Fingerpori - en tajua.
Kommentit (47)
Olen 44-vuotias, enkä ole ikinä kuullutkaan Sarvisista. Fingerpori meni näin ollen ihan ohi tällä kertaa.
Kylläpä joillain menee tunteisiin, kun kaikki eivät tiedä jotain muoviastiamerkkiä. :D Heti on vähintään tyhmä, sivistymätön ja muuten vaan epäonnistunut ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on presidentti?
Vastaus :
"Suomen tasavallan presidentti (ruots. Republiken Finlands president) on Suomen kansan valitsema valtionpäämies. Hän johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa ja on puolustusvoimien ylipäällikkö.[1] Hän nimittää myös eräät korkeimmat virkamiehet ja korkeimman oikeuden tuomarit. Presidentin ollessa estyneenä hänen tehtäviään hoitaa pääministeri ja tämänkin ollessa estyneenä pääministerin sijaisena toimiva ministeri."
Lähde : Wikipedia
Niin, jos puheena on Suomen valtionpäämies. Mutta myös aiemmat tasavallan presidentit ovat edelleen presidenttejä. Presidenttejä on Suomessa muuallakin, esim. oikeuslaitoksessa.
Päivystyspolilla kaikki muut vastaukset kuin "Sauli Niinistö", johtavat suljetulle osastolle ;-)
No voi helvetin perkele, että jaksaa kummastuttaa aikuiset ihmiset, jotka tuomitsee kanssaihmiset yleissivistymättömiksi tyhjäpäiksi sen takia, että eivät tiedä jotain muovikippovalmistajaa. Ihan varmasti minäkin tiedän jonkun itselleni itsestäänselvän asian, mistä nämä tuomitsijat ei ole kuulleetkaan. Juu, meni tunteisiin. En tiennyt Sarvista, mutta olen asunut lapsuuteni Ruotsissa, saanko anteeksi?
T. 40 v.
Kyllä tämän ymmärtää, ettei nuoremmat tunne koko Sarvista. Itse tiedän, kun pakastettiin ja muutenkin käytettiin erilaisia kippoja. Itse en varmaan koskaan ole ostanut Sarviksen tuotteita.
Onhan näitä, kuka tietää mikä on Atari?
Uskomatonta, että yhdestä sarjakuvastripistä saadaan tappelu aikaan... Kohta varmaan jauhetaan et Fingerporia tajuaa vain sivistyneet akateemiset, (niihinkin keskusteluihin olen törmännyt). Kaikki ei vaan tiedä kaikkea ja vaikka tietäis, niin ei heti aukea se juttu. Ja vaikka aukeais, ei silti naurata, esim. pesäkamera. Hihihii, Jarla 5-vee; pesäkamera, heheheh.
Kokeile jotain muuta käyttötavaravalmistajaa samalta ajalta. Sellaista, jossa ei ole mitään suurta design-meriittiä.