Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko kansan Yleä koskeva keskustelu poistettiin

Vierailija
11.09.2016 |

hohhoijaa taas

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se käsitteli?

Vierailija
2/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se käsitteli. Ymmärtäähän sen, kun YLE ja Sanoma ovat aatetovereita.

Vierailija
4/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tämä sitä toimittajaksi pääsyn kriteerejä koskenutta ketjua... Se oli täyttä asiaa. Poisto kertoo sananvapautta loukkaavasta sensuurista; toimittajat itse tietysti huutaa joka paikassa sen perään eli heidän mielestä sananvapaus kuuluu vain ihmiselle joka on toimittaja.

Vierailija
5/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä toimittajaksi pääsyn kriteerejä koskenutta ketjua... Se oli täyttä asiaa. Poisto kertoo sananvapautta loukkaavasta sensuurista; toimittajat itse tietysti huutaa joka paikassa sen perään eli heidän mielestä sananvapaus kuuluu vain ihmiselle joka on toimittaja.

En ymmärrä mitä sananvapaus tarkoittaa- osa 9856886.

Vierailija
6/6 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmästyttää ylipäätään ylläpidon toiminta tällä palstalla. Tiettyjen aihepiirien ketjut lähtee samantien, minkäänlaista keskustelua ei sallita. Toki myönnän, että joidenkin aiheiden osalta keskustelu voi mennä asiattomaankin suuntaan. Ihmettelenkin, miksi ei poisteta vain niitä asiattomia kommentteja, ja anneta argumentoinnin aiheesta jatkua. Monet ketjut häipyy samantien, jos keskustelun aihe on "kielletty", ilman että ketjussa olisi yhtäkään asiatonta kommenttia. Tällainen toiminta on sensuuria, ihan selkeästi. Internet-sesensuuria esiintyy mm. Kiinassa ja nykyisin yhä enemmän myös Venäjällä. Ollaanko täällä ottamassa askelta samaan suuntaan? Helpottaahan se moderaattorin hommaa huomattavasti, kun poistaa ketjun samantien. Ei tarvitse tärvätä aikaa kommenttien lukemiseen, vaan voi mässyttää rullakebabia ja ryystää kolaa. Ei mulla muuta. ( Saapa nähdä julkaistaanko tämä :D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan