Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira pois sohvalta ja sängystä?

Vierailija
09.09.2016 |

Meillä on 1.5v koira joka on aina saanut olla sohvalla ja sängyssä koska mies niin halusi. Itse haluaisin opettaa koiran pois sängyltä ja sohvalta, mutta mies pelkää, että koira loukkaantuu. Aina on sänky ja sohva täynnä karvoja ja mies antaa vielä luunkin sänkyyn mukaan. Sänkyyn antoi tulla vaikka koiralla oli juoksut! Itse menin sitten evakkoon lapsen viereen, en todellakaan ala nukkumaan koiran verissä.

Ostin koiralle oman pehmoisen ja lämpöisen pedin, mutta sitäkään mies ei anna laittaa lattialle vaan se pitää laittaa sänkyyn tai sohvalle, ettei koira "suutu".

Oletteko opettaneet koiran, joka on tottunut olemaan sohvalla ja sängyssä, lattialle omaan petiin? Onko se nyt niin julmaa kuin mies väittää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on periaate, että koira ei sohvalle/sänkyyn tule. Tuttavilla on koira, joka saa olla vapaasti missä vain. Meille tulessa uskoo kyllä, että sohvalle ei ole asiaa. Omistajansa oli vaikeampi tätä uskoa kuin koiran. Luulisin siis, että voit vielä opettaaa koiran pois sohvalta ja sängystä.

Vierailija
2/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehellä kissan kanssa tuollainen kaiken muun edelle menevä kumppanuus.. Aikani nukuin itse sohvalla, mutta en enää. Eli teidän tapauksessa voit sanoa miehellesi, että menee sitten sen koiran viereen sinne koiran petiin nukkumaan, jos epäilee ettei eläin yksin pärjää. Sänky on ihmisiä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida teillä onnistua. Mieshän aina antaisi periksi.

Laittakaa se peti kuitenkin lattialle. Koira tykkää nukkua alhaallakin.Perustele miehelle että koira voi itse valita haluaako välillä nukkua lattiatasolla.

Juoksuiselle koiralle voi laittaa yöksi pöksyt.

Vierailija
4/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kyllä uskoo kun kiellän tulemasta sohvalle. Mutta mies paapoo koiraa enemmän kuin lapsia ja sanoo, että ei sitä saa kieltää kun sille tulee paha mieli. En tiedä miten saan miehen vakuutettua siitä, että koiran elämä on yhtä hyvää vaikka nukkuisikin omalla pedillä.

Ap

Vierailija
5/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on nyt omalla pedillään lattialla nukkumassa. Mies välillä marisee, mutta en anna periksi. Ap

Vierailija
6/6 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei loukkaannu, koira elää hetkessä. Koulutusta kehiin, miehelle myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi