Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei paskoille ihmisille tarvitse kostaa

Vierailija
10.09.2016 |

Heidän oma paska luonne tulee hoitamaan asian puolestaan ennen pitkää. Joskus tulee se työpaikka, ihmiset vastaan joille ei ryppyillä, jotka ovat viekäkin kovempia ja häikäilemättömämpiä. Paska luonne hoitaa myös yksityiselämässä sen että suhteet kariutuvat, lapset etääntyvät ja lopulta paska luonne istuu vanhana ja katkerana yksin. TÄMÄ ajatus auttaa aina kun mietin miten ihmiset voikaan olla paskoja ilman (senhetkisiä) seuraamuksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. Kosto tarkoittaa aina jotain pahan tekemistä enkä minä  halua alkaa pahaksi ihmiseksi tietentahtoen. 

Vierailija
2/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma chameleon 😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ajateltu. Jokainen hetki, minkä käyttää katkeriin ajatuksiin, on hukkaan heitetty. 

Vierailija
4/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostavatko muut ihmiset sitten aina? Minä olen  luullut, että vain narsistit kostavat kaikille ja kaikesta.

Itse en ole koskaan kenellekään kostanut mitään enkä ikinä aio kostaakaan. Minusta kostaminen ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Vierailija
5/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kostamaan kannata, mutta se ei tarkoita että heille pitäis olla ystävällinen tai vastaavaa jolleivat sitä ole ansainneet.

Vierailija
6/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kostamaan kannata, mutta se ei tarkoita että heille pitäis olla ystävällinen tai vastaavaa jolleivat sitä ole ansainneet.

Ei kai sellaista ehdotettukaan?

Vierailija
7/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostavatko muut ihmiset sitten aina? Minä olen  luullut, että vain narsistit kostavat kaikille ja kaikesta.

Itse en ole koskaan kenellekään kostanut mitään enkä ikinä aio kostaakaan. Minusta kostaminen ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Mun mielestä ap ei väittänytkään, että ihmiset "aina" kostaisivat. Vaan ettei kenenkään kannattaisikaan kostaa, (mitä sen nyt sitten onkaan) vaan sen keljun ihmisen oma luonne hoitaa sen kostopuolen "aina" ihan itse, jollain aikavälillä, jossain määrin.

Vierailija
8/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun bravuuri on olla yltiöystävällinen ja samalla sisäisesti nauran halveksivasti inhoamalleni ihmiselle, töissä kun pakko olla tekemisissä.

Vierailija
9/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmanlaki on ihana ja kunnioitan sitä. Olen monesti todistanut ap:n ajatukset todeksi. Itse ei ole tarvinnut kostaa mitään, eikä mielenkiinto paskiaisia kohtaan edes riittäisi kostotoimiin, mutta ihanaakin ihanampi karma monesti auttanut (mm yksi exä ja ilkeä ex-ystävä kärvistelevät nyt omissa liemissään ja kukaan ei heitä jaksa auttaa, tiedän asian koska sääliä kerjäävät muilta) se on ihan oikein ihmisille, jotka ensin itse on kusipäitä.

Vierailija
10/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmanlaki on ihana ja kunnioitan sitä. Olen monesti todistanut ap:n ajatukset todeksi. Itse ei ole tarvinnut kostaa mitään, eikä mielenkiinto paskiaisia kohtaan edes riittäisi kostotoimiin, mutta ihanaakin ihanampi karma monesti auttanut (mm yksi exä ja ilkeä ex-ystävä kärvistelevät nyt omissa liemissään ja kukaan ei heitä jaksa auttaa, tiedän asian koska sääliä kerjäävät muilta) se on ihan oikein ihmisille, jotka ensin itse on kusipäitä.

Uskon myös 100 % karmaan :)

Vierailija
11/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kostaa mutta erossa voi pysyä paitsi työpaikalla se ei onnistu. Valikoin ihmiset joiden kanssa olen tekemisissä.itselläni heikko psyyke ja olen oppinut suojelemaan itseäni.

Vierailija
12/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍👍

Vierailija
13/13 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta. Ei sillä, joka sylkee myrkkyä ympärilleen, ole lopulta muuta kuin myrkytetty ympäristö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan