Minkä valmisruuan tms nappaat kaupasta mukaan, jos pitää saada nopeasti jotain välipalaa?
Mä nappaan Amissa Food Oy:n pasteijapaketin, jossa on 6 pasteijaa ja joku mehupullo kyytipojaksi. Ei väliä, mikä mehu.
Kommentit (50)
Riippuu siitä onko käytössä ruokailutila, mikro ja astioita. Jos on, kuten työpaikalla, niin ostan yleensä pinaattilettuja. Jos ei, niin esim. myslipatukka tai Nutrilett-patukka.
Saarioisten tonnikalasalaatti, tai joku kolmioleipä, tai banaani. Riippuu vähän siitä, missä se on tarkoitus syödä.
Mikroruoista Via Valmisruoka, Pasta Bolognese tai Kokkikartanon Kinkkukiusaus tai Makaronilaatikko.
Kylmistä ruoista karjalanpiirakat, limu
En koskaan osta valmisruokaa.
Niin alas en halua vajota.
Mulla kans pinaatilettuja jos voi jossain lämmittää. Muuten joku patonki, mieluiten savulohella.
Vierailija kirjoitti:
Mikroruoista Via Valmisruoka, Pasta Bolognese tai Kokkikartanon Kinkkukiusaus tai Makaronilaatikko.
Kylmistä ruoista karjalanpiirakat, limu
Ton vikan ymmärrän, mutta noi muut ovat kyllä melko tuhteja välipaloiksi :D
Bulgarian jugurtti 2dl, karjalanpiirakka paistopisteestä ja hedelmä.
Jos oon s-kaupassa, niin kanakolmioleipä on ok. k-kaupasta täytetyn patongin, jos on tai sitten Saarioisten jauhelihapitsan. Lidlistä ehkä paistopisteen tuotteita ( pasteijoita, karjalanpiirakkaa tai jotain niitä leipä tai pitsajuttuja joissa jotain täytettä)
Vierailija kirjoitti:
Bulgarian jugurtti 2dl, karjalanpiirakka paistopisteestä ja hedelmä.
Hassua, nämä minäkin aina valitsen!
🇺🇦🇮🇱
Syön välillä valmisruokia töissä, joten ainoa, mitä voin napata on pakastepinaattikeitto.
Muuten kyllä ei ole niin nälkä, etten jaksaisi laittaa itselleni salaattia kotona. Jos taas ei ole menossa kotiin, niin joku salaatti tai valmisvoileipä on hyvä. Opiskelijana tuli syötyä karjalanpiirakoita ja pieni juustoviipalepaketti niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vajoat mieluummin jeesustelemalla omaa paremmuuttasi. Ota rennommin, niin elämä on mukavampaa.
Vastaukseni ap:n kysymykseen; tomaatti-mozzarella-valmispasta tai porkkanaletut.
Atrian kreikkalainen pizza, tuplana.
Pinaattilätyissä on transrasvaa. Suomessa saa hmisiä myrkyttää oikein luvan kanssa. Tanskassa transrasvat on kielletty.
Jos pääsen mikron ääreen, niin valitsen jonkin kasvissosekeiton ja paistopisteeltä pari karjalanpiirakkaa. Lapsen kanssa kiireessä joskus syödään valmiita veri- tai pinaattilättyjä, viimeksimainittuja teen joskus itsekin mutta verilättyjä en ole edes kokeillut itse kokata.
Jos esim. bussiin täytyy ottaa eväät enkä jostain syystä ole itse niitä tehnyt, niin otan kolmioleivät, banaanin ja mehua, lisäksi jotain muuta jos matka on pitkä. Viimeksi neljän tunnin bussimatkalle tein itse pari voileipää, rasiassa oli paloiteltu omppu ja viinirypäleitä, hotcupissa mukillinen kuumaa kahvetta. Söin nämä heti matkaan lähtiessä. Loppumatkaksi oli Starbucksin latte macchiato, proteiinipatukka ja banaani. Toki vesipullo myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajoat mieluummin jeesustelemalla omaa paremmuuttasi. Ota rennommin, niin elämä on mukavampaa.
Vastaukseni ap:n kysymykseen; tomaatti-mozzarella-valmispasta tai porkkanaletut.
"Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa".
Varmaan jonkun kolmioleivän.