Maitoa rinnoista puristettaessa, raskausoireko vai jotain muuta hormonaalista?
Nyt kp. 27/26-32, en toivo raskautta vaan pikemminkin päinvastoin. Takana on useampia raskauksia ja edellinen imetys loppunut 2,5v sitten, sen jälkeen ei ole maitoa enää tullut vaikka kuinka tissejä runnoisi :D Nyt toissapäivänä varovasti kokeilin ja molemmista rinnoista tulee maitoa kun puristaa. Enempää tuskin kannattaa kokeillakaan.
Kaikkihan on mahdollista, mutta onko jollain ollut tällaista raskausoireena vai onko hormoneissani jotain vikaa? Tein eilen päiväpissasta pc:n testin, jossa ehkä tarkasti kääntelemällä voisi olla jokin haamun esiäiti, testaan toki uudelleen jossain vaiheessa. Mulla ei ole koskaan ollut oireita sen enempää menkoista kuin raskauksistakaan.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Voi, mulka tulee puristettaessa. Vikasta imetyksestä 4 vuotta. Älä puristele! ;-)
Ja siis EN ole raskaana.
Jo ennen raskautta tuli multa puristaessa maitoa molemmista rinnoista. Luin artikkelin rintojen tutkimisesta, ja siinä sanottiin, että jos eritettä tulee, on mentävä lääkäriin. No lääkäri totesi, että minulla on valeraskaus (ei ollut kyllä miestäkään tuolloin). Taisi olla koiraihmisiä.
No mulla tulee vain toisesta rinnasta, tullut jo yli kuukauden. No nyt olen raskaana rv 4
Ei johtunut raskaudesta, maitotiooa tulee edelleen, aina samasta tiehyestä
Voi, mulka tulee puristettaessa. Vikasta imetyksestä 4 vuotta. Älä puristele! ;-)