Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan se kuuluu paska- ja roskasakkiin? TERVO ja HS

enOSTAtervoa
10.09.2016 |

Tänään Hesarissa aivan järkyttävää tekstiä Tervolta.
Tervo on niin monta vuotta lajitellut suurimman osan suomalaisista kuuluvan roska- ja paskasakkiin !
Se tulee näkymään kirjamyynnissä ! En ainakana itse ole tähän mennessä ostanut yhtään kirjaa, jonka kirjoittaja ei hulehdi elimistönsä terveydestään.
Hesarissa Tervo sanoo, että "Perustuslaissa sanotaan, että ihmiset ovat tasavertaisia lain edessä. "
Tervon mielestä eivät, vaan suurin osa suomalaisita on paska- ja roskasakkia.
Niinpä...
Miten ihminen, joka ei kykene arvostamaan omaa itseään vaalimalla terveellisiä elintapoja voisi arvostaa ketään muutakaan.
Samassa artikkelissa HS:ssa :
"Tänne tulee vuodessa Riihimäen kaupungin verran ihmisiä, jotka ovat tottuneet elämään ryhmässä, ehkä jopa keskustelamaan pidäkkeettömästi. "
Sanonpa vaan Tervolle, että suomalaisetkin haluaisivat keskustella pidäkkeettömästi, mutta suomalaiset vainnetaan ja halutaisiin vaientaa. Onneksi presidentti Niinistö avasi suunsa maahanmuutossa uudenvuoden- ja valtiopäivien puheissaan ja nekin ihmiset, joiden oli väitetty aiemmin olevan rasisteja, saivat jälleen puhua.
Ja, se että Tervo väittää suomalaisten olevan autistisia.... ei pidä paikkaansa. Autistinen tai asperger ihminen ei ole koskaan rasisti. Autisti tai asperger ei välitä koskaan miltä muut näyttävät tai mitä muut sanovat. He elävät omassa sulkeutuneessa maailmassaan.
Aika loukkaavaa muuten autisteja ja aspergerejä kohtaan nuo Tervon väitteet.
Kukahan se on se rasisti? Minä vaan kysyn.
Kun kerran Terveon mielestä kuulun paska- ja roskasakkiin, en aio ostaa kyllä hänen kirjaansa. Myyntiluvut tulevat kyllä puhumaan puolestaan, siitä mitä mieltä Suomen kansa on tervosta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervo on täynnä vihaa. Ahdistavaa.

Vierailija
22/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuulunkin Tervon mielestä paskasakkiin, olen lukenut viimeksi Tommi Kinnusen uusimman.

Yleensä luen kaikki Finlandia palkitut. Pöydällä on nyt kesken ONEIRON.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervon örveltämistä kapakoissa vielä katsoo, mutta julkisuudessa ei oikein jaksaisi.

Vierailija
24/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderointi, miksi tervon lauseista ei saa puhua ? Aina poistuu ketju kun kirjoittaa asiaa..

Mielenvikaisen lausahduksia ei sallita täällä.

Minun nähdäkseni ainoastaan mielenvikaiset lausahdukset jolla ylistetään maahanmuuttoa, kulttuuri-marxismia ja femakoita ovat täällä sallittuja.

Kaikki keskustelu tai kommentit mitkä perustuvat realismiin, maalaisjärkeen, rehellisyyteen tai oikeudenmukaisuuteen ovat täällä kiellettyjä ja sellaiset ketjut jossa näitä esiintyy poistetaan välittömästi.

Sen sijaan on aivoja vailla oleva keskustelu on täällä hyväksyttävää.

Vierailija
25/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maahanmuuttaja. Älkää välittäkö tervosta. Tarkoituksenaan vaikuttaa näkemyksiin. On surullinen ettei tämä ole Ruotsi. Itse iloinen. Muistakaa että me 90 luvulla tulleet pakenimme islamia.

Vierailija
26/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAPUHUJA TERVO !

Vierailija
27/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys päällä ! kunpa Tervolla olisi ollut sen verran älykkyyttä, että olisi ymmärtänyt olla tupakoimatta.

Alkoholiakin kuluu, baareissa kulkee.

Ei se urheilu paljoa auta nää, jos on tupakoinut kymmeniä vuosia. Verisuonet ovat kalkkutuneet, pysyvästi.

Se olisikin niin helppoa, että jos todetaan sepelvaltimotauti, niin nips naps suonet tulisivat kuntoon tupakointi lopettamalla.

Ja entä ne tervakeuhkot !

Vierailija
28/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa tämä eräsuora vammaisten henkilöiden dissaaminen, jota Tervo harrastaa. Tämän autismijutun Tervo on muuten kopioinut Tuomas Enbuskelta.

Vierailija
29/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappioalkoholisti  se Tervo on. Kännissä uhoaa juuri näitä "Ettekö tiedä kuka minä olen" juttuja. Kohtelee kännisenä ihmisiä törkeästi, selvänä on vain ylimielinen ja riidanhaluinen.

Vierailija
30/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervolla on lähtemässä mopo käsistä ihan näillä näppylöillä. Antaa ukon kohkata ja nolata itse itsensä.

Vierailija
31/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo Terho oli todella järkevä perjantain telkkariohjelmassa.  Ja käyttäytyi hienosti ja rauhallisesti verrattuna muihin läsnäolijoihin.  Hyvä Sampo.  Olet järkevä mies.

Vierailija
32/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo Terho oli todella järkevä perjantain telkkariohjelmassa.  Ja käyttäytyi hienosti ja rauhallisesti verrattuna muihin läsnäolijoihin.  Hyvä Sampo.  Olet järkevä mies.

Sampo tervo on aivan liian lässy olemuksiltaan ja mielipiteiltään.

Perinteinen epäisänmaallinen selkärangaton suvagki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän