Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lähdenkö vielä pelaamaan Pokemon Go:ta vai jäänkö sisälle lukemaan ficcejä?
09.09.2016 |
Viiden kilsan munasta olisi vielä 1.8 km jäljellä hautomista, äkkiähän sen kipitää.
Kommentit (7)
Pelaako sitä vielä joku? Itse kyllästyin ajat sitten vaikka aluksi olin todella intona.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuu Ruttopuistoon vaan! 😊