Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa alatte kyselle maksun perään ja millä tyylillä?

Vierailija
09.09.2016 |

Jos tilinumero maksua varten on annettu 2 viikkoa sitten eikä maksua ole vielä tullut. Kehtaisiko jo muistutella? Entä millä tyylillä? Ainahan se on vähän noloa. Vaikka minä mitään noloa ole tehnyt!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna tai tee mitään ennen maksua. Jos maksua ei esim. 2 vko sisällä kuulu myyn seuraavalle.

Vierailija
2/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis luovuttanut jotain ennen maksua? Noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksussa ei ole eräpäivää merkitty odottelen muutaman kuukauden, jos on sovittu että lasku maksetaan päivään xx.xx. menessä kyselen muutaman päivän kuluttua siitä onko lasku jo maksettu kun tililläni sitä ei vielä näy tai lähetän muistutus laskun.

Vierailija
4/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Et tule maksua saamaan. Erilaisia selityksiä kylläkin miksi maksua ei näy.

Vierailija
5/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkat myöhässä niin suoraan palkaturvaan hakemus ei mitään soitteluja ja selittelyjä.

Oma moka jos joku ei maksa ajallaan on ruvettu omaa tyhmyyttä tekemisiin mulkun kanssa. 

Näillä mennään.

Vierailija
6/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin samaa, että jos laittaisin yhdestä maksusta, että "tää on unohtunut maksaa". Tiedän, ettei ole unohtunut, vaan on tarkoituksella jätetty maksamatta. Mutta jos en mitenkään huomauta, niin maksua ei myöskään ikinä tule. Ei ole onneksi kyse kuin reilusta satasesta.

Vierailija
7/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miehen sisko, jonka kanssa ostettiin kimpassa liput yhteen tapahtumaan. Hoidin lippujen hankinnan ja hänen piti sitten maksaa osuutensa mulle. Ärsyttävää.

Jotenkin kuvittelin, että lähisuvun ollessa kyseessä kukaan ei kehtaisi olla maksamatta vaan väärässäpä olin.

ap

Vierailija
8/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu aina etukäteen ja pesun kautta.

Vierailija
9/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on miehen sisko, jonka kanssa ostettiin kimpassa liput yhteen tapahtumaan. Hoidin lippujen hankinnan ja hänen piti sitten maksaa osuutensa mulle. Ärsyttävää.

Jotenkin kuvittelin, että lähisuvun ollessa kyseessä kukaan ei kehtaisi olla maksamatta vaan väärässäpä olin.

ap

Oppia ikä kaikki ja suku on pahin.  Rahaa lainataan sen verran millä pystyy perseensä pyyhkimään.

Vierailija
10/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksu aina etukäteen ja pesun kautta.

Maksu aina etukäteen ja tarkka sopimus siitä, kuuluuko palveluun käsi-, suuhoito, yhdyntä jne. Lisäpalveluista lisää hintaa ja ns likaisen työn lisää.

Ja lupaat sitoa vain asiakkaan, ei toisin päin.

Vierailija
11/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari, jotenkin, että "Hei, ohessa tilinumeroni ja summahan oli XX.XX, kiitos!"  Ei väliä, vaikka annoit jo aiemmin tilinumeron. Ihmiset ovat niin kiireisiä, että helposti unohtuu.

Vierailija
12/12 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta velalliseen ja summasta.

Sun tapauksessa ihan suoraan kysyisin onko tilinumero joutunut hukkaan ja koska aikoo maksaa. Käyttäisin sitä tapaa (viesti, soitto, sähköposti) jolla muutenkin ollaan eniten yhteydessä. Jos liput ois omassa hallussa, niin en antais ennen maksua. Ja jos ei maksua lähempänä tapahtumaa ois tullu myisin/lahjottaisin omalle ystävälle.