Jenni Vartiaiselta tulossa uusi sinkku syksyn aikana. Ei kannattaisi julkaista samaan aikaan Anna Abreun kanssa koska jää PAHASTI Annan varjoon!
Eli Jenni ei ymmärrä omaa parastaan. Kannattaisi lopettaa ura ja jatkaa sitä laulunopettajan duuniaan + vääntää pari kakaraa. Tai jos väkisin pitää vielä yrittää jotain musiikkia julkaista (ilman Jukka Immosta), tekisi sen sitten sellaiseen aikaan kun ei oikeat huippuartistit (kuten Anna) julkaise. Onkohan Jennillä enää edes manageria tms kun Jukka häippäsi?
Kommentit (45)
Outoa että Jukka ja Jenni erosi. Menestys ei voi enää samalla tavalla jatkua, kun Jukkis ei ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Jukka ja Jenni erosi. Menestys ei voi enää samalla tavalla jatkua, kun Jukkis ei ole mukana.
Noin sanottiin myös silloin kun Tarja viskattiin ulos Nightwishista.
Mun mielestä Anna ja Jenni painivat ns. eri sarjoissa, joten on oikeastaan aika fiksua julkasta levyt samaan aikaan. Jennin musa on usein myös aikuiseen makuun ja mimmi itse tyylikäs ja fiksu.
Anna nyt on sellanen teinipissisten suosikki ja sitä itsekin. Mauton bimbo, jolla huonot biisit.
Jos vertaa Abreun biisejä Jennin biiseihin niin Jenni vie mennen tullen.
Oletpas sinä asiantuntija. Vituttaako kun JV tienasi viime vuonna 250 000 euroa? Eikä ole sinun mielestäsi huippuartisti. Itse en ole Jennin enkä Annan fani, mutta ärsyttää tuollaiset kaikkitietäjät jotka latoo omia mielipiteitään faktoina.