Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut niin paljon että sattuu

Vierailija
09.09.2016 |

Ajattelen häntä jatkuvasti, rintaa puristaa ja on jatkuvaan kummallisen "leijuva" olo. Mites teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Paitsi että en taida nähdä häntä enää kun vuoden kurssi loppui :(

Vierailija
2/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Valitettavasti hän tietää tunteistani ja on varattu. Kavereita ollaan silti, mutta vaikeeta tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies olla aika reilusti yli teidän tasonne jos tuollainen fiilis tulee.

Itse miehenä tiedän että jos nainen kiinnostaa vähääkään niin mahkuja häneen ei ole.

Jos nainen ei kiinnosta yhtään niin nainen tarjoaa oma-aloitteisesti puhelinnumeroaan..

Vierailija
4/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Valitettavasti hän tietää tunteistani ja on varattu. Kavereita ollaan silti, mutta vaikeeta tää on.

Voi ei tilanne on ikävä, mutta ehkä parempi olla sotkeutumatta toisen paisuhteeseen. Itsekin olen nimenomaan ihastunut kaveriini, mutta tunteitani en pysty paljastamaan.

Ap

Vierailija
5/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sama. Tajusin tänään, että hän tietää tunteistani. Nolottaa aavistuksen, vaikka hänkin tykkää minusta. Hymyilyttää ja lentelen sfääreissäni.

Vierailija
6/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa mies olla aika reilusti yli teidän tasonne jos tuollainen fiilis tulee.

Itse miehenä tiedän että jos nainen kiinnostaa vähääkään niin mahkuja häneen ei ole.

Jos nainen ei kiinnosta yhtään niin nainen tarjoaa oma-aloitteisesti puhelinnumeroaan..

En osaa sanoa ollaanko "eri tasoilla", koska en halua luokitella ihmisiä niihin. Mutta mistäpäs minä tiedän, jos ulkopuolisen silmin olemme aivan eri tasoa - sitä en voi lähteä kieltämään.

Ap

Vierailija
7/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin sama. Tajusin tänään, että hän tietää tunteistani. Nolottaa aavistuksen, vaikka hänkin tykkää minusta. Hymyilyttää ja lentelen sfääreissäni.

Apua, aivan ihanaa! Tsemppihaleja sinne, jospa teidän juttu lähtisi nyt etenemään ;)

Vierailija
8/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei tilanne on ikävä, mutta ehkä parempi olla sotkeutumatta toisen paisuhteeseen. Itsekin olen nimenomaan ihastunut kaveriini, mutta tunteitani en pysty paljastamaan.

Ap

Jos yhtään auttaa niin suosittelen kertomaan tunteistasi. Mä olin liian ujo pyytämään tätä miestä sillon ulos kun oltiin molemmat sinkkuja ja myöhemmin kertoi että oli myös ihastunut minuun. Kadun sitä usein.

Vierailija
9/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen helpompaa olla ihastunut varattuun mieheen tunteiden ollessa vielä molemminpuoliset.

Vierailija
10/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Ei tosin olla missään väleissä mutta 1,5 vuotta olen jo haikaillut perään eikä päivääkään mene etten tätä miestä ajattelisi 😢

Vierailija
11/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos yhtään auttaa niin suosittelen kertomaan tunteistasi. Mä olin liian ujo pyytämään tätä miestä sillon ulos kun oltiin molemmat sinkkuja ja myöhemmin kertoi että oli myös ihastunut minuun. Kadun sitä usein.

En usko, että pystyisin siihen, koska pelottaa, että menetän hänet. Olen lukenut liikaa tapauksista, joissa kaverin ihastuttua toiseen, on tämä toinen ottanut etäisyyttä, koska hänellä ei ole tunteita. Toisaalta sattuisihan se nähdä hänet jonkun toisen kanssa, vaikka minun pitäisi olla onnellinen siitä, että ystäväni on löytänyt onnen vierelleen.

Ap

Vierailija
12/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on inhan perseestä, varsinkin kun on ujo ja ällöttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi