Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiaiselta tulossa uusi sinkku syksyn aikana. Ei kannattaisi julkaista samaan aikaan Anna Abreun kanssa koska jää PAHASTI Annan varjoon!

Vierailija
10.09.2016 |

Eli Jenni ei ymmärrä omaa parastaan. Kannattaisi lopettaa ura ja jatkaa sitä laulunopettajan duuniaan + vääntää pari kakaraa. Tai jos väkisin pitää vielä yrittää jotain musiikkia julkaista (ilman Jukka Immosta), tekisi sen sitten sellaiseen aikaan kun ei oikeat huippuartistit (kuten Anna) julkaise. Onkohan Jennillä enää edes manageria tms kun Jukka häippäsi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on tippunut huipulta, Anna ei ole siellä koskaan ollutkaan. En kaipaa kummankaan biisejä radiosoittoon, Jennillä tosin on potentiaalia tehdä kunnollinen levy. Annan en usko pystyvän siihen koskaan.

Jenni teki toissakesänä eniten keikkoja Cheekin lisäksi kaikista suomalaisista artisteista, ja konserttisalikiertue sekä muut keikat olivat loppuunmyytyjä, upea tunnelma ja show (olin Circuksen keikalla 9/2015). Viimeisin Terra-levy vuodelta 2013 myi fyysisiä levyjä triplaplatinan verran, ja Jennin biisit olivat Spotifyn soitetuimpia v.2015. Jenni jäi omasta halustaan tauolle 9/2015 tekemään uutta levyä, josta ekan sinkun pitäisi ilmestyä syksyn aikana. Jennin Facebookissa on lähes 150 000 tykkääjää, joka on enemmän kuin Chisulla, Abreulla, Elastisella, Sannilla, Tuiskulla ym ym (vain Cheek menee sooloartisteista ohi). 

Voisitko kertoa, millä perusteella Jenni on "tippunut huipulta"? Riittäkö sinun mielestäsi perusteluksi se, että sinä ja muut av-mammat vihaavat häntä ja hänen musiikkiaan? Kerron sulle uutisen: Jenni on edelleen huipulla, tykkäät sinä ajatuksesta tai et.

Ensinnäkään en vihaa Jennin musiikkia. Minusta hän on keskiverto suomalainen artisti, ja joitakin kappaleita kuuntelen itsekin kotona. Kysymys lienee nyt siitä, kuinka määritellään huippuartisti. Itse olen sitä mieltä, ettei Suomen kokoiseen maahan mahdu kovin monta huippuartistia kerrallaan. Jos Jenni lasketaan tällä hetkellä huippuartistiksi, saman arvonimen voisi yhtä hyvin antaa esimerkiksi Mikael Gabrielille tai Erinille, jolloin listalle tulisi valtavasti nimiä. Facebook-tykkäykset eivät kerro suosiosta mitään. Luulen, että suurin osa Jennin tykkäyksistä on peräisin Seilin ajoilta, jolloin Jenni oli TOP 5-artisti Suomessa. Tällä hetkellä Jenni on hieman kirkkaimman kärjen takana, Terra ei koskaan kolahtanut minuun, mutta myyntinsä ja radiosoiton perusteella sitä ei voi tuomita epäonnistuneeksi levyksi. Jenni on edelleen relevantti artisti, mutta huipulla hän ei ole. Onko sinun mielestäsi esimerkiksi Suomen 10. kovin 100m juoksija huipulla? Minusta ei ole.

Minulla ei ole mitään Jenniä vastaan, ja jos hän tekee nyt kovan levyn, kuuntelen sitä mielelläni.

Oletpas sinä asiantuntija. Vituttaako kun JV tienasi viime vuonna 250 000 euroa? Eikä ole sinun mielestäsi huippuartisti. Itse en ole Jennin enkä Annan fani, mutta ärsyttää tuollaiset kaikkitietäjät jotka latoo omia mielipiteitään faktoina.

Vierailija
42/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että Jukka ja Jenni erosi. Menestys ei voi enää samalla tavalla jatkua, kun Jukkis ei ole mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että Jukka ja Jenni erosi. Menestys ei voi enää samalla tavalla jatkua, kun Jukkis ei ole mukana.

Noin sanottiin myös silloin kun Tarja viskattiin ulos Nightwishista.

Vierailija
44/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Anna ja Jenni painivat ns. eri sarjoissa, joten on oikeastaan aika fiksua julkasta levyt samaan aikaan. Jennin musa on usein myös aikuiseen makuun ja mimmi itse tyylikäs ja fiksu.

Anna nyt on sellanen teinipissisten suosikki ja sitä itsekin. Mauton bimbo, jolla huonot biisit.

Vierailija
45/45 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa Abreun biisejä Jennin biiseihin niin Jenni vie mennen tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä