Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei osaa olla iloinen, niillä on aina sellainen mee nyt vittuun-ilme

Vierailija
09.09.2016 |

Oletteko huomanneet? Kissat katselevat tympeän näköisesti.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kissa

Vierailija
2/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Tympeys on osa kissan charmia. Musta on ainakin tosi huvittavaa että kissa aina vaan murjottaa vaikka sille pelleilisi kuinka. Ihmisistäkin on huvittavia selliaset joilla ei ole ollenkaan huumorintajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan huomaa. Kissoilla on monia ilmeitä.

Vierailija
4/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ainakin yrittää välittä selvästi iskeä mua. Siristelee silmiään ja nostelee tassujaan sillai viehkeästi. Sit hinkkaa jalkaa ja änkee syliin ja puskee joka paikkaan.

Kissa <3

M

Vierailija
5/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kissalla ole, sanoisin jopa että sillä on kestohymy. Siis vaikkei kissat muka osaakaan hymyillä, niin tällä suupielet on aina silleen ylössuin silti. Lisäksi kehrää ja siristelee silmiään ja "leipoo" tassuillaan. Onko kissani rikki help?

Vierailija
6/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kissa

>:(

Vierailija
7/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu sinusta ap. Kissasi ei vain pidä sinusta tai sitten kukaan kissa ei pidä sinusta. Minun kissani hymyilee aina niin kuin delfiinitkin ja katsoo ihanasti suoraan silmiin keimaillen:)

Vierailija
8/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on innostunut tai tyytyväinen. Ei kaikilta ihmisiltäkään irtoa innostuneisuuden eleitä, eikä osata olla edes tyytyväisiä. Onneksi kissat eivät ole kateellisia tai katkeria narsisteja, kuten jotkut kaksijalkaiset.

Vierailija
9/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei ihmiset kiinnosta, mutta ovat hyvin kiinnostuneita muista elävistä.

Vierailija
10/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa ainakin yrittää välittä selvästi iskeä mua. Siristelee silmiään ja nostelee tassujaan sillai viehkeästi. Sit hinkkaa jalkaa ja änkee syliin ja puskee joka paikkaan.

Kissa <3

M

M <3

Vierailija
11/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa <3

M

Lähdetkö treffeille?

T: Kissa

Vierailija
12/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ärsyttää sen tyhmä omistaja. Mun kissa on ainakin iloinen melkein aina. Ei se osaa hymyillä, mutta kyllä kissan omistaja tietää kun kissa on iloinen.

Vierailija
13/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei viesti kasvoillaan, joten niillä ei ole varsinaisesti mitään ilmettä vaan naama aina peruslukemilla.

Vierailija
15/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on muutenkin  hirveitä, aina puremassa ja raapimassa. Nehän kuulemma tappais omistajansa jos olisivaat isokokoisempia. Ei niitä kiinnosta kuin safka.

Vierailija
16/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Siksi en pidä kissoista. Negatiivisia olentoja jotka myrkyttävät negatiivisuudellaan muidenkin ilon. pysykää kaukana niistä.

Vierailija
17/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, kissat on omia persoonallisuuksiaan kuten me ihmisetkin. Edellinen kissani oli arka ja vetäytyvä ja tuli syliin vain silloin tällöin, nykyinen on äänekäs, supersosiaalinen ja hakee melkein koko ajan kontaktia. Ovikello soi niin herra juoksee innoissaan katsomaan kuka tulee :)

Vierailija
18/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ei viesti kasvoillaan, joten niillä ei ole varsinaisesti mitään ilmettä vaan naama aina peruslukemilla.

Ei pidä paikkaansa. Kissa näyttää ilmeitään silmillään ja viiksien ja korvien asennolla. Ja haukottelemalla. Sekä tietysti koko kropallaan ja hännällään.

Kukaan kissa ei ilmeisesti tunne sinua niin hyvin, että vaivautuisi kommunikoimaan kanssasi.

Vierailija
19/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissallani on enimmäkseen tapittava kysyvä ilme:"Prrruokaa? Krrrsyödään!" Välillä myös jos katse voisi tappaa, mutta se kohdistuu (enimmäkseen) koiraan.

Vierailija
20/35 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat on muutenkin  hirveitä, aina puremassa ja raapimassa. Nehän kuulemma tappais omistajansa jos olisivaat isokokoisempia. Ei niitä kiinnosta kuin safka.

Vastauksessasi syy, miksei kissat pidä sinusta. Enkä pidä minäkään kaltaisistasi. Kissat ovat upeita olentoja, niin sisäisesti kuin ulkoisesti, ellei ihminen ole niitä pilannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä