onhan se tietysti kova paikka kun tajuaa tasonsa, tsemppiä!

mulle ei ole  mitään väliä miten sinä luokitelet minut! Tarkoitin etTä ne "parhainmannäköiset MIEHET ovat naimisissa", en sanonut parhaimmannäköiset NAISET!  Olen usein huomannut että ne melkoisen hyvännäköiset miehet useinkin päätyy yhteen jonkun aivan hiirulaisnaisen  kanssa, jonkun joka jaksaaa vaan tarpeeeksi kauan roikkua siinä lahkeessa kiinni. On muutkin huomanneet saman. Pointtini oli miksei useammat miehet panosta ulkonäköönsä tai "julkisuuskuvaansa" vaan piitää yritttämällä yrittää olla huononnäköinen.

Vierailija
5/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos et olisi noin pinnallinen voisit löytää miehen?

Vierailija
6/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle ei ole  mitään väliä miten sinä luokitelet minut! Tarkoitin etTä ne "parhainmannäköiset MIEHET ovat naimisissa", en sanonut parhaimmannäköiset NAISET!  Olen usein huomannut että ne melkoisen hyvännäköiset miehet useinkin päätyy yhteen jonkun aivan hiirulaisnaisen  kanssa, jonkun joka jaksaaa vaan tarpeeeksi kauan roikkua siinä lahkeessa kiinni. On muutkin huomanneet saman. Pointtini oli miksei useammat miehet panosta ulkonäköönsä tai "julkisuuskuvaansa" vaan piitää yritttämällä yrittää olla huononnäköinen.

Ulkokuori on ruma, mutta sisalto on kultaa.

Vierailija
7/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos et olisi noin pinnallinen voisit löytää miehen?

NO AIVAN VARMASTI VOISIN! pointti oolikin että en väkisin, vastoin luontoa ala säätämään, eli pakottautumaan johonkin intohimoiseen seksiin loppuelämäkseni henkilön kanssa jos ei viisari värähädä! EN vaadi mahdottomia. Vaan jotain mikä herättäisi luonnollista kiinnostusta. Vaan ei.

En tarvitse miestä joksikin elättäjäksi tai tunne-elämän turvahahmoksi tai muuksi sellaiseksi. Vain elämänkumppaniksi. 

Vierailija
8/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katteleppa joskus varattuja miehiä.Ovatko täydellisiä? Kaukana siitä.Samanlaisia kaljankittaajia, pettäjiä ja muuten vaan luusereita heidänkin joukostaan löytyy.

Vierailija
9/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin huvikseni tekemässä haun, 40-49-vuotiaat miehet Suomi24-treffeillä. Reilut 3000 kuvallista profiilia ja heti ensimmäisten muutamien kymmenien joukossa monta kivannäköistä, urheilullisen oloista miestä. Profiileja en sen kummemmin lukenut, mutta käsittääkseni aloittajaa häiritsikin vain kuvat. Enkä itsekään ole mikään tynnyristä repäisty, vaan näyttävä nainen. Kyllä mä voisin siellä joihinkin itsekin yhteyttä ottaa - jos profiili muutenkin olisi kiinnostava.

Vierailija
10/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä miehiä kuvien perusteella valitakkaan.

Vierailija
11/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas vaihteeksi selailla Iskurin (kuvallisia) ilmoituksia, niin alkavat ne Suomi24:n tarjokkaat vaikuttaa ihan ihmisiltä. Iskuria selaillessa on parasta varata oksennusämpäri viereen.

Vierailija
12/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaan on tosiasia, että miehet rupsahtaa ja plösähtää jo alle nelikymppisenä. Mutta omasta mielestään ovat kuule tosi nuorekkaita ja sopivia parikymppisille neitosille :D. Parisuhteessa olevat miehet ovat yleensä sinkkuja paremman näköisiä, koska se nainen katsoo ainakin mitä mies laittaa päälleen,  ja että mies käy suht säännöllisesti parturissa ja jopa hammaslääkärissä. Laittaa kotona terveellistä ruokaa ja pistää miehen edes lumitöihin ja nurmikonleikkuuseen, että mies saa edes hitusen liikuntaa. Nainen myös hillitsee miehen viinanlitkimistä ja saa usein tupakoinninkin loppumaan. Mies tarvitsee naista, joka pitää hänestä huolta.

Plösö mies voi silti olla mukava, uskollinen ja hyvä kumppani. Siistit vaan sitten hänen ulkoista olemustaan, pistät laihduttamaan ja liikkumaan. Hyviä niistä monista vielä tulee. Raakaat vaan pois pahimmat.

Vierailija
13/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin huvikseni tekemässä haun, 40-49-vuotiaat miehet Suomi24-treffeillä. Reilut 3000 kuvallista profiilia ja heti ensimmäisten muutamien kymmenien joukossa monta kivannäköistä, urheilullisen oloista miestä. Profiileja en sen kummemmin lukenut, mutta käsittääkseni aloittajaa häiritsikin vain kuvat. Enkä itsekään ole mikään tynnyristä repäisty, vaan näyttävä nainen. Kyllä mä voisin siellä joihinkin itsekin yhteyttä ottaa - jos profiili muutenkin olisi kiinnostava.

kuule, nyt on pakko kertoa totuus sinulle. Olin VUOSIA tuolla hakemassa ja tutustumassa miehiin. Ne, hYVÄNNÄKÖISET on huijareita! siis KAIKKI! KYLLÄ niitä hyvännäköisiä siellä on, mutta yksikään ei ole aito! opin tekemään käänteisen google kuvahaun jokaisesta profiilin kuvasta, ja ne on ulkomaisilta sivustoilta, facebokista tai muualta varastettuja feikkiprofiileja, etenkin ne missä kuvat ulkomailta otettu. Tuhlasin aikaa näiden kanssa vehkeilyyn ihan tarpeeksi. 

SItten, joku suht. siisti suomalinen "aito" mies, pitää jotain naisrinkiään yllä, tai toinen vaihtoehto hänellä kriteerit pilvissä, ja miksikäs ei, kun epätoivoisia naisia riittää sille ainoalle kohtuu hyvännäköiselle vaikka joka viikolle eri nainen loppuelämäkseeen. Olen ne hyvännäköiset käynyt näin läpi jo kauan sitten, ja vielä ne samat naamat edelleen siellä eli joku pelimiehen loputon rinki siellä on käynnissä edelleen.

Turhaa.

Vierailija
14/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuvan kohdalla ihan oikeesti alkoi itkettämään....

no, myönnän sen verran että kaljuus ei kulu myöskään suosikkipiirteisiini miehellä, ehkä se rajaa pois jo joukon  muuten kelvollisennäköisiä miehiä.

sit sellainen seikka että huomaan vankilakundin jo tietyistä asioista, ja samoin väkivaltaisen luonteen, oon herkistynyt sellaiselle. Ne rajautuu pois heti alkuunsa.

Vierailija
15/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäänä ihmisenä olisit osannut korjata sen ikähaitarisi 16-30. Tuosta sinun etsimästäsi ikäluokasta ei löydykään mitään muuta, kuin rupsahtaneita maksansa juoneita kaljamahoja.

Vierailija
16/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sieltä usein 41-49 vuotiaiden pääkaupunkiseudulla asuvien miesten ilmoituksia ja tottakai joukossa on miehiä, jotka eivät nappaa, mutta kyllä siellä on oikein ihania hymyjä ja kauniita silmiäkin. Jos vapaa olisin, niin katsoisin sivustoja vieläkin tarkemmin. :)

Joskus ajattelin, että työ, jossa tekisin yhdessä näiden sivuille laittavien miesten kanssa ilmoituksia, olisi kiva. Eli jutustelisin heidän kanssaan, miettisimme hyvät sanamuodot ja tärpit, ehkä hieman stailaisin miestä ja ottaisin kivat rennot kuvat. Varmasti miehet saisivat näin kiinnostusta enemmän osakseen kuin nyt jonkun hammastahnaroiskeisen vessanpeilin kautta otettu kuva ja kahden rivin mielenkiinnoton teksti.

Vierailija
17/17 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Tinderiä:)