Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa mulle, että miten tämä viinilasien päivittäinen kallistelu ja urheiluharrastukset oikein yhdistetään? Multa ei kyllä onnistu.

Vierailija
09.09.2016 |

Olen kyllä jo vanhempaa sukupolvea, viisissäkymmenissä, että voihan se sitten sen selittää. Mutta kun en tajua.

Miten noissa blogeissa ja instoissa juodaan koko ajan ja joka päivä? Jääkö se siihen yhteen kuvassa näkyvään lasilliseen, kaadetaanko loppupullot pois, juodaanko edes sitä kuvassa olevaa? Vai juoko ne sitten vettä jonkun supermäärän 4 litraa päivässä, että huuhtoo kaiken pois kropastaan.

Toisaalta kuvataan useita erilaisia lenkkareita (mulla on kahdet: kesä ja goret) ja tuntuu että joka kuvassa on joku urheilutoppi päällä: ihan justiins lähen treenaamaan. Ja vesipullo tietysti. Yks bloggaaja korostaa miten koukussa hän on juoksemiseen ja miten juokseminen on jotain älyttömän ihanaa ja tärkeää.

Yksi tuntemani somessa elämänsä-esittelijä- kuvaa usein miten "juoksulenkin voi vetää nopeasti neuvottelujen välissä" ja miten "juokseminen on omaa aikaani jonka otan vaikka mistä": Toisaalta olen ollut paikalla ja niin ovat sadat muutkin tässä vuosien mittaan, kun kyseinen himojuoksija juo melkein missä tahansa juhlissa ja firman yhteistyökumppaneiden kanssa juhlissa itsensä niin kertakaikkisen känniin, että oksat pois. Muistetaan kyllä eräänkin ulkomailta tulleen vieraan kengille purskahtaneet skumpat. Ja näitä riittää. Somessa juostaan ja treenataan ja nautitaan lasillinen huom aitoa shampanjaa. Olen kyllä ollut paikalla kun jallushotit ovat olleet parasta mitä hän on nähnyt pitkään aikaan..

Niin että miten tämä oikein tapahtuu? Olen asiasta kiinnostunut siksi , että multa tämmöinen ei nyt onnistu ollenkaan.
Minä en pysty, enkä halua tajuta ideää, että juodaan vain lasillinen jotain viiniä. Sitä pitää kyllä sitten siemailla pullollinen että se maistuu ja tuntuukin jossain . Okei, ,tämä on oma ongelmani josta ehkä voisi opetella pois.

Mutta onko tämä vain minun onglemani, eikö tosiaan kukaan muu juo kuin lasillisen silloin tällöin?
Ja tästä joka päivä juomisesta johtuen, edes siitä vähästä, en pysty kykeentymään ollenkaan semmoisiin liikuntaharrastuksiin kuin haluaisin. Ja harrastan kyllä liikuntaa silloin kun en ole edellisenä tai samana päivänä juonut.

Miten se temppu tehdään? Onko niillä jokin ihmelääke, joka polttaa alkoholin pois? Vai miten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden instassa-säteilijän, jonka kuvissa ollaan erittäin sporttisia; lenkkareita ja urkkavaatteita, sitten on paljon asetelmia ja nautiskelukuvia; kahvia ja leivoksia ja sitä skumppaa.

Henkilö on langanlaiha, mutta ei suinkaan urkkaharrastuksen takia. Sillä on syömishäiriö. Mitään niistä nautiskeluhetkistä ei ole kuin kuvissa.

Skumppaa juodaan niin paljon kuin varaa on, aina ei ole joten vaihdetaa mihin tahnsa halvempaa mistä vaan saan pään sekaisin. 

Kuvat eivät kerro sitä todellisuutta  joka on aivan toinen.

Vierailija
2/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mahdu munkaan päivään kaikki nää. Skumpasta tulee pöhnäinen olo vaikkei sitä paljoa nauttisi, mieluummin lähden aamulenkille saati töihin freesimmässä olossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ammattiurheilija on alkoholisti. kun sijoittaa treenin iltaan ennen ryyppäämistä niin hyvin voi tehdä molempia. pitkällä tähtäimellä tietysti typerää.

Vierailija
4/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppa on glamöyriä ja urheiluvaatteet on muotia, ei sillä kai rehellisen hikoilun kanssa ole paljoa tekemistä.

Vierailija
5/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan sen Kari Kontion rehellisen raadollisen kertomuksen omasta ryyppäämisestään ja urheilustaan. Siitä on aikaa, mutta se kiehtoi minua tosi paljon. Vieläköhän löytyisi Hesarin kuukausiliitteen arkistoista. Oli kyllä tosi ammattilainen molemmissa intohimoissaan: urheilu ja ryyppääminen. 

Vierailija
6/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on toisinaan alkoholisti ja toisinaan maratoonari, mutta en mä tiedä, millä ihmeellä se sen tekee.

Vierailija
7/7 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas tajua aloittajan suhdetta alkoholiin. Että kaikki tai ei mitään, känni päälle tai ei yhtään. Minusta just ne normaalit ihmiset EI halua, että se alkoholi "tuntuu jossain", siis menee päähän. Kännijuominen on jotenkin niin noloa ja teiniä, että todella ihmettelen aikuisia ihmisiä, jotka puhuu tuolla tavalla. Minulle ja myöskin tuttavilleni on ihan itsestään selvää, että lounaalla tai päivällisellä voidaan ottaa lasi viiniä, tai terassilla cocktail tai kahvin kanssa calvados, ilman että siitä pitäisi mitenkään "jatkaa". Vaikka saman tien voisi lähteä salille tai juoksemaan, ei se yksi alkoholiannos sitä estä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän