Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myyjä myi villatakkini kirpputorilla kun oli sovittamassa kahta mekkoa kopissa.

Vierailija
09.09.2016 |

Sattui jo kaksiviikkoa sitten. Jätin vahingos takkini siihen korin päälle, ja kun tulin ei löytyny vaikka etittii kissojen koirien kanssa. Myyjä sit sanoi että vissiin myi sen, kun joku oli villatakin kanssa tullu ja kyselly paljo maksaa. Takki oli kallis uutena maksanu yli 70e yhdestä Naisten liikkeestä ja vain pari vuotta vanha. Mä vähän äimistyin ja sanoin miettiväni mitä tehä. Nyt jo vissii liian myöhästä valittaa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa valittaa.

Vierailija
2/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaik puoletkin ostohinnasta antas nii oisin hyvällä mielin mutta ensin pyydän 60e. Takki oli uuden veroinen ja myyjän oisi pitäny nähdä ettei ole kirpparitavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, mutta ei omasta huolimattomuudesta pidä toisia panna maksamaan.

Vierailija
4/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit takkisi lojumaan? Millainen jurtta sinulla on mukana, jos se ei pukukoppiin mahdu?

Vierailija
5/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5. Aihe oli uusi ja ihan hauska!

Vierailija
6/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kirpparilla myyjät myy mitään jos ei oo hintalappua. Eihä ne toisten tavaroihi voi päästä keksii hintoja

Vierailija
7/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppirahat maksettu, ens kerralla tarkemmin sitten.

Vierailija
8/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kirpparilla myyjät myy mitään jos ei oo hintalappua. Eihä ne toisten tavaroihi voi päästä keksii hintoja

Aivan, ja siksi vain 2,5/5. Hetken kestäneestä uskottavasta tunnelmasta extraa. :))

Vierailija
9/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli sellainen kirpputori missä oli sekä ihmisten sinne tuomii ja sellasia jotka oli sen pitäjän omia tavaroita. Joskus niistä on irronut lappuja kun siellä jokainen voi laittaa  hinnan kiinni millä haluaa. Ja se myyjä oli luullu että siitä oli lappu hukkunu ja että se oli sinne tuotu lahjoitusvaate. Ton mä ymmärrän, mutta kai se nyt näki että se oli hyvä kallis takki. Vahingossa jätin siihe korin päälle.

Vierailija
10/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tarvitse tietoa, kuinka monta mekkoa aloittajalla oli sovitettavana. Sekin söi uskottavuutta.

Vierailija
11/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin just tekevät, myyvät toisten tavaroita. Laitoin kultaisen tiarani, jossa timanttirivi, hetkeksi pöydän nurkalle, kun sovitin 2 euron villamyssyä. Heti oli myyty, on kuulema hyvä menekki tukkapannoilla.

Vierailija
12/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kirpparit ole itsepalvelukirppareita eikä valmiiksi hinnoiteltuja kuten Kontti.

Vierailija
13/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kuullutkaan, että myyvät tuotteita joissa ei ole hintalappua! Kelle se tilitys menee?

Jos tämä jossain oikeesti on voinut tapahtua, niin täyden hinnan pyytäisin takista, että saisin samanlaisen tilalle.

Vierailija
14/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5. Aihe oli uusi ja ihan hauska!

Samaa mieltä. Provona uusi eikä liian yksityiskohtainen tarina. 

Vierailija
15/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te ilkeillä, mutta näin on sattunut. Ja sen takia kun olin siellä pukukopissa niin kauan kun sovitin kahta mekkoa. Jos oisin kokeillu vaan yhtä niin oisin siihen kassalle varmaan ehtinyt tai ainakin huomannu jollain sen takkini. Aika outoa sekin ettei kukaan muu ole käyny kirpputoreilla joissa myyjänä on sen torin pitäjä ja jolla on siellä myynnis vaatteita joita ihmiset sinne tuoneet. Olen itse käyny monessakin sellaisessa ja ainakin tääl maallapäin niitä on.

Takkini häviiminen harmittaa, oisi pitäny heti sanoa mutta olin niin hölmistynyt.

Vierailija
16/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki kirpparit ole itsepalvelukirppareita eikä valmiiksi hinnoiteltuja kuten Kontti.

Minusta olisi ärsyttävää kysyä erikseen jokaisen tuotteen hinta kirpputorin myyjältä. Tulisi tunne, että hinnat ovat ns. pärstäkertoimen mukaiset. Katukirppiksilläkin on yleensä hinta merkitty tuotteisiin.

JOS aloitus onkin totta, pyytäisin myyjää laitamaan ilmoituksen kirpparille ja kuuluttamaan vahingossa myydyn takin ostanutta asiakasta palauttamaan vaatekappale mitä pikimmin.

Vierailija
17/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kirppareilla myös yrityksen omia pöytiä. Itse olen ainakin myynyt sellaisella kirpparilla, jonne sai lahjoittaa tavaraa kirpparinpitäjän pöytään. Ihan hyvin olisi siis voinut myydä oman yrityksen pöytänumerolle ja keksiä vain hinnan.

Vierailija
18/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piti sen omana takkinaan. Multa varastettiin kirpparilta uusi vaaleanpunainen untuvatakki (hinta 20 €). Oli varmaan pukukopissa repässy hintalapun irti. Ei se takki muutenkaan kallis ollut, alle 50 € Stockalta, mutta kuitenkin. Siellä ei ollu mitään hälyttäviä hintalappusysteemeitä. Mutta joku varmaan tartti sen, että ole hyvä vaan, kuka sen nyysit.

Vierailija
19/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku piti sen omana takkinaan. Multa varastettiin kirpparilta uusi vaaleanpunainen untuvatakki (hinta 20 €). Oli varmaan pukukopissa repässy hintalapun irti. Ei se takki muutenkaan kallis ollut, alle 50 € Stockalta, mutta kuitenkin. Siellä ei ollu mitään hälyttäviä hintalappusysteemeitä. Mutta joku varmaan tartti sen, että ole hyvä vaan, kuka sen nyysit.

Harmittavaa sekin on, että varastetaan. Tän mun takin myyjä kuitenkin muisteli myyneensä. Vien lapun sinne huomenna jollei pääse myyjän kanssa sopimukseen.

Vierailija
20/41 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 e ei ole kovin kallis takki. Ainakaan villakangastakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän