Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui minua luonnevikaiseksi

Vierailija
10.09.2016 |

En taas tiedä miten mun pitäisi suhtautua.
Mies on tehnyt niin pitkiä päiviä töissä, että on vaan säkällä nähnyt vilaukselta lapset, välillä vaan käynyt nukkumassa kotona ja taas mennyt työmaalle tai koulutksiin yms. Vapaina on aina ennen ollut suurimmaksi osaksi meidän kanssamme, mutta nyt monen kuukauden ajan vapaat viikonloput/illat on mennyt kavereita kyytsäillessä, baarissa tai iltaa istuen/saunoen.
Eilen sitten hän lupasi, että aamulla kerkeää ennen iltavuoroa olla lasten kanssa ja sitten oli sovittu kyläily ja lounas. No, olikin viereisellä paikkakunnalla ollut kavereiden kanssa, ja koko aamuna ei vastannut puhelimeen. Lopulta kun soitti, tiuskaisin, että saa kyllä olla hetken lasten kanssa kahdestaan ennen lähtöä, kuten sovittiin. Olikin ehkä viisi minuuttia, kunnes rupesi näpräämään puhelinta ja mä taas hermostuin hänelle, kun lapset on ikävöineet niin kovasti ja hänelle oli taas tärkeämpää nähdä kavereita ja sitten pelata tms.
Koko käytös on muuttunut meitä kohtaan niin kurjaksi, että oon jo prosessoinut eroa pääni sisällä. Ja mitkään keskustelut tai pariterapia ei auta, kyllä väittää välittävänsä meistä ja lässynlää, mutta nytkin kuulemma mä olen se luonnevikainen meistä, ja mun asenne häntä kohtaan on paska. Okei, eli lähinnä siis se, että toivoisin hänen olevan omien lastensa kanssa. Hän kyllä nyt lähti lasten kanssa yksin kyläilemään, ja mä jäin kotiin pillittämään.
Toivottavasti muilla on alkanut viikonloppu vähän paremmissa merkeissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ihmeessä, lapset viikko-viikko systeemillä niin toivon mukaan älyää silloin käyttää sen oman aikansa lapsiinsa.

Vierailija
2/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oletkin luonnevikainen kyttääjä ja nalkuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein onnistutte naaraamaan noita kusipääukkoja, rupeatte vonkaamaan niitä ja vapaaehtoisesti vielä lisäännyttekin?? Miksi? MIKSI? Miten tyhmä pitää naisten olla, että tuommoisen kanssa alkaa yhtään mihinkään?

Ai niin, mä unohdin. Se muuttui ihan yllättäen.

Jepjep, kaikki tulee aina ihan puskista. Ei tienny jne.

Miksi pitää takertua ensimmäiseen vastaantulevaan mieheen?

Vierailija
4/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä katselis tuollaista äijää, jolle lapset eivät ole etusijalla. Silloin, kun lapsia ei vielä ole, niin tuollainen käytös nyt menee ihan nuoruuden piikkiin ja on ok, mutta kun lapsia tulee, niin ei isä voi vaan mennä ja tulla miten tykkää lapsistaan välittämättä. Olis täysin ehdoton turn off!

Vierailija
5/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa?

Vierailija
6/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen muija. Tätäkö vastausta odotit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä