Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein niin hirveen mokan/läheltä piti -jutun töissä, en kertonut kellekään ja nyt...

Vierailija
09.09.2016 |

...painaa omalla tunnolla niin penteleesti. En nyt voi kertoa, mitä tapahtui, mutta tavallaan voisi verrata siihen, jos lääkäri/hoitaja antaisi vaikkapa jotakin hepatiittia sairastavan verta terveelle. (Itse en ole hoitaja siis kuitenkaan.) Tilanne oli vahinko. Jotenkin se kävi niin äkkiä, että toimin ihan väärin ja tavallaan jollekin olisi voinut aiheutua henkeä uhkaava tilanne siitä. Miten pääsen yli tästä olosta, kun ahdistaa ja pelottaa vielä sekin, että jos törttöilyistä paljastuu niin menetän varmaan työni.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa lapsen turvallisuuden laiminlyönti. Tapahtuiko jollekkin lapselle takiasi, Tai huolimattomuutesi vuoksi läheltä piti tilanne? Mitä tapahtui? Tipahtiko lapsi jostain korkealta?

Vierailija
22/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet oppinut läksysi. Relax. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mikään lapsenakaan liittyvä juttu ja kaikkien elämä siis jatkuu niin kuin ennenkin eikä kenellekään koitunut mitään henkeen tai terveyteen kohdistuvaa haittaa. Esimerkillä tarkoitin sitä säikähdyksen tasoa, en siis sitä, että vastaava virhe olisi tapahtunut.

Vierailija
24/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkup... kirjoitti:

Eikä ole mikään raportoitava juttu kyseessä. Pläh, nyt tavallaan ihan turha aloitus, kun sai vain muutkin säikähtämään.

Kerros nyt vähän lisää, ennen kun mammat lahtaa sut tai toisensa.

Vierailija
25/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No olet oppinut läksysi. Relax. :)"

Joo, tuli kerrasta tässä suhteellisuuden tajua :). Eli sanotaan nyt vielä että kaikki muutkin voivat rentoutua tämän asian osalta.

Vierailija
26/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei paina omaLLA tunnoLLA, vaan sinun omaa tuntoasi painaa.

Minua alkaa oikeasti vituttamaan kun ihmiset eivät osaa enää äidinkieltään.

En jaksa motkottaa mistään pilkkuvirheistä tai joistakin ei niin vakavista yhdyssanavirheistä, mutta tuo LLE LLE LLA LLA paskaripuli ottaa aivoon täysillä.

Omatunto on yhdyssana. Miten kehtaat haukkua muita kun et osaa itsekään?

Vierailija
27/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen lennonjohtaja ja meinasi tulla tuossa yksi Tupolev syliin, mutta tekevälle sattuu.

Vierailija
28/28 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ihmishenkiä on vaarassa tai niitä on jo mennyt. Tein siis poliisille nettivinkin viestiketjusta.

Tein sinun viestistäsi nettivinkin, koska teet perättömiä ilmiantoja.

Minä tein teistä kaikista, koska poliisilla ei oo muuta tekemistä.