Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervot pelkää pimeää

Vierailija
11.09.2016 |

Ikävää kun näin on.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001258617.html

Kannattaa huomata että Suomessa on tuhansia "tervoja" jotka laukovat mitä sylki suuhun tuo , eikä heidän jutuista tarvitse välittää. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kirjailijana ainakin Jari Tervo on niin huono että ihmettelee että miten voi kirjailijaksi nimittää. En tiedä kukaa kehtaa ilmoittaa lukevansaTervon tuotoksia. Ainakin V. Keskinen vaikuttaa intellektuellilta aku ankkoineen tämmöiseen Tervon lukijaan verrattuna.

Mediaa voi syyttää että levittää Tervon ilkeitä arvoita sairauksista täytenä totena, ainkin niin että osa ihmisista menee sekaisin eri sairauksien ilmenemisistä. Varmaan moni sairas loukkaantunutkin ja kokee pahaa mieltä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeydellä tässä tapauksessa tarkoitetaan siis autisteja. Ihan oikeutettu pelko, autistit olivat 9/11:n takana kuitenkin.

Vierailija
2/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo Tervot ovat koko ajan esillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Tervo voi juoppohulluuskohtauksiensa takia pelätä milloin mitäkin.

Vierailija
4/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo antoi pelolle vallan :D

Vierailija
5/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jari Tervolta ilmestyy uusi kirja.

Pitäisikö kustantaja Jaria sen takia esillä. Viis levitetyn tiedon oikeellisuudesta kunhan lisä myyntiä, lienee päällimmäisenä.

Vierailija
6/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hauskaa kertoa, että vilkkaan mielikuvituksen vuoksi kuvittelee asioita, joita ei välttämättä ole.

Suomennos: Jari Tervo näkee rasismia ja autismia vähän siellä ja täällä, koska ei ole ollenkaan varma, mikä on totta ja mikä ei.

Joka tapauksessa tämä kampanja aiheutti sen, että en aio ostaa Tervon kirjaa (edelliset olen ostanut), koska kirjailija on omilla kommenteillaan aiheuttanut minulle mielikuvituksellisen lukutaidottomuuden.

Vierailija
7/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T

en aio ostaa Tervon kirjaa (edelliset olen ostanut),

Niin aina, niin aina. :D

Vierailija
8/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo taivaltaa oman mielensä pimeydessä.

Vierailija
9/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu poika kaipaa huomiota ja sanoo siksi kaikenlaista, mikä varmasti kuohuttaa. Todellisuudessa eilispäivän b-luokan kirjailijan jorinat eivät kiinnosta kuin niitä, joille uutisvuoto on edelleen ajankohtainen ja oivaltava. Kai niitäkin vielä jossain tynnyrissä on?

Vierailija
10/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin kun on kirja ja joulu tulossa. Muuten ei. Musta mies on ainut jota ei pelkää.

Vierailija
11/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vilkas mielikuvitus ja luova työ. Mutta en pelkää mökillä pimeää, kun mulla on mun Mies turvana!

Vierailija
12/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista kun tuo tunnettu juoppo öykkäri on olevinaan suvaitsevainen, vaikka on lähinnä tunnettu junttiudestaan ja huonoista käytöstavoistaan.

Vierailija
13/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin outo tämä J. Tervo; olen kotimaisen kirjallisuuden ystävä (eläkkeellä oleva äidinkielenopettaja) ja lukenut jo kymmenet vuodet  k a i k k i  kotimaiset uutuusteokset - vain Tervon kirjat ovat jääneet aina kesken... 

Vierailija
14/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo on ihan oikeassa, vaikka en ihmeemmin ole kiinnostunut hänen sanomisistaan tai tuotannostaan. Onhan tämä aika Suomessa todellista pimeyttä. Hävettää olla suomalainen tässä ilmapiirissä. Onneksi kai suurin osa porukasta on vielä täysjärkisiä. Ainakin haluan uskoa niin.

Vierailija
15/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne katosi se alkuperäinen tervo-ketju? Kiva kun meillä on koko kansan Kattokassinen. Yhtä paha suustaan, täysin narsistinen ja ennen muuta niin vakuuttunut omasta erinomaisuudestaan.

Vierailija
16/16 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäm koululainen? Ainakin näyttää siltä.