Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita uussinkulle - kuinka ottaa yhteyttä puolitorjuttuun herrasmieheen

Uussinkku
10.09.2016 |

Olin eilen ulkona kaverini kanssa, kun huomasin kokonaisolemukseltaan varsin siistin miehen. Hymyilimme toisillemme, juttelimme vähän ja mies kutsui kanssaan syömään. Käyttäytyen koko ajan todella herrasmiesmäisesti ja miellyttävän itsevarmasti. Tuota on oikeastaan vaikea kuvata. Mies oli koko ajan itsevarma, muttei vähimmässäkään määrin painostavalla tai hyökkäävällä tavalla. Kaikenkaikkiaan, mies oli varsin miellyttävä.

En kuitenkaan luvannut mitään. Itse kun olen toipumassa muutaman kuukauden takaisesta avioerosta ja kaikki tällainen on minulle tavallaan uutta. Avioon kun astuin aikoinaan ihan liian nuorena. Mies kuitenkin antoi käyntikorttinsa, poistui paikalta kaverinsa kanssa ja pyysi soittamaan, jos sittenkin tahtoisin lähteä syömään.

No. Laitoin aluksi käyntikortin laukkuuni, mutta kaverini vaati tarkempia tutkimuksia.

Tarkempien tutkimusten perusteella sitten selvisikin, että mies on erittäin johtavassa asemassa älyttömän kokoisessa firmassa. Tuo pomppasi esille myös verotilastoissa järkyttävän suurituloisena.

Tämä päivä onkin mennyt sitten pohtiessa. En nimittäin oikein uskalla ottaa tuohon yhteyttä. Itse kun olen ihan tavallinen ns. "naisvaltaisen alan" vähän paremmin koulutettu työntekijä ja mietin, mitä tuo mies ajattelee, jos otan nyt yhteyttä. Tai siis pitääkö tuo minua suoraan onnenonkijana, kun olisin valmis tapaamaan vasta käyntikortin saatuani?

Siis mitä pitäisi tehdä. Kuten todettu, mies on, paremman luonnehdinnan puuttuessa "herrasmies". Omasta taustastani johtuen tämä oli vähän vieras tilanne. Nyt kun mietin, vaikka en tuntisi miehen taustoja, ihan puhtaan hyvän käytöksen ja miellyttävän olemuksen perusteella menisin ilman muuta syömään tuon miehen kanssa. Sehän ei edes yrittänyt saada minua mukaansa yöksi, vaan ehdotti suoraan myöhempää tapaamista. Mihin, nyt mietittyäno, olisin oikeasti suostunut taustoista huolimatta.

Suoraan sanoen tekisi mieli hakata päätä seinään.

Eli mitä nyt pitäisi tehdä? Tietenkin voin soittaa miehelle ja sopia tapaamisen, mutta pitääkö tuo minua tässä tilanteessa sitten... No. Tiedätte kyllä.

Eli apuja näiden juttujen kanssa amatöörille kolmekymppiselle... Kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssit pahasti.

Mikäli tuo mitä miehestä kerrot pitää paikkansa, sinun olisi pitänyt huolehtia siitä, että riippumatta siitä mitä mies oli hakemassa, tämä olisi vähintään viettänyt yön luonasi eikä tahtoisi enää viettää yhtään yötä missään muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi