Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Kokemuksia fiksusta erosta, jossa ei riidellä

Vierailija
10.09.2016 |

Olen tullut siihen tulokseen, että lähes 10 avioliittovuoden haluan erota miehestäni, joka joka kerta humaltuessaan käyttäytyy minua kohtaan todella ikävästi. Haistattelee, uhkailee, ja usein viikonloput menee sitten riidellessä PAITSI jos en sanaakaan sano hänen alkoholinkäytöstään. Mielestäni alkoholia voi ja saa käyttää, mutta kyllästyttää että mies yksipuolisesti päättää milloin alkaa tintata.

Lapset saavat sitten kuunnella riitoja ja kyllähän tämä perhe-elämään tosi negatiivisesti vaikuttaa. Enää en jaksa anteeksi antaa ja haistatteluja kuunnella saati kyyneleitä pyyhkiä ja pelätä, mitä tapahtuu.

Mutta haluaisin erota ilman riitoja, sillä pelkään lasten mielenterveyden puolesta oikeesti.

Ei taida onnistua, eh?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kahdesti ihan siististi mutta en usko että se onnistuu ryypiskelijän kanssa. Harvemmin hyväksyvät että viinanjuonnissa on mitään pahaa joten syitä etsitään sitten muualta.

Onnellisuuden nimissä kuitenkin varmaan parempi erota.

Vierailija
2/2 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tuollaisesta pysty ilman draamaa eroamaan, mutta voit ehkä taittaa pahimpia myrskyjä miettimällä jo etukäteen, mistä asioista mies raivostuu eniten ja järkkäämällä sitten asiat niin, että et anna miehen olla kamala sinulle (tai lapsille), pidät esimerkiksi kommunikoinnin minimissä tai pidät aina jotain kolmatta paikalla tai vaadit, että asioista keskustellaan vain rauhallisena. Pidät myös homman avoimena, puhut lasten kanssa asiasta avoimesti ja sukulaisten/ystävien. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän