Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikilla muijilla on facebookissa jotain 500-1000 kaveria?

Vierailija
11.09.2016 |

Siis ihan oikeasti? Jotenkin tuntuu että kaikki naiset, etenkin nuoret ovat erittäin sosiaalisia. En ole ikinä nähnyt fb:ssä ketään muijaa jolla ei olisi alle 400 kaveria. Ja kaikilla heidän kuvilla on satoja tykkäyksiä. Ite olen siis palavasti ihastunut yhteen nuoreen naiseen jolla on facessa yli 850 kaveria ja itellä vain 60. Jotenkin ahdistaa että musta tulis "julkkis" jos alkais suhteeseen tän naisen kanssa ja olen muutenkin niin ujo ja uusien ihmisten tapaaminen on niin vaikeata ja pelottavaa. Ja kuvitteleekohan hänen kaverinsa, että olen joku nolife nörtti?

Terveisin 19 vuotias kolli.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 102. Tietenkin niillä hoteilla muijilla, joiden kuville sinäkin käyt runkkaamassa, on paljon kavereita.

Vierailija
2/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kehityksessä miehiä jäljessä. Siksi 99 prosenttia kehityksestä on miesten aikaansaannosta. Sitä yritetään sitten korvata kaikella mahdollisella: meikillä, feikkisosiaalisuudella, "tunneälyllä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka 19 v vielä käyttää facebookia? Oikeasti, eiköhän tuon ikäisten kaverit siellä ole täysin merkityksettömiä, kun päivitykset tehdään ihan muualla!

Vierailija
4/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lisää kaikki mahdolliset ihmiset facebookkiin

>Päiväkotikaverit

>Eskarikaverit

>Ala-astekaverit

>Yläastekaverit

>Amis/lukiokaverit

>Sukulaiset kaukaisia pikkuserkkuja myöten

>Naapurit

>Kaverin kaverit

>Kaverin siskot ja veljet

>Kaverin poikaystävä

>Kaverin poikaystävän kaverit

>Harrastuskaverit

Kyllä siitä äkkiä ihmisiä kertyy listalle roikkumaan

Vierailija
5/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missä julkkispiireissä liikut? T. nuori nainen ja 3 ihmistä facessa, mutta he ovatkin oikeat ystäväni.

Vierailija
6/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 101. Yhden vielä tipautan, kun keksin kenet raaskisin pudottaa.

Taas huomiohuorailusta nauttivalla veljelläni on ystäviä 764 ja siellä on mukana myös meidän naapureita, joita se ei ole koskaan edes tavannut. Pari kertaa joku on tykännyt FBssa sen jutuista seinälläni, niin oho kaveripyyntö lähti.

Vierailija
7/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka 19 v vielä käyttää facebookia? Oikeasti, eiköhän tuon ikäisten kaverit siellä ole täysin merkityksettömiä, kun päivitykset tehdään ihan muualla!

Yllättävän moni vaikka täällä saa useinkin kuvan, ettei käytä.

Vierailija
8/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 102. Tietenkin niillä hoteilla muijilla, joiden kuville sinäkin käyt runkkaamassa, on paljon kavereita.

Tätä samaa tulin sanomaan. Suurimmalla osalla ketä tunnen on n. 100 kaveria tai alle, mutta ne on niitä jotka ei ap:ta syystä tai toisesta kiinnosta.

Vierailija
9/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mulla on 150 mutta veljelläni kavereita on päälle 300. :D Kuvistani tykkää parhaimmillaankin vain 20 tyyppiä. Ilmeisesti olen siis joko ruma tai epäsuosittu, mahdollisesti molempia. :(

Vierailija
10/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70 kaveria ja 6-10 tykkäystä kuvissa. Terve vaan.

Vierailija
11/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, mulla on 150 mutta veljelläni kavereita on päälle 300. :D Kuvistani tykkää parhaimmillaankin vain 20 tyyppiä. Ilmeisesti olen siis joko ruma tai epäsuosittu, mahdollisesti molempia. :(

Tykkäyksistä voikin laskea sen todellisen kaverimäärän. Yleensä tykkääjät on ne pari kolme samaa.

Vierailija
12/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 33, joista tyyliin puolet vois poistaa mutten kehtaa

Vierailija
13/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa kaveikseen kenet tahansa jonka on tavannut. Läheskään kaikkia ne eivät ole edes tavannut.

Naisten kuvista nyt tykkää melkein kaikki miehet jos nainen on edes terveessä kunnossa

Vierailija
14/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksistä voikin laskea sen todellisen kaverimäärän. Yleensä tykkääjät on ne pari kolme samaa.

Kyllä naisten kuvista tykkää ihan tuntemattomatkin miehet

Vierailija
15/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taitaa olla joku 500 kaveria. Tuntemattomia ei ole, mutta paljon esimerkiksi baarituttuja, jotka olen tavannut vain kerran. Myös kaikki vanhat koulukaverit ovat kavereina. En hirveästi facebookia käytä, joten en näe tarvetta "siivota" kaverilistaa, ja hyväksynki aika helposti kaikki tuttujen kaveripyynnöt. Moni on kuitenki käyttäny facebookia melkein sen 10 vuotta, joten ihan hyvinhän tuossa on kavereita sinne kerennyt keräämään. Nuoremmilla (15-18v) tuo kavereiden kerääminen taitaa olla jonkilainen statuskysymyskin, esimerkiksi Instagramissa monilla 16v on tuhansia seuraajia, vaikka kuvina olisi kaksi huonoa selfietä. Minä taas olen jo ehkä vähän vanha Instagramiin (22v, vanha siinä mielessä että kaikilla tutuilla ei ole sovellusta eivätkä he koe tarpeelliseksi seurata jos ei oikeasti kiinnosta), joten seuraajia on vajaat 300, vaikka siellä on ihan hyvää sisältöä.

Vierailija
16/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Missä julkkispiireissä liikut? T. nuori nainen ja 3 ihmistä facessa, mutta he ovatkin oikeat ystäväni.

Facebookin "idea" on kyllä todellakin muuttunut vuosien saatossa. Itse en todennäköisesti käyttäisi facebookia ollenkaan, jos siellä olisi vain 3 ystävää, koska heihin voisi pitää yhteyttä paljon järkevämmilläkin tavoilla. Kun on paljon ystäviä, sinne tulee paljon enemmän sisältöä, linkkejä, videoita ja kuvia. Facebook olisi todella sisällötön tuollaisella kaverimäärällä, sillä eihän sinne kukaan enää päivitä.

Vierailija
17/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei se tuhat kaveria fb:ssä tarkoita vielä oikeaa sosiaalisuutta. Naisille ja etenkin nuorille naisille on maailman tärkein asia kuulua ryhmään ja joko olla tai esittää olevansa suosittu.

Vierailija
18/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki".. puhut nyt kyllä pienestä mutta äänekkäästä prosentista, johon olet silmäsi iskenyt. Nuoriakin on niin monenlaisia, kaikki ei edes ole facebookissa.. tai ne monet kaverit voi olla jotain nettituttuja, joita eivät koskaan ole nähneet.

Vierailija
20/30 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookin "idea" on kyllä todellakin muuttunut vuosien saatossa. Itse en todennäköisesti käyttäisi facebookia ollenkaan, jos siellä olisi vain 3 ystävää, koska heihin voisi pitää yhteyttä paljon järkevämmilläkin tavoilla. Kun on paljon ystäviä, sinne tulee paljon enemmän sisältöä, linkkejä, videoita ja kuvia. Facebook olisi todella sisällötön tuollaisella kaverimäärällä, sillä eihän sinne kukaan enää päivitä.

Facebookia voi käyttää myös ryhmissä keskusteluun, sekä uutisten lukemiseen/kommentointiin. Sisältöä sieltä kyllä löytää siis muutenkin, kuin vain kaverien turhista narsistipäivityksistä T. Vain kaksi kaveria Facebookissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme