Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupanlihapullat pierettää?

Vierailija
10.09.2016 |

Enpäs ole piiitkään aikaan ostellut mitään valmisruokia kaupasta kun tottui vuosien varrella kokkaamaan kaiken aivan itse, mitä nyt joskus tilasi kiinalaista settiä sun muuta pizza-härpäkettä ovelle.

Eilen työpäivän jälkeen ostin kokeeksi jotain hkn valmislihapullia paketin ja limpparia päälle. Paketin avatessani tuli ensimmäisenä mieleen, että kuka niihin lihapulliin on pieraissut. Ei vaikuttanut oikein reilulta tempulta.

Noh hetken pakettia tuuletellessani maistoin pari ja kappas vaan ihan hyvänmakuisia, joskin koostumis oli hieman mössömäinen. Ihan hyvät maut ei siinä mitään. Söin koko paketin ja pikkunälkä kyllä katosi.

Sitten kymmenen minuutin kuluttua se alkoi:

Prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt,prööt,prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt, prööt.

Tätä jatkui noin puolituntia. Ihmettelin että missäs nyt mättää. Pierut olivat saman tuoksuisia kuin syömäni lihapullat ja se kaasu, jota tuli sieraimiin vedettyä muutamia hatseja. Luin paketin tuoteselosteen, enkä löytänyt niistä mitään sen kummempaa. Soijaa olen käyttänyt vuosikausia, joten mistä tämä järkytävä paskahyökkäys johtuu? Liian mädäntyneitä teurasjätteenosia siellä seassa vai?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit liikaa lihaa kerralla (se ei sula suolistossa kunnolla vaan mätänee)

Vierailija
2/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältävät hernekuitua, pörisetkö herneistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältävät hernekuitua, pörisetkö herneistä?

En pörise mistään yleensä, jokin ihme aine näissä nykypullissa on. Ysärin pullat eivät pistäneet paskattamaan noin ankarasti.

Vierailija
4/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut saman. Syön töissä laitosruokaa ja aina kun ruokana on ollut eineslihapullia tai -pihvejä, on loppupäivänä ihan mielettömät vatsanväänteet.

Vierailija
5/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pierun haju mikä kaupan lihapullista tulee on aivan sairas,itse en ole vuosiin ostanut valmispullia mutta hajut on muistissa.

Vierailija
6/11 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söit liikaa lihaa kerralla (se ei sula suolistossa kunnolla vaan mätänee)

Olen syönyt useaan otteeseen grillauksen yhreydessä noin kilon lihaa ja litrakaupalla ollutta päälle, eikä paska lennä kuin vasta seuraavana aamuna. Jotakin paskaa niissä pullissa täytyy olla. Ne eivät myöskään haiseet pierulle kun paketin avasi ysärillä, liekkö sitten jokun elintarvivkealan keksintö, mutta hirveesti ei tee mieli syödä asioita, jotka haisevat pierulle.

Vierailija
7/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan myöhässä kirjoittelen, mut nehän on pakattu suolikaasuun 😵💫🤣

Vierailija
8/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pierupullien kaasu ei tee hyvää suolistolle. se on säilytyskaasu, mikä reagoi suoliston bakteerimassan kanssa ihan täysillä. kun sen pakkauksen avaa, niin pullien sisään jää vielä säilöntäkaasut. sieltä se säilöntäkaasu tulee sitten peräpäästä ulos. 

Vierailija
9/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pierun haju mikä kaupan lihapullista tulee on aivan sairas,itse en ole vuosiin ostanut valmispullia mutta hajut on muistissa.

Kun sen lihapullapaketin avaa, sieltäkin pölähtää kamala pierulemu silmille. 

Vierailija
10/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko liittyä suojakaasuun? Joka haisee hiukan... no pierulta.

Vierailija
11/11 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä mikä noissa lounas ruuissa on tai eineksissä. Tulee molemmista aivan järkyttävä pahanhajuisia pieruja. Kun kotona tekee ruokaa ihan mistä vaan (lihaa, vihanneksia jne.m) niin ei koskaan tuu ilmavaivoja.