Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukea tarviin just nyt!

sopsep
09.09.2016 |

Kaikki ystävät tänään jossain muualla ja mies työpaikan juhlissa. Meinasin jo lähteä liikenteeseen itsekin, mutta onneksi päötin jäädä kotiin, sillä pientä flunssaakin pukkaa. Tässä juuri pohdin haluanko, että mies tulee aamuyöstä änkyrä kännissä kotiin, vai menisikö toiselle kämpälle yöksi.. Mietityttää myös, osaako mies "käyttäytyä", sillä tuppaa kännissä olemaan melko vauhdikas tapaus. Nämä tilanteet ärsyttää minua aina ja haluaisin päästä siitä eroon. Saahan nyt miehellä hauskaa olla!
Jotenkin kait alkoholisti isäni takia tuntuu, etten voi sietää humalassa olevaa miestäni. Toki en itsekään kuppiin sylje.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tukea tuohon tarvitaan, ihan normielämää?

Vierailija
2/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollako vai eikö olla, mennäkö vai eikö mennä. Kas siinä pulma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toisaalle nukkumaan. Muuten koko yön odotat ärsyyntyneenä miestäsi kotiin, saatpa nukuttua muualla paremmin ja vältyt mahd. riidaltakin.

Vierailija
4/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun "kynästä" toi aloitus! Mies viettää kavereiden kanssa iltaa, makaan kotona flunssassa, muiden juominen ja humalaiset ihmiset ärsyttää yleensä, vaikka itsekin aina välillä juon muutaman... Meillä riidellään tosi paljon tosta juomisesta. Lapsuuden kokemukset on vääristäneet mun käsitykset "normaalista", ja vaikka tiedostan asian, en pysty muuttamaan ajatusmalliani.

Vierailija
5/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo parempi, että nukutaan eri osoitteissa kerta on siihen mahdollisuus. Muutoin heräisin aamuyöstä ja ärsyttäisi katsoa humalaista toikkarointia + kuunnella kuorsaamista.

Siis tiedänhän järjellä ajatellen, että tää on iha normaalia hommaa, mutta silti ärsyttää nää ryyppyreissut. Ei niitä onneksi kovin usein enää ole ollut. Tosin ensi viikonloppuna on menossa kaverinsa mökille.. Mutta en halua miestäni rajoittaa tai olla ilonpilaaja. Kyllä itsekin tykkään välillä kavereiden kanssa juhlia. Kait tähän vuosien myötä vain tottuu..? :D

Vierailija
6/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rivien välistä luin, vain kuvittelenko, että sua painaa tää asia enemmänkin?

Tietysti on ihan luonnollista ärsyyntyä toisen joistakin tavoista.

Ja joitakin ärsyttäviä puolia on pakko vaan sietää...

Mulla on vastaavassa tilanteessa aina ehkä hankalin olo siitä, että pohdin _saanko_ olla ärsyyntynyt...

Että jotenkin tuntee huonoa omaatunoa / syyllisyyttä, että ärsyyntyy toisen hauskanpidosta.

Saahan sua ärsyttää. Inhottavaa nukkua humalaisen vieressä, muakin ottaa päähän sellanen.

Oon kyllä itsekin välillä aika sietämätön asuinkummpani joittenkin juttujen takia...sitä sitten olen yrittänyt miettiä...että sietää se toinenkin mua...

Vierailija
7/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi edes laittaa mitään viestiä koko illan aikana, alkaa vain ärsyttää. Joskus vastaavissa tilanteissa ollaan sovittu, että mies menee muualla yöksi ja kappas kummaa kun klo 05 koirat sekoaa, kun ovea aletaan haparoivin ottein availemaan.. Silloin varsinkin palaa käämi. Olen miettinyt onko tämä kateutta, mustasukkaisuutta vai mitä hittoa? Kun en oikein itsekään tiedä. Just laittoi mies viestin, että voisi kyllä tulla kotiin yöksi.. Pyysin häntä aiemmin päättämään yöpaikkansa oman harkintakykynsä/humatilansa arvioiden.. Tiedän jo nyt, että ei sieltä hyvässä kuosissa yöllä olla tulossa.

Vierailija
8/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin rivien välistä luin, vain kuvittelenko, että sua painaa tää asia enemmänkin?

Tietysti on ihan luonnollista ärsyyntyä toisen joistakin tavoista.

Ja joitakin ärsyttäviä puolia on pakko vaan sietää...

Mulla on vastaavassa tilanteessa aina ehkä hankalin olo siitä, että pohdin _saanko_ olla ärsyyntynyt...

Että jotenkin tuntee huonoa omaatunoa / syyllisyyttä, että ärsyyntyy toisen hauskanpidosta.

Saahan sua ärsyttää. Inhottavaa nukkua humalaisen vieressä, muakin ottaa päähän sellanen.

Oon kyllä itsekin välillä aika sietämätön asuinkummpani joittenkin juttujen takia...sitä sitten olen yrittänyt miettiä...että sietää se toinenkin mua...

On siinä osittain myös sitä, että en haluaisi todellakaan olla ilonpilaaja tai mikään nalkuttaja. Exäni oli sellainen. Jos olin kaverien kanssa ulkona, hän mökötti aina tullessani kotiin. Se rassasi melko paljon. En halua muuttua exäkseni! Pahin pelko ikinä, hyi. En halua tukahduttaa ketään.

Vierailija
9/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, klo 23 jälkee en voi enää kommentoida mitää. Koitan pitää pääni, ettei mies tulisi tänne yöksi. Koitan itse ja mennä ajoissa nukkumaan.. Tuskin onnistuu.

10/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näin öisin mielialat alkaa muutenkin heittää melko kovia kierroksia. En tosiaan tajua mistä se johtuu. Epätoivon hetkiä, kunnes onneksi järki voittaa ja ymmärtää, että elämässä on kaikki ihan mallillaan. Pyysin hetki sitten tekstiviestilä miestäni jättämään minut.. Joo en tajua itsekkään!

11/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parka kun sinut on saanut riesaksesi, käy sääliksi häntä :/

Toivottavasti hän löytää paremman eukon.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

12/12 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä lohdullisista sanoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi