Fingerpori - en tajua.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle rautalangasta: näyttelyesine on Sarvis-muovivati.
Nevö hööd!
Mutta kiitos.
Nyt oli aika paha, piti ihan hetki miettiä. Pistäpä sarvis googlen kuvahakuun.
Sarvis oli tamperelainen muovialan yritys.
Rautalankaporissa selitetty:
Päivän Fingerporissa Heimo menee näyttelyyn, jossa hän luulee olevan näytillä yksisarvisia. Sen sijaan näyttelyssä on yksi Sarvis oy:n valmistama muoviastia. Sarvis oli Suomen ensimmäinen muovituotteita valmistava yritys.
En itsekään tajunnut, kun aivan vieras asia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Mutta kiitos.
Oot varmaan aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Mutta kiitos.Oot varmaan aika nuori.
Olen 40-vuotias. En ole perehtynyt muovivatien tuotemerkkeihin tai historiaan. Onneksi joku on, niin ei jäänyt arvoitukseksi tämä Fingerpori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Olen 40-vuotias. En ole perehtynyt muovivatien tuotemerkkeihin tai historiaan. Onneksi joku on, niin ei jäänyt arvoitukseksi tämä Fingerpori.
Ei siihen perehtymistä tarvita. Olet vain sellainen, joka ei kiinnitä mihinkään huomiota. Mikään tieto ei tartu.
Yksi-Orthex-näyttely
Yksi-Tupperware-näyttely
Sarvis-ahkio on ollut Suomessa aika tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Ei siihen perehtymistä tarvita. Olet vain sellainen, joka ei kiinnitä mihinkään huomiota. Mikään tieto ei tartu.
Aikanaan "kaikki" oli Sarvista on tainnut kulkea ihan laput silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Testataanpa vähän:
Mikä viikonpäivä?
Kuka on presidentti?
Paljonko on 100-3?
Papunetissä on sulle kivoja pelejä, jos joku ehti näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevö hööd!
Näitä on maailma täynnä. Oikein ihmetyttääkin miten silmät suljettuna ihmiset kulkee. Vähän väliä joku kommentoi että kuka on Jouko Turkka, nevöhööd. Ai jaa, no en seuraa teatteria. Ei ihmisen tarvitse erityisesti seurata jotain aihetta tietääkseen siitä perusasioita; eihän niitä voi välttää jos ylipäänsä seuraa mitään tiedotusvälineitä. Mutta tuntuu että näille ihmisille ne tiedot ja nimet on kuin öljyä märälle iholle: vaikka sitä valuu päälle koko ajan ja kuinka paljon, mikään ei pysy mielessä sekuntia kauempaa.
Täältä kunnon spoileri:
Siis mitä, onko joku joka ei ole kuullut Sarviksesta? Huh :O Mä olen 41 ja mielestäni omassa lapsuudessani muovituotteet oli Sarvista.
Jaa, no enpähän vaan ole kuullut Sarviksesta aikaisemmin. Hui kauhee.
Ap
Taitaa olla sukupolvijuttu, kun wikin mukaan Sarvis ei nykyään itse tee mitään vaan on tukkukauppa.